Eikö ihmisiä hävetä pukeutua tai sisustaa trendikkäästi
Eikö tämä ole niin suuri indikaattori siitä, että henkilöllä ei ole omaa mieltä
Kommentit (16)
Eikö ihmisiä hävetä tehdä tälläisiä aloituksia? Eikö sun elämässä ole parempaa sisältöä?
Vierailija kirjoitti:
Eikö ihmisiä hävetä tehdä tälläisiä aloituksia? Eikö sun elämässä ole parempaa sisältöä?
Aloita keskustelu keskustelufoorumilla -> Eikö sinulla ole muuta tekemistä.
Itsestäänselvyys, miksi muutenkaan olisin täällä
Minä seuraan trendejä ja teen aina päinvastoin, koska olen individualisti ja persoonallinen.
Mitä väliä jos joku haluaa pukeutua niin.
Vastatkaa kysymykseen älkääkä puolustelko turhuuksilla
Tsiisus
Vierailija kirjoitti:
Vastatkaa kysymykseen älkääkä puolustelko turhuuksilla
Tsiisus
Eikö tämä vastaa jo kysymykseesi? Hävettää eikä omaa mielipidettä: ole
Kyllä minua hävettäisi enemmän olla mt-ongelmainen kyylä, joka kateuksissaan haukkuu muita. Minua ei kiinnosta muiden pukeutuminen tai sisustus enkä edes tiedä, mikä on trendikästä. Siksi olen saattanut itsekin siihen joiltain osin syyllistyä. Tosin käytän samoja tuotteita niin pitkään, että kyllä se trendikkyys siitä karisee ajan mittaan. Minusta olisi kamalaa jättää ostamatta jotain vain siksi, että muillakin on samanlaista ja sohvani ilmeisesti tuomittaisiin täällä rajusti, koska se oli mukavin sohva, jolla olen koskaan istunut ja näin kuuden vuoden jälkeen olen oppinut täältä, että divaanisohva on tosi junttia ja ai kamala, kun se on vielä väriltäänkin vaaleanharmaa!
Erich Fromm Escape from Freedom
(1941)
Fromm pohtii, miksi ihmiset pelkäävät vapautta ja valitsevat mieluummin kuuliaisuuden. Hänen mukaansa monet haluavat luopua yksilöllisyydestään, koska vapaus tuo vastuuta ja ahdistusta. Tästä syntyy konformismi, kuten trendien sokea seuraaminen.
Jotkut tykkää niistä vaatteista. Makunsa kullakin.
Oho, en tiennytkään tämän olevan näin arka aihe. Ilman omantunnon tuskia sanotaan ap:tä mt-ongelmaiseksi
Vierailija kirjoitti:
Oho, en tiennytkään tämän olevan näin arka aihe. Ilman omantunnon tuskia sanotaan ap:tä mt-ongelmaiseksi
Ap loukkasi egoa, paha aloittelijan moka av-mammojen kohdalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap loukkasi egoa, paha aloittelijan moka av-mammojen kohdalla.
Joo, kyllä nyt ihan itkettää.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minua hävettäisi enemmän olla mt-ongelmainen kyylä, joka kateuksissaan haukkuu muita. Minua ei kiinnosta muiden pukeutuminen tai sisustus enkä edes tiedä, mikä on trendikästä. Siksi olen saattanut itsekin siihen joiltain osin syyllistyä. Tosin käytän samoja tuotteita niin pitkään, että kyllä se trendikkyys siitä karisee ajan mittaan. Minusta olisi kamalaa jättää ostamatta jotain vain siksi, että muillakin on samanlaista ja sohvani ilmeisesti tuomittaisiin täällä rajusti, koska se oli mukavin sohva, jolla olen koskaan istunut ja näin kuuden vuoden jälkeen olen oppinut täältä, että divaanisohva on tosi junttia ja ai kamala, kun se on vielä väriltäänkin vaaleanharmaa!
Pakko kommentoida, missä tämä kateus näkyi? Onko se huoneessa kanssamme?
En tiedä mutta on se kyllä erikoista, että 2000-luku oli niin villi.
On