Miehenä sanon suoraan että me miehet olemme paskoja
Kehtaamme ottaa parempaa palkkaa samasta työstä kuin naiset ja lusmuilemme enemmän. Ryyppäämme ja välttelemmme kotitöitä.
Kommentit (60)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sano vaan, mutta minä tiedän että miehet ovat luomakunnan kruunuja siitä ei ole kahta kysymystä ja sekös Femakkotanttoja raivostuttaa, mutta hekin tietävät että näin on.
Kiillota sä sitä kruunuas sillä aikaa, kun naiset keskittyy elämään. :D
Heh
Kaikin mokomin. Joka itsensä alentaa, se ylennetään.
Vierailija kirjoitti:
Totta, naiset pärjäisivät paremmin keskenään ilman miehiä.
Kunnes tulee hiiri nurkkiin, katto vuotaa tai tietokone sekoaa.
Pillu se on, joka tätä maailmaa pyörittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa? Olen eron jälkeen pärjännyt loistavasti ilman miestä kotona. Lapsikin on tyttö ja todella fiksu. Mitä me miehellä?
Siinä mielessä vähän ottaa aivoon kun valtaosa kollegoista on naisten perään ja kuin läähättäviä koiria. Hieman jos saisi jonkinlaista arvokkuutta hommaan ettei konttaa joka naisen edessä niin olisi ihan hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset eivät pärjää keskenään yhtäkään päivää ilman miehiä
Sanopa yksikin asia missä miestä tarvittaisiin.
Koko yhteiskunta. Kuljetus, turvallisuus, innovaatiot ja kehitys, raskaat työt, insinöörityöt, perheen perustamiset ja lisääntyminen sekä lukemattomat muut asiat. Naiset myös tuntuvat vihaavan työyhteisöjä jotka koostuvat vain naisista, kuten hoitoala.
Just joo Kerttu, otapa ne lääkkeet.
Vierailija kirjoitti:
Sano vaan, mutta minä tiedän että miehet ovat luomakunnan kruunuja siitä ei ole kahta kysymystä ja sekös Femakkotanttoja raivostuttaa, mutta hekin tietävät että näin on.
Semmonen femakkotantta sinunkin on tänne pukannut kitisemään.
Mahtaa sitä nyt raivostuttaa. En toki ihmettele.
Miehenä sanon ettei kukaan yksittäinen mies puhu minun puolestani. Ei edes täällä, missä aina yritetään trollata väittämällä yksittäisten ihmisten mielipiteitä ja kommentteja koko hänen oman oletetun tai väitetyn viiteryhmänsä ominaisuuksiksi.
M60
Olet tainnut käydä sukupuolenvaihdosleikkauksessa. No, ei se sinusta silti miestä tee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai, meillä on ollut jo hiiriä lemmikkinä jo silloin, kun tytöt oli pieniä. Ovat kyllä söpöjä.
Tietokoneita ja kattoja korjaa nykyään naisetkin.
Millä vuosisadalla sinä elät?
Selkeä naisen aloitus ja lisäksi valetta. Samanpalkkaisuus on lakiin kirjattu, voit naisena haastaa työnantajasi oikeuteen, jos koet, että kollegasi saa parempaa palkkaa sukupuoleen perustuen.
Miehet tosin saavat sitä ihan samaa palkkaa työstä mitä naisetkin :)
Menee puurot ja vellit sekaisin jos ei ymmärrä ansioiden ja palkan eroa. Miesten parempia ansioita samasta työstä selittää etenkin se, että miehet tekevät enemmän työtunteja.
Olet nainen. Miehiä vihaava nainen.
Kerro ihmeessä tilanne, jossa samasta työstä saisi parempaa palkkaa koska on mies? Aivan, sellaista ei ole. Miehet ovat usein psrempipalkkaisissa töissä, mutta siinä on kyse alan valinnasta, ei muusta. Samasta työstä saa saman palkan, ellei sitten rohkene pyytää lisää.
Vierailija kirjoitti:
Tervehdit varmaan äitiäsikin, että hei femakkotantta!
Miksi mun pitäisi yksin asuvana sinkkumiehenä tehdä yhtä paljon kotitöitä kuin naapurin yksin asuva sinkkunainen?
Valkoiset heteromiehet pitäisi teloit taa.