Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä näitä peniksen mittaajia ja vertailijoita sikiää?

Vierailija
07.08.2025 |

Se yksi 15 sentin kaveri varmaan on onneksi suljetulla osastolla, mutta näitä hieman eri tavoin penistä mittaavia miehiä tulvii palstalle. Miksi mittaat? Jos vaimosi/tyttöystäväsi/poikaystäväsi on siihen tyytyväinen, niin mitä väliä onko normimittainen tai 2 cm normimittaista pidempi? Lisäksi aidosti epäilen, että näillä penismittausaddikteilla ei ole edes ketään, kenen kanssa voisi penistään käyttää. 

Kommentit (525)

Vierailija
301/525 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kohta me ollaan taas kateellisia sen kullista!

Yhtä kateellisia, kuin Paten vaimon sisko, jolle Pate tahallaan vilautti löysää makkaransa.

Vierailija
302/525 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa Paten vaimo tehdä tänään sunnuntai vuoron.Tuleekohan taas "seksiä tänään" viesti.

Jos työpaikan miehet saavat Paten vaimon kuumaksi, niin kyllä tulee. Patella vaan pilleripurkin pohja näkyvissä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/525 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmetyttää miten jotkut muka mittaa vehkeensä alakautta, eikö se mittanauha nyt kassien ohi mene vaikka Kiinaan asti jos haluaa.

Mä taas ihmettelen, miksi mittaa!

Ehkäpä koska ne naiset tosiaan joskus kyselee kokoa.

Vierailija
304/525 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmetyttää miten jotkut muka mittaa vehkeensä alakautta, eikö se mittanauha nyt kassien ohi mene vaikka Kiinaan asti jos haluaa.

Koskas sinulta on viimeksi NAINEN kysellyt? Ne on palstojen naisina esiintyviä mittamiehiä, jotka muilta miehiltä mittoja kyselevät.

Vierailija
305/525 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan kysynyt.

Vierailija
306/525 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noin sadan naisen otannalla kukaan ei ole koskaan kyselly kokoa. Eikä kukaan myöskään ole ainakaan suoraan mulle moittinu pieneksi, vaikkei työkalulla kauheesti mittaa olekaan. Kannattaa ehkä keskittyä vähän eri asioihin, kuun siihen melan kokoon, jos se aiheuttaa noin paljon epävarmuutta. 

Vierailija
307/525 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menin kerran yhteen suomalaiseen chattipaikkaan naisena, vaikka olen mies. Oli kyllä silmiä avaava kokemus! Jos täällä palstalla on mittamiehiä, niin siellä meno oli jo nextillä levelillä! Eikä ollut mikään seksichat. Mitat ilmoitetaan heti ja vielä kuvan kera. Mitä näillä miehillä liikkuu päässään?

Vierailija
308/525 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko muuten peniksenkehittäjät vielä muodissa? Vuosituhannen vaihteessa roskaposti aina täyttyi niiden mainoksista.

Vierailija
309/525 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menin kerran yhteen suomalaiseen chattipaikkaan naisena, vaikka olen mies. Oli kyllä silmiä avaava kokemus! Jos täällä palstalla on mittamiehiä, niin siellä meno oli jo nextillä levelillä! Eikä ollut mikään seksichat. Mitat ilmoitetaan heti ja vielä kuvan kera. Mitä näillä miehillä liikkuu päässään?

Aivan niin, Pirjo. Jos olisit oikeasti mies niin tietäisit että kyllä ne naisetkin harrastaa tissien vilauttelua pyytämättä ja kyselevät tosiaan niitä mittoja, vaikka kaltaisesi naisasianaiset kiivaasti kaikenlaisen naisten sikailun haluavatkin kiistää.

Vierailija
310/525 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koskas sinulta on viimeksi NAINEN kysellyt? Ne on palstojen naisina esiintyviä mittamiehiä, jotka muilta miehiltä mittoja kyselevät.

Kuules ihan tinderissä naiset kyselleet. Olette te uskomattomia kun täällä miehinä esiinnytte ja yritätte kaikin tavoin kiistää naisten sikailun.

Vierailija
311/525 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noin sadan naisen otannalla kukaan ei ole koskaan kyselly kokoa. Eikä kukaan myöskään ole ainakaan suoraan mulle moittinu pieneksi, vaikkei työkalulla kauheesti mittaa olekaan. Kannattaa ehkä keskittyä vähän eri asioihin, kuun siihen melan kokoon, jos se aiheuttaa noin paljon epävarmuutta. 

Kuulostipa taas aika Pirjon kirjoittamalta jutulta, hyvä yritys silti!

Vierailija
312/525 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan kysynyt.

No helvetti vie enpä tiennytkään että sinä olet kaikki naiset.

Vierailija
313/525 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täälläkin on kovasti naiset miehiä olevinaan, heh heh.

Vierailija
314/525 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mikään. Jääneet gerbiilin tasolle.

Vierailija
315/525 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kullinmittaajilla riittää selityksiä.

Vierailija
316/525 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kullinmittaajilla riittää selityksiä.

Ja mittausvälineitä.

Vierailija
317/525 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kullinmitta pitää pystyä kertomaan millintarkasti. Mieluiten tilavuus.

Vierailija
318/525 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuulituloksia ei lasketa.

Vierailija
319/525 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se asia on tullut ihan selväksi, että näiden kullinmittaajien aivotoiminta ei ole normaalin aikuisen tasolla.

Vierailija
320/525 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 45v nainen ja partnereita ollut elämäni aikana vajaa 30. Koskaan en ole keneltäkään kysynyt kokoa. Ja minulle sattuneet miehet ovat lisäksi olleet silmämääräisesti melkein samankokoisia, jollain hiukan pidempi, jollain hiukan paksumpi. Erot eivät todellakaan ole niin suuria, mitä osa täällä tuntuu kuvittelevan.