IS Sen piti olla ihan tavallinen rokotus. Nyt sairaanhoitaja Tanja, 46, istuu pyörätuolissa eikä voi käydä töissä [vakavaa asiaa k-piikistä]
Pitkä piina piikistä
Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt käsittämättömistä kivuista nyt neljän vuoden ajan siitä asti, kun koronarokotus meni karmealla tavalla pieleen.
IS EXTRAN TILAAJILLE
Sen piti olla ihan tavallinen rokotus nyt sairaanhoitaja Tanja, 46, istuu pyörätuolissa eikä voi käydä töissä
Kommentit (191)
Ehdottomasti sadat miljoojat, jotka pelastuivat kuolemalta koronarokotteiden takia ovat fake news koronarokotevastustajien mielestä!! Uutinen teille! Kaikilla rokotteilla on ja voi olla haittavaikutuksia. Eikö olekin jännä? Sama juttu on lääkeiden kanssa yleensä.
Vierailija kirjoitti:
*Tanja on nyt pyörätuolissa, neliraajahalvaantumisen partaalla, täysin työkyvytön ja jatkuvissa kivuissa
Ennen rokotetta hän oli terve, työssä käyvä, aktiivinen äiti. Nyt hän elää opintolainan, säästöjen ja myytyjen omaisuuksien varassa*
Kerrottiinko artikkelissa, miksi hän ei saa työkyvyttömyyseläkettä?
Artikkeli **ei kerro suoraan**, miksi Tanja Vatka ei saa työkyvyttömyyseläkettä.
Sen sijaan mainitaan, että hän on **nostanut sairauspäivärahaa**, palkannut **potilasvahinkojuristin** ja että **Potilasvakuutuskeskuksen korvausprosessi on kesken**, vaikka lautakunta on jo suositellut korvausten maksamista.
Mahdollisia tulkintoja:
* Hän ei ole vielä saanut pysyvän työkyvyttömyyden arviota tai päätöstä eläkkeestä.
* Hän on edelleen sairauspäivärahalla ja kuntoutus mahdollisesti vielä kesken.
* Eläkehakemusprosessi voi olla kesken tai hylätty, mutta sitä ei artikkelissa mainita.
Toisin sanoen: **syytä työkyvyttömyyseläkkeen puuttumiseen ei selitetä** jutussa.
Vierailija kirjoitti:
Ehdottomasti sadat miljoojat, jotka pelastuivat kuolemalta koronarokotteiden takia ovat fake news koronarokotevastustajien mielestä!! Uutinen teille! Kaikilla rokotteilla on ja voi olla haittavaikutuksia. Eikö olekin jännä? Sama juttu on lääkeiden kanssa yleensä.
Joo mutta haittavaikutusten piti olla harvinaisia ja lieviä. Kuolema tai pyörätuoliin joutuminen ei mielestäni ole lievä haittavaikutus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo mutta haittavaikutusten piti olla harvinaisia ja lieviä. Kuolema tai pyörätuoliin joutuminen ei mielestäni ole lievä haittavaikutus.
No nämä ovat varmaan aika harvinaisia tapauksia. Ns. Tavalliset, rokotusohjelmaan kuuluvat rokotteet joita jokainen on meistä saanut pienenä, myös niistä voi aiheutua jollekin harvinaisesti ikävä reaktio tai ongelma. 99% sellaista ei kuitenkaan tule, vaan jatkaa ihan samaan malliin. Hyvin valitettavaa se on, tietysti.
Sama juttu koronarokotteilla. Olihan yksi mies joka huiputti sillä tavoin itselleen rahaa, että otti rokotteita ihmisten puolesta että sai heillle rokotepassin jossain maassa.. Äijä otti ainakin 20 rokotetta eikä tullut sen ihmeemmäksi siitä.
Eikös ongelmat tulleet siitä itse pistämisestä eikä siitä, mitä ainetta pistos sisälsi.
Perustelu: koska oireet alkoivat aivan heti. Hän tunsi jo pistäessä, että kaikki ei mennyt hyvin.
