Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*¤*¤*HAAVEILIJAT VIIKKOON 14*¤*¤*

03.04.2007 |

No niin, mä en huomannut, et ois uutta pinkkaa kukaan avannut, joten täs on! :D

Pistetäänpäs pinkkaan vähän eloa!! :)

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
06.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milenna:

Oikein todella paljon onnea plussasta.. Kunpa sitä itsekin pääsis joskus tuohon tilanteeseen..

Niin ja asumisgalluppiin.. Siis asun nyt vuokralla..

Pääsiäinen vietetään varmaan ihan kahdestaan pitkästä viikonlopusta yhdessä nauttien.. Niitä meillä on harvoin yhdessä vapaata enemmän kuin yksi päivä..

KP

Vierailija
22/29 |
06.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekaksi, Milennalle paljon onnea plussasta! :D Mä oon unohtanut onnitella. Mä käyn välillä sit lueskelemassa odotuspuolella, et mitä sulle kuuluu. :)

Omaa napaa:Flunssa jatkaa edelleen ylivaltaansa. Tänään on taas näitä päivä ku aamusta asti alkaa homma meneen päin peetä. Mun pitää soittaa yhdelle hepulle, joka tarjos mulle ihan vakkariduunipaikkaa. Siinä oli vaan niin onnettoman huono palkka, se ukko flirttaili mulle sekä vähättelin mun tutkintoa (tradenomi). Äijä kysyi multa, et millaset paperit mulle on tulossa ja kun sanoin, et n. 3,5 keskiarvo on niin se kysyi multa, et onko se mun mielestä muka hyvä keskiarvo. Mä mietin sillon, et just just. Tyyppi oli koulutukseltaan joku koneenkuljettaja ite ja mulle alkaa huuteleen. Mä oon käynyt niin monessa työhaastattelussa ja muutama on ollut just tollasia, jotka ei oo ees kysyneet, et millanen mä oon tai mitä oon tehnyt. Perseestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
06.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni kyl pelottaa melkeen koko ajan, koitan ajatella vaan positiivisesti kun eipä tässä muukaan auta.

Esikosta en kyl pelänyt paljookaan,ainakaan en muista, ei varmaan tullut niin paljoo netissä pörrättyy yms.

Toivon vaan et pian alkais maha vaik kasvamaan tai jotain vähän konkreettisempaa todistetta tulla..en kyl pahaa oloa tän enempää toivois, mulle riittää tää etominen:)

No,sittenhän sen näkee np-ultrassa et onko sinne joku pesiytynyt vai ei..:)

Miehenkäännytyssäteitä lähettelen edelleen~~~~~~Jospa sitä kevättä tulis miestennekin rintaan:)

Vierailija
24/29 |
06.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ajatellukkin kysästä teiltä, että ootteko tutuille tai sukulaisille mitään kertonu vauvahaaveista... Tuo vauva-lehden osto saattaa kulkea aika samalla linjalla... Eli varmaan ootte tuttujen kanssa pitäny vähän pienempää ääntä..? Ainakin nää ensikertalaiset?!

Mä tossa puolisen vuotta sitte sorruin tilaamaan vauvalehden. En tiiä oisinko ikinä kehdannu sitä kaupasta ostaa:D Sitte jos kotiin on jotain vieraita tulossa niin lehdet saattaa mennä kyllä vähän syrjäsempään paikkaan ettei kukaan ala kyselemään... :D Muutamalle ystävälle oon kertonu että ois se niiiiiiiiin kivaa (samoin kun oon kertonu hääunelmista). Toiset ei oo tainnu oikein ottaa todesta noita mun haaveiluja. (HÖ, eiks ne usko mihinkää mun juttuihin!! Heh.) Kai tässä sitte kun miehen on saanu kokonaan käännytettyä, niin alkaa helpommin puhumaan siitä vauvahaaveesta tutuillekkin. Aika näyttää.

Täällä haaveilijoissa pitää nyt varmaan entistä enemmän toivotella MUNARIKASTA PÄÄSIÄISTÄ!!

Vierailija
25/29 |
06.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kinttunen: Flunssasta parantumissäteitä sinne päin! Lepäilyä vaan ja kuumaa mehua. Yöh, tuo sun työnantaja äijäs kuulostaa kyllä aivan inhalta. :( Ja vaikka en sun koulutusalaa tunnekaan niin ainakin meidän alalla, jossa arvostelu siis 0-5 niin 3.5 on hyvä keskiarvo. Toisaalta vakkaripaikka on tietty vakkaripaikka. Ei oo helppoo.

