Säälitti, kun tuttu kertoi innostuneena telttaretkestään
Olivat nelihenkisen perheen ja lemmikkikoiran kanssa käyneet kolmen yön telttaretkellä Suomessa. SE oli ollut heidän kesälomansa kohokohta!
Nuudeleita ja trangiassa purkkihernekeittoa, välillä satanut ja hyttysiä tietysti oli ollut. He eivät koskaan käy missään, joten hirveä puheripuli ja pitkä selonteko kuvineen tästä reissusta.Olivat vain kävelleet ja uineet järvissä, ei muuta.
Me muut ollaan asuntoautolla kierretty Eurooppaa, käyty viikonloppumatkoja lentokoneella, mökillä, hotelleissa, kylpylöissä, tapahtumissa, museoissa, Lapissa ja talvisin kaukokohteissa.
Säälitti niin pirusti, että jotkut on noin köyhiä.
Kommentit (25)
Olen mä vaan niin hyvä ihminen, kun lomastakin aattelen, että mitä kalliimpi sen parempi. Ei mitään väliä viihdyinkö ja innostuinko.
Oon vähän kade köyhille, kun ne osaa nauttia pienistäkin asioista.
ap.
Vierailija kirjoitti:
Olen mä vaan niin hyvä ihminen, kun lomastakin aattelen, että mitä kalliimpi sen parempi. Ei mitään väliä viihdyinkö ja innostuinko.
ap.
Miksi kirjoitat sontaa minun nimissäni?
Ap
Hotellit ja asuntovaunut on niin nähty.
Kunnon maastoon sopivat kengät, rinkka ja teltta niin luonto avautuu ihan eri tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap.
Miksi kirjoitat sontaa minun nimissäni?
Ap
Mitä sontaa tossa oli, noinhan sä asian meille kerroit.
Vierailija kirjoitti:
ap.
Otan osaa mitättömän köyhään elämääsi.
Kateus on kadehtijassa, ap kiehukoot omissa myrkyissään
Vierailija kirjoitti:
Kunnon maastoon sopivat kengät, rinkka ja teltta niin luonto avautuu ihan eri tavalla.
Luonnossa ei ole mitään avautumista. Otan osaa jos et ole edes Pariisin oopperassa käynyt.
Mua kyllä säälittää aloittaja, että on noin mieleltään köytä, kirjoittaa tuollaista provopskaa.
Mikäs tässä telttaillessa, omalla saarella Turun kupeessa.
Vierailija kirjoitti:
Mua kyllä säälittää aloittaja, että on noin mieleltään köytä, kirjoittaa tuollaista provopskaa.
köytä = köyhä, ap ei ois kuitenkaan tajunnut, jos en olisi selventänyt kirjoitusvirhettäni.
Varmaan säälit mua kun vietin kolmen viikon kesälomani kotona ja makx 10 km säteellä kotona. Voin kuitenkin lohdutuksesi kertoa, että syksyllä olen ulkomailla hienoissa hotelleissa ja eri kokemuksia keräämässä noin 17 viikkoa. Matkoihin kuuluvat kaksi eri kaupunkia UAE:ssa, neljä eli maata Euroopassa ja Suomi ja kaksi osavaltiota Jenkeissä.
Ap on pieni ja halveksuttava ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Toden näköisesti ei kä ikinä missään eikä omista retkvehkeitäkään.
Vierailija kirjoitti:
Kateus on kadehtijassa, ap kiehukoot omissa myrkyissään
Normaali ihminen ei tee tuommosia aloituksia. 😆
ap pitäisi naulata lattiaan, kaataa päälle litra bensaa ja heittää perään palava tulitikku
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luonnossa ei ole mitään avautumista. Otan osaa jos et ole edes Pariisin oopperassa käynyt.
Sinun ooppera taitaa olla kun äiti huutaa syömään. 🤭
Poistoon. Heippa, pahvi.