Rokote pelasti henkiä. Miten tuo voidaan todentaa? Isäni esimerkiksi kuoli puoli vuotta rokotteensa jälkeen ja minä olen hengissä ilman rokotetta? On täysin mahdoton tietää pelastiko rokote yhtään henkeä. Sen sijaan se voidaan helposti päätellä, että moni kuoli ja vammautui piikeistä kun oireet alkoi ja paheni suunnilleen heti. Jos jotain viiveellä alkavia sairauksia tuo aiheuttaa, niin ne jää sitten pimentoon, niitä ei voi kovin helposti todentaa. Silti ne ovat mahdollisia ja jopa todennäköisiä kun solun koodaukseen puututaan. RNA / DNA on ohjelmistokoodi made by Jumala. Jotkut on nyt made by Pfizer.
Vierailija kirjoitti:
Mie pellaan varmaanpielle. En käy töissä just ton takia, että raksatyömaallakin voi tippua vaika mitä niskaan ja jäädä koneiden väliin rutistuksiin.
Työnteko ei pitäisi Suomessa olla pakollista, mutta siitä kyllä pitäisi maksaa ihmisille enemmän.
Mitään pahhhaa eikä työtä en ole koskaan tehhhnyt. R. O. M. .
Kaikilla rokotteilla on ja voi olla haittavaikutuksia. Eikö olekin jännä?
Tällä tiedolla suositteletko pakkorokotuksia / rokotepasseja vai että ihminen saisi itse päättää vapaasti tuotteesta josta voi olla myös haittaa, vaikka edes pieni ja harvinainen haitan riski?
1 joutui pyörätuoliin koronarokotteesta samaan aikaan kun 1000 muuta selvisi hengissä sen ansiosta. Kannattaa aina tarkastella kokonaisuutta.
Asiantuntija
- Tuo varmaan lohduttaa paljon pyärätuolissa rullaillessa loppuelämän häntä, joka otti osuman....
Vierailija kirjoitti:
Rokote pelasti henkiä. Miten tuo voidaan todentaa? Isäni esimerkiksi kuoli puoli vuotta rokotteensa jälkeen ja minä olen hengissä ilman rokotetta? On täysin mahdoton tietää pelastiko rokote yhtään henkeä. Sen sijaan se voidaan helposti päätellä, että moni kuoli ja vammautui piikeistä kun oireet alkoi ja paheni suunnilleen heti. Jos jotain viiveellä alkavia sairauksia tuo aiheuttaa, niin ne jää sitten pimentoon, niitä ei voi kovin helposti todentaa. Silti ne ovat mahdollisia ja jopa todennäköisiä kun solun koodaukseen puututaan. RNA / DNA on ohjelmistokoodi made by Jumala. Jotkut on nyt made by Pfizer.
Mm ja moni joka ei ottanut päätyi hengityskoneeseen. Moni joka sai koronan, niin poti hiustenlähtöä ja long covidia. En tiedä oliko rokotetta tai vai, mutta itselleni vaikutti että pienempi paha tuo rokote kuin labrasta karannut korona.
Vierailija kirjoitti:
Pharmakealla kaikki kansat petettiin, suomalaisia petettiin harvinaisen hyvin, lähes 90% otti merkin. Ja vahvassa divoc (=riivaaja) -illuusiossa olette vahvasti edelleen, kyseessä on pedon merkki. Joka tietysti on tappavan haitallinen koska on pedon merkki ja hävityksen kauhistus joka saastuttaa temppelin joka on ihmiskeho ja ihmiset herjaavat kipujensa ja haavojensa vuoksi Elävää Jumalaa eivätkä kadu. Katumuksen puuttumisen huomaa tässäkin ketjussa, olette vain ylpeitä, edelleen.
Täältä aikajanaa jomtapahtuneeseen ja Herran päivän odotukseen, joka koittaa erittäin pian.
Katukaa, kääntykää synneistänne ja ottakaa Jeesus vastaan, on aivan viimeinen aika https://m.youtube.com/@geraldbadalamento4906/posts
Hullu sinä olet, rokotteita sinutkin on tuikattu täyteen kuin synnyit ja näin et ole esim kuollut vihurirokkoon tai tuhkarokkoon pikkulapsena. Polio ei ole runnellut sinua, jne.
Jumala auttaa niitä jotka auttavat itseään, ja ihminen keksi rokotteet tauteja vastaan.
