Mihin viedä nainen ensitreffeille? Kaikki ideat otetaan vastaan.
Pyysin yhtä ihanaa naista treffeille ja hän suostui. Sovittiin huomiseksi illaksi treffit ja hän sanoi, että hänelle sopii kaikki ja minä voisin yllättää hänet, että mihin mennään ja mitä tehdään. Jotenkin nyt iski älyttömän kovat paineet, kun en haluaisi mokata tai olla tylsä, ja nyt pää lyö tyhjää. Ollaan entuudestaan opiskeluiden kautta, mutta ei varsinaisesti olla oltu paljoa tekemisissä. Ikää meillä molemmilla on 21 vuotta, eli sen mukaan voisi ehdotella. Sporttisia ollaan, mutta ainakaan mikään hikiliikunta ei tule kyseeseen. Jotain sellaista, missä voisi jutella, eikä siis tarvitse olla mitään liikunnallista. Mitkä jutut teillä on toiminut ja mitkä ovat olleet ehdottomia *ei jatkoon* treffejä? Kiitos jo etukäteen!
Kommentit (125)
Vierailija kirjoitti:
Mä valkkaisin kyllä ihan perinteisesti jonkin kivan viihtyisän kahvilan. Sanoisinkin sitten treffikumppanilleni perusteluksi, että valitsin näin, koska en vielä yhtään tiedä mistä hän pitää, joten en halunnut pahasti mokata. Siksi jotain neutraalia. Jos rahat riittää, niin voihan siinä kahvitellessa suunnitella vaikka jotain jatkoa treffeille yhdessä.
Lisään vielä, että jos se nainen on tosissaan kiinnostunut, niin juuri mikään ei voi mennä pieleen. Sama mihin hänet viet, hän tulee sinne sinun takiasi, eikä itse paikan/tekemisen. Ainakin itse olen sellainen, että kun ihastun kunnolla, niin kaikki käy! Näen ihastuksen kohteen niin täydellisenä, etten arvostele tai kyseenalaista mitään mitä hän tekee. Ennemmin menen itse vaikka minkälaiseen solmuun häntä miellyttääkseni.
Vierailija kirjoitti:
Kevyt fillarilenkki rantoja pitkin, pari juomataukoa terasseilla. Jos annat naisen ajaa edellä, pääset ihailemaan peppua.
Vihoviimeinen juttu joku fillarointi. En lähtisi.
Kävelylle ja kahville tai syömään Suomenlinnaan. Kiva lauttamatka jne.
Vierailija kirjoitti:
Kävelylle ja kahville tai syömään Suomenlinnaan. Kiva lauttamatka jne.
Onko jossain sanottu, että aapee vaikuttaa pääkaupunkiseudulla? Kiva lauttamatka jostain Ilomantsista, joo.
Mä valkkaisin kyllä ihan perinteisesti jonkin kivan viihtyisän kahvilan. Sanoisinkin sitten treffikumppanilleni perusteluksi, että valitsin näin, koska en vielä yhtään tiedä mistä hän pitää, joten en halunnut pahasti mokata. Siksi jotain neutraalia. Jos rahat riittää, niin voihan siinä kahvitellessa suunnitella vaikka jotain jatkoa treffeille yhdessä.