Minulla ei käytännössä ole "mitään" eli asioita mitä maailmassa pidetään arvossa, edes asuntoa. Silti minua ei huvita valittaa mistään.
Minusta tuntuu, että minulla on kuitenkin kaikki vaikka ei ole mitään.
En ole perheellinen, vietän paljon aikaa itsekseni. En asu missään, rahaa on se mitä on, en omista mitään. En keksi yhtäkään syytä miksi valittaisin elämäntilanteestani. En syytä muita tilanteestani, en politiikkaa en mitään tai ketään.
Tämä on minun elämäni, minun vastuullani miten toimin ja reagoin tilanteisiin joita tulee vastaan elämässä.
Minun on vaikea samaistua ihmisiin, jotka haluavat jatkuvasti etsiä negatiivista sanottavaa asioista.
Kommentit (36)
Teetkö töitä? Mistä saat rahaa elämiseen?
Vierailija kirjoitti:
Teen töitä etänä.
Aloittaja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teen töitä etänä.
Aloittaja
Ja sun työ on ulista palstalla aamusta iltaan. Siitähän ei palkkaa makseta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä bunkkaat? Toisten nurkissa? Jos niin, niin ehkä heillä voi olla valittamista? Eihän tuossa muuten mitään ongelmaa ole, ellei ole toisten harteilla.
Milloin missäkin sovitusti. Toiset eivät minun olemisesta vaivaannu, pidän siitä huolen.
Aloittaja
Toi on sun tapa lohdutella ja tyynnytellä itseäsi. Tosiasiassa muut vaivaantuu.
Näen, että haluat luoda reaktiota trollailullasi mutta tarkennan nyt kuitenkin, että maksan majoituksistani aina missä olenkin vaikka virallisesti minulla ei osoitetta olekaan.
Aloittaja
Sossu-kela sun asumiset maksaa.
Vierailija kirjoitti:
Kehokin on meillä vain lainassa, puhumattakaan sitten kaikesta muusta.
Tämäkin niin totta. Minä tykkään laittautua kauniiksi ja yritän pitää kehosta hyvää huolta, vaikka ei se ole helppoa. Mutta kun läheiseni kuoli ja olin siinä kuolinvuoteella, kun henki oli jo lähtenyt, ei siis hengittänyt enää, tajusin miten vähän se kuori merkitsee, kun henki/sielu on poissa. Siinä niin konkreettisesti tuon tajuaa. Ettei tuolla tomumajalla ole mitään merkitystä. Ihmisen persoona ja muistot hänestä jää elämään. Ja eläessäkin on ihan samoin lopulta. Se mitä olet sisältä, on sinä.
Jaha, mitäs tällä tiedolla nyt tehtäisiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kehokin on meillä vain lainassa, puhumattakaan sitten kaikesta muusta.
Tämäkin niin totta. Minä tykkään laittautua kauniiksi ja yritän pitää kehosta hyvää huolta, vaikka ei se ole helppoa. Mutta kun läheiseni kuoli ja olin siinä kuolinvuoteella, kun henki oli jo lähtenyt, ei siis hengittänyt enää, tajusin miten vähän se kuori merkitsee, kun henki/sielu on poissa. Siinä niin konkreettisesti tuon tajuaa. Ettei tuolla tomumajalla ole mitään merkitystä. Ihmisen persoona ja muistot hänestä jää elämään. Ja eläessäkin on ihan samoin lopulta. Se mitä olet sisältä, on sinä.
Oliks hän myös peeaa ja toisten nurkissa majaileva?
Miten sun kanssa pääsis treffeille? m
Tollanen samanlainen tyyppi majaili naisien nurkissa. Muija vaihtui kuin sukat jalassa.
Kyseli myös mun luo päästä asumaan. Kieltäydyin jyrkästi.
Sillä oli osoite PL:ssa ja velkojansa juoksi pakoon. Varaskin on vieläkin.
Mamma sitten joutui sitä katsomaan nurkissaan.
Miksi ihmiset valittavat ? Parempi vaan nauttia elämästä ja ottaa vastaan niin hyvät kuin huonotkin päivät.
Vierailija kirjoitti:
Miksi haluaisit päästä treffeille?
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmiset valittavat ? Parempi vaan nauttia elämästä ja ottaa vastaan niin hyvät kuin huonotkin päivät.
Kysy äipältä. Kohta on sapuska valmis. Se kerkee sulle vastailla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi haluaisit päästä treffeille?
Nähdään Konalan s marketin edessä klo 17
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teen töitä etänä.
Aloittaja
Siihen pitää olla osoite ja yleensä työpiste työnantajan omistamille vlineille.
No toivottavasti nämä ovat jotain yleisiä majataloja, hotelleja tai airbnb-paikkoja, koska harva rahallakaan haluaa perheensä nurkkiin epäsiistejä elämänfilosofi-kulkureita.