Miten SAIRAANHOITAJA ei muka tiennyt, ettei kyse ole mistään normaalista rokotuksesta? Minä olen tavis vailla lääketieteellistä koulutusta ja tämä oli minullekin alusta lähtien selvää. Siksi en mitään pistoksia koskaan ottanutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pharmakealla kaikki kansat petettiin, suomalaisia petettiin harvinaisen hyvin, lähes 90% otti merkin. Ja vahvassa divoc (=riivaaja) -illuusiossa olette vahvasti edelleen, kyseessä on pedon merkki. Joka tietysti on tappavan haitallinen koska on pedon merkki ja hävityksen kauhistus joka saastuttaa temppelin joka on ihmiskeho ja ihmiset herjaavat kipujensa ja haavojensa vuoksi Elävää Jumalaa eivätkä kadu. Katumuksen puuttumisen huomaa tässäkin ketjussa, olette vain ylpeitä, edelleen.
Täältä aikajanaa jomtapahtuneeseen ja Herran päivän odotukseen, joka koittaa erittäin pian.
Katukaa, kääntykää synneistänne ja ottakaa Jeesus vastaan, on aivan viimeinen aika https://m.youtube.com/@geraldbadalamento4906/posts
Hullu sinä olet, rokotteita sinutkin on tuikattu täyteen kuin synnyit ja näin et ole esim kuollut vihurirokkoon tai tuhkarokkoon pikkulapsena. Polio ei
Olivatko nuokin kokeellisia RNA-rokotteita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos yksi miljoonasta kuolee tai joutuu pyörätuoliin ja ne lähes miljoona muuta saavat käsivarren kipeäksi tai pientä lämmönnousua, niin sanotaanko että haittavaikutuksiksi jälkimmäiset vai ensimmäinen.
Vierailija kirjoitti:
Miten SAIRAANHOITAJA ei muka tiennyt, ettei kyse ole mistään normaalista rokotuksesta? Minä olen tavis vailla lääketieteellistä koulutusta ja tämä oli minullekin alusta lähtien selvää. Siksi en mitään pistoksia koskaan ottanutkaan.
Monet sairaanhoitajat olivat ekana jonossa ottamassa sitä.
Vierailija kirjoitti:
Niin, koronarokote ei korjaa kaikkia terveysongelmia tai esim nuorenna ketään.
Se vain joko antaa immuniteetin koronaan tai sitten estää vakavan koronan saamisen..
Vierailija kirjoitti:
Sen piti olla tuttavan aikuiselta pojalta vain vankasti perusteltu oma päätös olla ottamatta rokotetta, osoitus siitä ettei usko koululääketiedettä, vaan mielummin "tutkii itse". Nyt pojan vaimo on leski eikä lapsella ole isää.
Minun tuttavani puoliso taas kuoli rokotteeseen. Joillakin kroppa reagoi huonosti rokotteeseen, vaikka se kuinka sopisi muille tosi hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Koronarokote näytti vähentävän taudin vaikeusastetta, ja siten vähensi tehohoidon tarvetta, jolloin kaikille tarvitseville riitti tehohoidon paikkoja.
Sen sijaan esim. viime vuoden influenssarokote ei ilmeisesti vähentänytkään influenssaan sairastumista, vaan näytti lisäävän sitä. Eli joskus voi mennä jokin pieleen rokotteen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nämä ovat varmaan aika harvinaisia tapauksia. Ns. Tavalliset, rokotusohjelmaan kuuluvat rokotteet joita jokainen on meistä saanut pienenä, myös niistä voi aiheutua jollekin harvinaisesti ikävä reaktio tai ongelma. 99% sellaista ei kuitenkaan tule, vaan jatkaa ihan samaan malliin. Hyvin valitettavaa se on, tietysti.
Sama juttu koronarokotteilla. Olihan yksi mies joka huiputti sillä tavoin itsel
Saksalainen mies teki hyvät tienestit, otti satoja koronarokotteita kehoonsa kun sai siitä maksun niiltä jotka eivät halunneet ottaa. On kai hengissä edelleen, tästä on kuitenkin jo monta vuotta.
Mikä on blasebo?