Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Neljä miestä rakastunut minuun samaan aikaan

Vierailija
07.08.2025 |

Ongelma lukee otsikossa. Koskaan tällaista tilannetta ei ole ollut. Neljä miestä rakastunut minuun samaan aikaan. Eikä yksikään näistä ole se, johon minä itse olen rakastunut. Häntä ei vaan enää kiinnosta. Paha tilanne. Mitä tehdä?

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unissasi, heräilehän nyt jo krapuloistasi.

Vierailija
2/46 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän ne rakkautta julistaa kun ovat päässeet jalkojesi väliin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen muistaakseni palstalla jo aiemminkin kirjoittanut keskimääräisestä viidestä miehestä, jotka ovat kiinnostuneet yhdestä naisesta samaan aikaan.

Vierailija
4/46 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua tietää, miten elät.

Vierailija
5/46 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaatko joka jampalle?

Vierailija
6/46 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen muistaakseni palstalla jo aiemminkin kirjoittanut keskimääräisestä viidestä miehestä, jotka ovat kiinnostuneet yhdestä naisesta samaan aikaan.

Gangbang?

Vierailija
7/46 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gangbang?

Yleisimmin kyllä kilpailuasetelma, jossa jokainen mies haluaa naisen itselleen.

Vierailija
8/46 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin kuitenkaan rakastunut

Vierailija
9/46 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä niin, varmasti ovat tooosi rakastuneita.

Voit testata sitä "rakastumista" ehdottamalla kimppakivaa koko köörin kanssa. Ne ketkä suostuu karsit nyt pois ainakin ensimmäiseksi.

Ja taas ne miehet, jotka eivät suostu seksiin, mutta eivät myöskään poistu ehdotuksen jälkeen pitäen sinua ällöttävänä horona, niin silloin saattaa ollakin joku todella ihmeellinen tosirakkaus kyseessä.

Vierailija
10/46 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mikä tuossa nyt on se ongelma oikein? Jos et ole kiinnostunut noista miehistä, niin senkus menet eteenpäin. Jos joku on yksipuolisesti rakastunut sinuun, se ei tarkoita sitä, että sinun pitäisi hänet tai joku heistä ottaa. Kyse on siitä, että molemmat rakastavat toisiaan.

Vierailija
11/46 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastuneita, ja kattia kanssa. Tuntevat korkeintaan lievää kiinnostusta pesääsi kohtaan, jota toki jaat kaikille auliisti.

Vierailija
12/46 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tullut hiertymiä vai kestääkö paikat panna neljän miehen kanssa?

Vierailija
13/46 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla sama ongelma.

t. Pena64

Vierailija
14/46 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni on useampi "yrittänyt" samaan aikaan, mutta en usko, että on rakkautta keneltäkään. Jonkinlaista ihastumista korkeintaan. Kai se vähän enemmän kuitenkin vaatii, että saa miehen oikeasti rakastumaan. Joku mies olisi tähän tietysti paras vastaamaan 

Vierailija
15/46 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gangbang?

Gangbang selvittäisi kuka oikeasti rakastaa sua, eli se joka haluaa jatkaa suhdetta vielä sen jälkeen.

Vierailija
16/46 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko termi gangbang tähän tilanteeseen se oikea? Kyllähän sinusta reikiä löytyy useammallekin miehelle samaan aikaan. Taidat olla aika kiihkeä?

Vierailija
17/46 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietipä X:lle morsian tai sulhanen -ohjelmia. Ohjelmaan kuuluu että kaikki yrittävät parhaansa tavoitellakseen pääsinkkua.

Ovatko kaikki todellisuudessa yhtä kiinnostuneita? Kiinnostaako se pääsinkkua? Vai kiinnostaako enemmän että saa heistä kenet eniten haluaa?

Jos julkkiksista Jollella olisi ollut Jannin tapailun aikaan muita häneen ihastuneita naisia, olisiko välittänyt jos joku muu olisi vakuuttanut rakastavansa enemmän kuin kiinnostavin eli Janni? Entä nyt kun suhde kaatui? Alkaisiko ehkä kiinnostaa?

Mieti mitä haluat ja toimi sen mukaan. Haluatko perheen? Tietynlaisen elämän? Asuuko joku kätevän etäisyyden päässä?

Parisuhteeseen tarvitaan kaksi siihen halukasta. Jos yhtä ei enää kiinnosta, hän ei ole mukana laskuissa. Vain jäljelle jäävillä on merkitystä.

Vierailija
18/46 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin oli minuunkin aikoinaan. Käytiin samalla tanssipaikalla muutama vuosi. Otin sitten sen viidennen, josta olin itse kiinnostunut. 

Vierailija
19/46 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaatko joka jampalle?

No, jos ne rakastuneita on, niin varmaan. Yleensä sitä seksiä harrastetaan aika pitkään ja ollaan suhteessa, ennen kuin rakkaus sana tulee mukaan puheisiin.

Vierailija
20/46 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unissasi, heräilehän nyt jo krapuloistasi.

Miksi vastasit?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän neljä