Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IS Sen piti olla ihan tavallinen rokotus. Nyt sairaanhoitaja Tanja, 46, istuu pyörätuolissa eikä voi käydä töissä [vakavaa asiaa k-piikistä]

Vierailija
07.08.2025 |

Pitkä piina piikistä

Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt käsittämättömistä kivuista nyt neljän vuoden ajan siitä asti, kun koronarokotus meni karmealla tavalla pieleen.

IS EXTRAN TILAAJILLE

Sen piti olla ihan tavallinen rokotus nyt sairaanhoitaja Tanja, 46, istuu pyörätuolissa eikä voi käydä töissä

https://www.is.fi/terveys/art-2000011311032.html

Kommentit (185)

Vierailija
181/185 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aapee, hyödyllinen idiootti.

Vierailija
182/185 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1 joutui pyörätuoliin koronarokotteesta samaan aikaan kun 1000 muuta selvisi hengissä sen ansiosta. Kannattaa aina tarkastella kokonaisuutta.

Asiantuntija

Tuo ei auta eikä lohduta Tanjaa eikä vastaavia lainkaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/185 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rokote pelasti henkiä. Miten tuo voidaan todentaa? Isäni esimerkiksi kuoli puoli vuotta rokotteensa jälkeen ja minä olen hengissä ilman rokotetta? On täysin mahdoton tietää pelastiko rokote yhtään henkeä. Sen sijaan se voidaan helposti päätellä, että moni kuoli ja vammautui piikeistä kun oireet alkoi ja paheni suunnilleen heti. Jos jotain viiveellä alkavia sairauksia tuo aiheuttaa, niin ne jää sitten pimentoon, niitä ei voi kovin helposti todentaa. Silti ne ovat mahdollisia ja jopa todennäköisiä kun solun koodaukseen puututaan. RNA / DNA on ohjelmistokoodi made by Jumala. Jotkut on nyt made by Pfizer.

Niin, koronarokote ei korjaa kaikkia terveysongelmia tai esim nuorenna ketään.

Se vain joko antaa immuniteetin koronaan tai sitten estää vakavan koronan saamisen..

Eihän se estänyt vakavan koronan saamista, kun rokotettuja on maailmassa kuollut miljoonittain. Hyvänen aika. Ei pystytä mitenkään todistamaan sen tehoa, koska sekä rokotettuja että rokottamattomia kuoli tautiin, eikä rokote edes estänyt tarttumista. Itse olen rokottamaton, ja korona oli parin päivän kuume, ihan lievä tauti. Mitä minä olisin hyötynyt rokotteen ottamisesta?

Vierailija
184/185 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä muistutus tämä ketju, tilasin juuri korona ja ilnfluenssarokotusajat molemmille. Kiitos sille joka nostoi ketjun, olisin saattanut unohtaa asian ja ajan tilaus olisi venynyt 

Vierailija
185/185 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkin jotkut kulkee kaupassa maski naamalla. Se on minusta käsittämätöntä. Eihän siitä ole mitään hyötyä. Omaa hengitystään vain vaikeuttaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kaksi