Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hodan, 14, oli hukkua uimarannalla Oulussa

Vierailija
07.08.2025 |

Nyt n ekje selittelee  että "uiminen kuuluu kaikille", vaikka ei todellakaan osaa itse uida. Siellä oli kahlailtu meressä ja "äkkisyvä yllätti" rodullistetut...

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/8b7764b6-f5c7-432e-9758-b19e4c369407

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äkkisyvä Nallikarissa. Juu, reilun 1,5 kilometriä kun kahlaa merelle päin niin tulee laivaväylä vastaan, Ilman sitä Nallikarista pääsee suunnilleen kävelemällä Hailuotoon. Eräs veneilijä sanoi että itätuulella saa olla tarkkana ettei veneen pohja ota johonkin kiinni, kun vesi on 40 cm normaalia matalammalla.

Itse en ole koskaan Nallikarissa löytänyt sellaista paikkaa missä vesi ulottuisi polven yläpuolelle. Mutta olenkin käynyt siellä vain sallituilla uimapaikoilla.

Vierailija
22/24 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko sinne vain laittaa jotkut varoitusmerkit, mitkä kaikki ymmärtää? Jos ei ummarra, niin mitä hiton väliä. Yks miljoona pois suomen rahoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan symppiksen oloinen tyttö, mutta miten hän mielestään osaa uida jää mulle kyllä erittäin epäselväksi... 

Piti tunkea lehteen niinkuin ei kenelle vain sattuisi tuota äkkisyvää.  Ensin oli hukkuneet, nyt tulee melkein hukkuneita. 

Vierailija
24/24 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näkki vei neken, kiitos näkki.

Mussukkatytöille normaalia että kuolema pitää hyväksyä voi tulla milloin tahansa.