Jos nyt tässä pitkänperjantain kunniaksi avautuis vähän näistä omistakin ongelmista. Tämän kun saa melkein liitettyä myös tuohon " pillerit & jos ei tulekaan lopettamisen jälkeen heti raskaaksi" -keskusteluun. Huoh.. elikkäs, mulle ei ole pillerit ikinä sopineet oikein hyvin. Viimeistään puolen vuoden käytön jälkeen on iskenyt migreeni, valtava pahoinvointi tai jotain muuta. Viimeksi, kun lopetin pillerit, vannoin, että nyt ei enää tuollaista kamaa tähän kehoon. Mutta eihän sitä elämästä tiedä, jouduin nöyrtymään, ottamaan " askeleen taaksepäin" ja aloittamaan taas pillerit.

Viime vuosi on suoraan sanottuna ollut sairaan rankka. Vuosia jatkuneet vatsavaivani pahenivat niin, että kärsin joka päivä lähes koko ajan tuntuvista kivuista. Olin niin väsynyt, että töiden jälkeen en jaksanut kuin nukkua tai tuijottaa telkkaria. Kaikki harrastukset jäivät pois. Taas juostiin lääkäreitä ympäri ja mitään ei tuntunut löytyvän, kunnes sitten olin jälleen kerran gynekologin juttusilla. Mulle diagnosoitiin endometrioosi ja sain lähetteen leikkaukseen. Vaikka syyn löytyminen vuosien sairastelun jälkeen olikin helpotus, oli tuo varsinainen syy valtava shokki. Siis mulla on tauti, joka on krooninen ja jota sairastavista " 40-70% kärsii lapsettomuudesta" . Varsinkin kun olen koko elämäni tiennyt haluavani lapsia ja vielä en ole päässyt edes yrittämään asti. Joksikin aikaa katosi koko vauvakuume. Kaikki lapsiin liittyvä tuntui niin pahalta, ettei sitä ilmeisesti voinut edes ajatella. Nyt on leikkaus läpikäyty ja vauvakuume tullut takaisin pikku hiljaa entistä valtavampana. Asenteena: vaikka siihen menisi vuosia, niin siitä vauvasta sitten taistellaan. Ja eihän sitä tiedä. On myös mahdollista, ettei tuo tauti juuri mun kohdalla haittaakaan mitään. Tosiaan endon takia jouduin taas aloittamaan pilleritkin ja niitä varmaan syödään siihen asti, kun yrittäminen alkaa. Jos ne edes vähän auttaisivat hidastamaan taudin etenemisessä.

Kun tilanne kerran on mikä on, ei vauvakuumeesta viitsi muille hirveästi puhua. Varsinkin kun yrittäminenkin voi kestää kauan, ei halua ylimääräisiä seuraamaan vierestä. Ihan lähimmille varmaan kerron sitten, kun aletaan yrittämään, mutta aika tarkkaan valikoin ihmiset sittenkin.

Tulipas pitkä sepustus :)

Kaikesta tilityksestä huolimatta, Hauskaa Pääsiäistä kaikille!

Vierailija
26/29 |
06.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lady82, kuulosti toi sun tekstis ihan samalta kun mun tilanne nyt.. :) Sä oot samanikäinenki ku minä. :)

Onpa kyllä vimpan päälle vetämätön olo, ei pysty taas keskittyyn mihkään. Kävin tossa kaveria moikkaamassa ja ottaapa taas päähän kun siellä suunniteltiin bileitä ja baari-iltaa ja minä tuhisen täällä kipeenä. Jos sitä huomiseksi vähän tervehtyis. :)

Nyt mä meen taas makaa sohvalle. Laiskimus surkimus. ;)

Vierailija
27/29 |
08.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkos kaikki pääsiäisen vietossa jossain kun on ollut täällä niin hiljasta? :) Miten on pyhät menneet?

Vierailija
28/29 |
08.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me oltiin eilen sukuloimassa ja illalla kuuntelemassa Suurlähettiläitä.. Eli mieheni tapasi eilen isovanhempani, äitini, veljeni ja tätini + hänen 4 koiraa..

Perjantaina me oltiin leffassa katsomassa se Mr. Bean lomailemassa.. tai jotain sinne päin.. tänään käytiin vuokraamassa leffoja ja käytiin ulkona syömässä..

KP

Vierailija
29/29 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vielä lueskelen haavelioita, kun en ole saanut aikaiseksi aloitusta muissa ketjuissa... Dharmianille mulla on asiaa sen verran, että mun hyvä ystävä kärsi tietämättään myös endometrioosista. Olivat yrittäneet vauvaa parisen vuotta ja sitten paremmissa tutkimuksissa selvisi syy. Leikkauksen jälkeen kaverini tuli heti raskaaksi! Nyt on viimeisillään, eli ei kannata heittää hanskoja tiskiin endometrioosin vuoksi!

Me ei olla vielä päästy yrittämään vauvaa, mutta piakkoin kuitenkin on tarkoitus. Vielä ei kumpikaan ole jänistänyt;)

Mukavaa pääsiäisen jatkoa itse kullekin!

Terkuin ulkomaanelävä