Miehenä sanon suoraan että me miehet olemme paskoja
Kehtaamme ottaa parempaa palkkaa samasta työstä kuin naiset ja lusmuilemme enemmän. Ryyppäämme ja välttelemmme kotitöitä.
Kommentit (60)
Sano vaan, mutta minä tiedän että miehet ovat luomakunnan kruunuja siitä ei ole kahta kysymystä ja sekös Femakkotanttoja raivostuttaa, mutta hekin tietävät että näin on.
Et sinä mikään ole. Mekko päälle hinuri
Vierailija kirjoitti:
Sano vaan, mutta minä tiedän että miehet ovat luomakunnan kruunuja siitä ei ole kahta kysymystä ja sekös Femakkotanttoja raivostuttaa, mutta hekin tietävät että näin on.
Kiillota sä sitä kruunuas sillä aikaa, kun naiset keskittyy elämään. :D
Ja kukas sulle antoi valtuudet puhua miesten puolesta?
Minäkin olen ihan paska mies. Menen maakuoppaan häpeämään.
Kannattaa pohtia AP jäsenhakemuksen jättämistä feministeihin? Lyön vetoa, että siellä on paljon samanmielisyyttä siitä miten paska ihminen sinä olet sukupuolesi vuoksi ja voitte sitten vuoronperään ruoskia sinua ja voit pyytää vinkkejä katumusharjoituksiin jolla tuo syntymässä sinuun tarttunut stigma saadaan ehkä edes aavistuksen hälvenemään. Sehän on toki faktaa, että naista sinusta ei saada, mutta elämä ei ole reilua.
Vierailija kirjoitti:
Et sinä mikään ole. Mekko päälle hinuri
Ootko noin sokea edelleen? montako kertaa äitis tiputti sut lattialle lapsena?
Tämä, ei voi kuin miehenä ihmetellä miten naiset jaksavat katsella suurinta osaa miehistään nurkissaan.
Ja saamme vielä seksiäkin vaimolta, vaikka hän ei aina haluaisi. Hyvä me!
Totta, naiset pärjäisivät paremmin keskenään ilman miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Tämä, ei voi kuin miehenä ihmetellä miten naiset jaksavat katsella suurinta osaa miehistään nurkissaan.
Ei Tämä. t. 9/10
Vierailija kirjoitti:
Naiset eivät pärjää keskenään yhtäkään päivää ilman miehiä
Joo kyllä me miehet olemme etuoikeutettuja.
Ei musta oo mihinkään, saatana. Tulis kuula ja tappas. Kaikki saa mua hävetä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset eivät pärjää keskenään yhtäkään päivää ilman miehiä
Sanopa yksikin asia missä miestä tarvittaisiin.
Te naiset. Häviätte parhaimmallakin joukkueellanne pikkupoikien potkupallojoukkueelle, mutta kehtaatte pyytää palkkaa työstänne. Ei lapsillekaan makseta oman huoneen siivoamisesta kuin ehkä korkeintaan 5 e viikkorahaa.
Olet opetellut ulkoa naisia mielistelevän puhetavan mutta pillua ei vaan heru?
Miehenä voin sanoa: "ei pidä paikkaansa, väittämä on epätosi".