Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras kokemasi orgasmi?

Vierailija
07.08.2025 |

Missä ja milloin sait? Ja kenen kanssa vai yksin? Miten?

Itsellä se, kun vaimo ensimmäisen kerran nuoli persettä. Ihan kotona makuuhuoneessa, sängyllä. Puolisen vuotta sitten. Miten? Vaimon käsi meikäläisen kullin ympärillä, nopeaa runkkaamista. Vaimon ihanan pehmeä ja liukas ja lämmin kieli pakaroitteni välissä, lipsuttamassa juuri sieltä mistä pitääkin. Ravisuttava orgasmi. Ei tahtonut loppua ollenkaan. En ikinä olisi uskonut, että jokin voi tuntua niin hyvältä.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pokasin 3kk nykyistä vaimoa ennenkuin mentiin kaveri suhteesta eteenpäin. Oltiin vielä viimeinen viikko reissussa jossa näin hänet bikinit päällä jatkuvasti, ei ollut mahdollisuutta edes runkata.. Saavuttiin Suomeen ja päätettiin lähteä vielä baariin.  Baarissa hän sitten sanoi että haluaa minua. 40min kotimatka taksissa suutelua ja koskettelua. Olin valehtelematta erektiossa 2h putkeen ennen vaatteiden riisumista.  Nainen otti suihin ja siitä sitten takaapäin.  Orgasmi kun tuli jalat lähti kirjaimellisesti alta. 

Vierailija
2/11 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän vastaava kuin aloittajalla, mutta naisen vinkkelistä.

Minut oli esilämmitelty todella huolella, tärisin kiimasta ja päässä hakkasi että haluan munaa, orgasmin, ihan mitä tahansa jolla se kiima saavuttaa huipun.

Mies käänsi minut vatsalleen, asetti tyynyt lantionalle ja alkoi nuolla anusta, samalla sovitteli tekopenistä mun pilluun ja kehotti vielä samalla hieromaan sormin mun klittaa. 

Se kokonaisvaltainen hyvänolontunne oli jotain ihan käsittämätöntä, tuntui että jokainen solu oli mukana orgasmissa.

Ja harmikseni täytyy todeta että vastaavanlaista en ole siis kokenut kuin yhdenkerran, nykyinen mies ei voisi kuvitellakkaan että nuolisi mua takaa ja dildottaisi samalla. Harmi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun pitkään eläneellä ihmisellä tapahtuu asioita tarpeeksi monta kertaa, satoja ja tuhansia, on mahdotonta sanoa, mikä on ollut paras kirja, elokuva, matka, ateria jne. Sama pätee orgasmeissa, kun niitä on kokenut eri olosuhteissa kymmenien vuosien aikana tuhansia. On monia eri tavoin parhaita. Poimin muutaman varman tapauksen.

Ensimmäinen muistamani orgasmi yllätti ihan housut kintuissa. Sain sen itsetyydytyksellä yöllä omassa sängyssä n. 12-vuotiaana. Äiti tuli huolissaan huoneeseen kesken uniensa. Kerroin nähneeni pahaa unta, siitä ääntely. Jatkossa tyydytin koulun jälkeen tai muulloin yksin kotona ollessani. 

Ensimmäinen mieskumppanin kanssa rakastellessa saamani orgasmi hänen opiskelija-asunnossaan 24-vuotiaana. Sitä ennenkin olin kokenut yhdyntöjä, mutta vasta tämän miehen kanssa sain ensimmäisen orgasmin muutoin kuin masturboimalla. Palaset loksahtivat toisiinsa, hän on aviopuolisoni. 

Vähän kypsemmällä iällä nelikymppisenä vibraattorilla saamani orgasmi. Viikon työmatkalla pistäydyin seksiliikkeessä ja mukavan myyjän suosituksesta ostin elämäni ensimmäisen seksivälineen, johon oli iltaisin hotellissa aikaa tutustua. Olin aiemmin suhtautunut skeptisesti seksivälineisiin, vaikka tiesin monien naisten sellaisia käyttävän masturboidessaan ja niitä kehuvan. 

Vierailija
4/11 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuori nainen otti suihin, jatkoi vielä hetken toisen laukeamisen jälkeen.

Vierailija
5/11 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun ajattelee jotain hyvää kaunista romanttista täältä tulee persereikää . 

Vierailija
6/11 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaimpia orgasmeja ovat, kun olo on huumaantunut ja ollaan hyvänolontunteen vuoksi tajuttomuuden rajamailla.

Vierailija
7/11 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kaikkein parhaita ovat olleet ne orgasmit varhaisteininä jolloin oli jo timantin kovia erektioita mutta ei vielä mälli lentänyt kunnolla. Se kuiva pumppaus oli jotakin aivan uskomatonta. 

Nuo samat sävärit ovat olleet myös silloin läsnä kun erityisesti nuorena tytön kanssa olin samana päivänä niin monta kertaa yhdynnässä että spermaa ei enää tullut ulos kuin pisaroita. Sama kuiva pumppaus ja aivan valtavat orgasmin supistukset.

Vierailija
8/11 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun seksielämää on paljon takana, niin sellaisen yksittäisen parhaan orgasmin nimeäminen on mahdotonta, mutta muutamia hyvin mieleenpainuvia kyllä.

- minulla oli joskus nuorempana työpaikkasuhde hieman minua vanhempaan naiseen, ja hänen kanssaan olen varmasti saanut parasta seksiä ikinä, esim se hänen antama ihan ensimmäinen, suhteen alussa, suihinotto, oli kerrassaan ikimuistoinen. Ajattelin että jos suuseksi tuntuu tältä, niin tätä lisää ja paljon.

Hänen kanssaan koeteltiin kainlaisia rajoja molemmin puolin, sain myös antaa hänelle sellaisia jalat alta orgasmeja, ja se oli kaunista se.

Ja ehkä erikoisin "täydellinen" orgasmi tuli yhteismasturbaatiolla, muistan kuinka katseltiin toisiamme ja roikuteltiin orgasminreunalla ja yhteisestä sopimuksesta päästettiin irti, se oli todella voimallista.

Vierailija
9/11 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin yksi parhaista riippumatossa veneen kannella. Ankkurissa yxskärin lahdella. Riippumatto mastojen väliin ja sinne vaimon kanssa. Tulomatkalla oli jo pitkään kiusattu toisiamme. Olimme valmiita tositoimiin siis. 

Asetuimme.niin että päämme olivat maton eri päissä ja lantiot kohtasivat keskellä. Selällään molemmat. Vaimo nosti peppua ja painuin hiljakseen pyllyyn. Vaimo aloitti klittan hyväilyn sormilla ja siirtyi kohta sauvaan jolla alkoi hiljakseen painella edelleen hyväillen sormilla. Itse en juuri voinut liikkua. Käsillä hieroin omia nännejä. 

Homma jatkui hitaasti mutta oli tehokasta. Kun vaimo tuli, laukesin heti pyllyyn. Makasimme pitkään iltapäiväauringossa voipuneina. Monesti tätä muistelleet

Vierailija
10/11 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun toinen nainen nieltyään kuseni nuoli mua. Valta-alistaja -asema kääntyi.

Vierailija
11/11 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymmenen peräkkäistä, puolison kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kahdeksan