Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten myöhään teillä on vielä sikiö kääntynyt raivotarjontaan?

Vierailija
03.04.2007 |

Itsellä menossa rv 32 ja edelleen oli vauva pää ylöspäin. Kääntämisyritykseen en aio suostua ja mietinkin että pitäskö tässä pikkuhiljaa alkaa asennoitumaan sektioon?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
03.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kyseessä esikoinen?



Mulla kakkonen oli pää alaspäin jo pitkään, mutta päätti noin viikolla 35 heittää vielä kuperkeikkaa. Kääntyi sitten onneksi itsestään uudelleen.

Vierailija
2/4 |
03.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoinen syntyi kyllä alakautta, mutta oli kaiken näköistä ongelmaa synnytyksessa ja liki 4litran verenhukka+ jouduin vielä nukutuksessa kaavintaan. Tästä syystä en ihan yksinkertaisesti uskalla alkaa synnyttää perätila vauvaa alakautta. Vaikka toivon siis kyllä että vauva kääntyy ja siinä tapauksessa sunnytän kyllä alateitse.



Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
03.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunsitteko kun kääntyi vai päättelittekö liikkeiden perusteella että nyt on kääntynyt?

Vierailija
4/4 |
03.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikolla 36 siis kääntyi itse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi viisi