Neljä miestä rakastunut minuun samaan aikaan
Ongelma lukee otsikossa. Koskaan tällaista tilannetta ei ole ollut. Neljä miestä rakastunut minuun samaan aikaan. Eikä yksikään näistä ole se, johon minä itse olen rakastunut. Häntä ei vaan enää kiinnosta. Paha tilanne. Mitä tehdä?
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Jaatko joka jampalle?
Tuskinpa ne rakastuneita olisi jos eivät olisi päässeet kärkeä kastamaan.
Olisipa minullakin sama tilanne.
M42
Vierailija kirjoitti:
Mietipä X:lle morsian tai sulhanen -ohjelmia. Ohjelmaan kuuluu että kaikki yrittävät parhaansa tavoitellakseen pääsinkkua.
Ovatko kaikki todellisuudessa yhtä kiinnostuneita? Kiinnostaako se pääsinkkua? Vai kiinnostaako enemmän että saa heistä kenet eniten haluaa?
Jos julkkiksista Jollella olisi ollut Jannin tapailun aikaan muita häneen ihastuneita naisia, olisiko välittänyt jos joku muu olisi vakuuttanut rakastavansa enemmän kuin kiinnostavin eli Janni? Entä nyt kun suhde kaatui? Alkaisiko ehkä kiinnostaa?
Mieti mitä haluat ja toimi sen mukaan. Haluatko perheen? Tietynlaisen elämän? Asuuko joku kätevän etäisyyden päässä?
Parisuhteeseen tarvitaan kaksi siihen halukasta. Jos yhtä ei enää kiinnosta, hän ei ole mukana laskuissa. Vain jäljelle jäävillä on merkitystä.
Jäljelle jäävillä ei ole mitään merkitystä, koska ei se niin mene, että joku noista on pakosti valittava. Maailmassa on muitakin kuin nuo neljä yksipuolisesti rakastunutta miestä ja yksinkin voi olla, jos ei sopivaa löydy.
Käyt panemassa kaikkia ja vedät välit poikki ja sanot "Kaikki mielenkiinto meni kun näin miten surkea olet sängyssä. Mukavaa loppuelämää."
Vierailija kirjoitti:
M42
Miksi ihmeessä kukaan haluaisi tilanteeseen, jossa ei itse rakasta ketään noista. Vain mies voi ajatella noin, että se olisi jotenkin ihana tilanne. Kunhan pääsee panemaan jotain reikää, vaikka se olisi hampaaton haiseva puliakka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M42
Miksi ihmeessä kukaan haluaisi tilanteeseen, jossa ei itse rakasta ketään noista. Vain mies voi ajatella noin, että se olisi jotenkin ihana tilanne. Kunhan pääsee panemaan jotain reikää, vaikka se olisi hampaaton haiseva puliakka.
Aloituksesta ei selvinnyt ovatko hampaattomia haisevia puleja.
Vierailija kirjoitti:
Jaatko joka jampalle?
Tietysti ja joka jamppa jakaa minulle.
No kullin saamisesta tuskin on ainakaan puutetta joten pidät vaan noita kaikkia varalla ja sitten kun löydät sen oikean niin laitat nuo muut luiskaan. Noinhan miehetkin periaatteessa tekevät paitsi etteivät välttämättä laita kaikkia vanhoja hoitoja luiskaan. Eikä sinunkaan kannata jos sattuu olemaan joku oikein hyvä panomies tuossa joukossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M42
Jos ihminen on tarpeeksi yksin voi olla ehkä valmis ottamaan jonkun, johon ei sen kummempaa vetoa tuntisikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M42
No niinpä. Eli ne voi olla ihan mitä vain.
Älä kadehdi mua.😎🍌
T.Nainen hampailla, jolla on kuusi miestä samaan aikaan.
Tinderihuora taas asialla. Tutustunut samaan aikaan kymmeneen mieheen, joista neljän antanut ymmärtää väärin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M42
Ei ehkä ihan näinkään. Paljon on ujoja, yksinäisiä sieluja jotka eivät ole koskaan edes seurustelleet. Heille riittäisi jos edes joku antaisi mahdollisuuden rakkauteen. Tässä ei välttämättä ensimmäisenä tarkastella naamavärkkiä. Ja näitä onnettomia löytyy molemmista sukupuolista.
Joo, ja sitten on joukko ne muut. Heille muut asiat kuin rakkaus ovat tärkeämpiä mutta tästä ei ollut puhe.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M42
Siis haluaisin että neljä miestä rakastaisi minua.
M42
Rakastunut? Se on aika vahva sana. Miten ihmeessä kukaan pääsee rakastumaan kehenkään, jos ei ole ensin voimakasta ihastumista ja tiivistä yhdessäoloa? Oletko sä siis ollut neljän mihen kanssa samaan aikaa vahvasti ihastuneena? Nukkunut yhtä aikaa kolmen kanssa saman yön aikana ja kolmannen kanssa vielä yhtä aikaa golfaamassa? Nainen joka osaa olla neljässä paikassa yhtä aikaa. Wau!
Ehkä nämä miehet on kuitenkin nyt vain ihastuneita, tuskin sentään rakastuneita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M42
Jos ihminen on tarpeeksi yksin voi olla ehkä valmis ottamaan jonkun, johon ei sen kummempaa vetoa tuntisikaan.
Et ole selvästi ollut tarpeeksi yksin, jotta osaisit olla itsesi kanssa. Tää on tää ulimiesten ajatus ja taustaoletus, että kunhan on reikä mitä panna ja joku siivoo mun sotkut, niin ihan sama, voitan siinä. Ulimiestä juoksee suohirviökin karkuun, koska se häviäisi siinä suhteessa.
Ei se ole mikään ihanteellinen, ihannoitava ja toivottava tilanne, että ympärillä on haluajia, joita itse ei halua, ja otat jonkun niistä vaan pakon/jonkun käsittelemättömän tarpeen/vajeen sanelema, että vaan olis joku, vastenmielinenkin. Ei tuo ole mikään tilanne, jota kannattaisi haluta. Sikana säkissä ne kaikki voivat olla fyysisesti tai psyykkisesti vastenmielisiä tai jopa vaarallisia, mielenterveysongelmaisia, psykopaatteja, ties mitä. Kannattaa varoa mitä haluaa, koska voi saada sen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M42
Homoilla se voi olla erilaista. Monet heistä hakee vain seksiä jossain elämän vaiheessa.
Yritä hommata lisää rakastajia ehkä se herra kipinä vielä sieltä löytyy tai sitten ei.
Tuskinpa on rakastunut mutta haluaa jotain muuta. Kyllä miehet myös aistii tilanteita, mutta voit toki ajatella noin jos se tuo tyydytystä.