Tassun jälkiä sydämessä blogi facessa
Seuraako kukaan kyseistä sivua facessa? Tykkäsin ennen lukea niitä juttuja mutta nykyään alkanu ärsyttämään kun koirien annetaan p*rseillä miten sattuu.
Esim tuo yksikin hevosen kokonen koira haukkuu eläinlääkärin odotushuoneessa ja kapuaa sohvallekin haukkumaan ja blogin omistaja kirjottaa asiasta sivuillensa niinku se koiran käyttäytyminen ois ollu kovinkin hauskaa ja seuraajat kommentoi sydämin ja että ompa ihanaa ja söpöö
Yksi noista koirista kesken lenkin lyö p*rseen maahan ja sekin on sitten muka niin ihkua ja söpöö ja sitte ootellaan vaikka puoli päivää että koira suostuu siitä nousemaan. Taas kirjotellaan asiasta siihen sävyyn niinku ois tämäkin ollu niin hauskaa ja taas kommentoidaan sydämin ja kaikki vaan siellä söpöilee että olipas ihanaa ja hauska juttu
Mitä hauskaa ja ihanaa siinä on kun koiria ei oo koulutettu käyttäytymään?
Kommentit (4)
En muista oliko tuo ryhmä vai joku toinen mutta on joskus postannut kuvan jossa koira istuu ja laittanut tekstiksi "näin oravan, en saanut jahdata joten minä menen nyt lakkoon enkä liiku mihinkään" . Oikeasti oravaa ei ollut, eikä koira niskoitellut vaan se oli sellainen leikin ja huvin vuoksi otettu postaus. Pysähdyin itse ja koira pysähtyi ja istui viereeni koska niin sille olen opettanut, ja kuvan ottamisen jälkeen sanoin koiralle että noni, nyt mennään ja jatkoin kävelyä niin koirakin jatkoi.
Näitähän on pilvin pimein ihmisiä jotka ei kouluta koiria vaan ovat vapaan kasvatuksen tuloksia
Kuulostaa aloituksen juttu just sellaselta
Up