Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Heräsin henkisesti mutta minun on vaikeaa ymmärtää miksi

Vierailija
07.08.2025 |

Se kolkutteli vuosia sitten jo kun ensimmäistä kertaa, sain kuulla edes käsitteestä. Polullani on ollut merkittäviä kohtaamisia, hyvin merkittäviä kipeitä tapahtumia ja menetyksiä, joiden kautta menetin kaiken. Sen myötä heräsin eikä paluuta takaisin ole.

En sano, että olisin yhtään sen parempi tai jalostuneempi kuin kukaan muu. Olen itsestäni parempi versio, tietoisempi ja näen elämän toisenlaisten lasien läpi. Tästä on tullut kollektiivisesti myös ilmiö ja moni on herännyt tai heräämässä mutta suurin osa silti elää tätä elämää unessa.

Minä en tiedä miksi tämä tapahtui minulle ja joskus tunnen, että olisi helpompaa olla unessa, sillä silloin tekisin ja suorittaisin silmät kiinni asioita kipuilematta sen suuremmin. Toisaalta nyt minulla on rauhaa, jota ei voi rahalla saada mutta myöskin valtavaa ristiriitaa elää kahden maailman kansalaisena, sillä en vielä tiedä varsinaista suuntaani.

Keskustelua, miten teillä muilla tietoisilla ihmisillä menee? 

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä hyvin, välillä paremmin. ;) Jo vuodesta 2009. Sinä vuonna luin paljon kirjallisuutta aiheesta, tosin ei ollut ihan vieras aihepiiri silloinkaan. Ensimmäisen kerran _havahduin_ henkisyyteen n. 30 vuotta sitten.

Isompi sysäys tuli vaikean parisuhteen jälkeen. Myöhemmin olen ystävystynyt samanhenkisten kanssa ja yhtälailla rämmitään tätä elämää läpi kuin ennenkin, mutta sillä tavalla tietoisena, ettei oleellinen unohdu. Oleellinen eli tieto siitä, että tässä sitä olen, valmiina ja perillä, kaiken aikaa. Mitään ei tarvitse tehdä eikä mihinkään rimpuilla. Se tuo pysyvää rauhaa, joka järkkyy enää harvoin.

Vierailija
22/35 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä heräsin siinä 2019z Tajusin mitä ollut vuosikymmenten ajan meneillään. Tosin pikkuhiljaa. Hilpeää että ensin luulin olevan vain kotimaan juttu. Hehheh kunnes menin lomalle 2019 ja huomasin että aika kansainvälinen juttu. You know the usual stuff: Valheet, rikokset, väärennykset, lavastukset, seuraamiset, maalitukset.

Rikokset tieteen ja lääketieteen parissa!  

Kuinkakohan moni vielä täysin tietämätön noista jutuista ja luulee väärin ja tietää vain osan? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä heräsin siinä 2019z Tajusin mitä ollut vuosikymmenten ajan meneillään. Tosin pikkuhiljaa. Hilpeää että ensin luulin olevan vain kotimaan juttu. Hehheh kunnes menin lomalle 2019 ja huomasin että aika kansainvälinen juttu. You know the usual stuff: Valheet, rikokset, väärennykset, lavastukset, seuraamiset, maalitukset.

Rikokset tieteen ja lääketieteen parissa!  

Kuinkakohan moni vielä täysin tietämätön noista jutuista ja luulee väärin ja tietää vain osan? 

Miksi olet niin ilkeä?

Vierailija
24/35 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja siis pikkuhiljaa tajusin myös mitkä tapahtumat ennen 2019 myös liittyy koko juttuun. Jopa kaiken  sieltä 80-luvulta asti. 

Vierailija
25/35 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy itseltäsi mistä se kumpuaa, tarve tuhota. Saatat sinäkin valaistua, jos olet rehellinen. Yön hiljaisina tunteina, yksin. Vastaa itsellesi.

Vierailija
26/35 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin ja siis pikkuhiljaa tajusin myös mitkä tapahtumat ennen 2019 myös liittyy koko juttuun. Jopa kaiken  sieltä 80-luvulta asti. 

Tällainen jää myös omaan alitajuntaasi. Me muut täällä vauvapalstalla luemme enää pari sanaa. Sinä luet, muokkaat, toistat, muotoilet, vuodesta toiseen. Kaikki nuo sanasi vaikuttavat kaikkein eniten sinuun itseesi.

Vierailija
27/35 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten sellainen herääminen tapahtuu? 

Minulla ensimmäinen sysäys oli, kun luon Anthony deMellon Herääminen. Luin sen varmaan viiteen kertaan, koska kolahti niin.

2

Sori, kirjan nimi onkin Havahtuminen. Englanniksi Awakening. 

Vierailija
28/35 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
29/35 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoja tuntemuksia ja ajatuksia täällä. Juuri tuo, että tuntee elävänsä kahdessa maailmassa. Tässä ihmisten luomassa teatterissa ja sitten on se todellinen maailma.

On vaikea löytää suuntaansa.

Vierailija
30/35 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
31/35 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä astuin polulle 15 vuotta sitten. Silloin tapahtui ensimmäinen herääminen ja sen jälkeen useita, eri näkökulmista tai syvemmällä tasolla, en tiedä. On tämä todellakin kahden maan kansalaisena elämistä, mutta enpä halua vielä päästää kokonaan irti itseäni tästä maailmasta. Kuolemahan sitten koittaisi.

Niin, vähän mietin myös että mihinkähän todellisuuteen ap nyt on herännyt. Jos olisi kovin hereillä ei varmaan ihan hirveästi enää ihmettelisi.

Vierailija
32/35 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samoja tuntemuksia ja ajatuksia täällä. Juuri tuo, että tuntee elävänsä kahdessa maailmassa. Tässä ihmisten luomassa teatterissa ja sitten on se todellinen maailma.

On vaikea löytää suuntaansa.

Se mystinen "todellinen maailma" xD Mikä niistä tarkalleen ottaen? 

Vierailija
33/35 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetäsin suomalaisittain kunnolliset perseet ja aamulla olin satorissa. Kävi silleen että kolmas silmä avautui ihan uudella tavalla ja jossain määrin puhdistautuminen eli englantilaisittain "purge" tapahtui peräpään kautta. Sen jälkeen en ole viinaan koskenut ja olen kokenut olevani yhtä kaikkeuden kanssa.

Harai-goshi

Vierailija
34/35 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
35/35 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soittiko jeesus ovikelloa vai murtautuiko sisään?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kuusi