Kumppanin body countilla on isompi merkitys nuorille miehille kuin naisille
Nuorille miehille on isompi merkitys naisen body count kuin nuorille naisille miehrn body count. Moni nuori mies on vapaaehtoisesti sinkku, kun monen naisen body count on jopa 5 tai enemmän. Nuoria naisia ei kiinnosta säästää itseään.
Kommentit (114)
Todella monen kumppanin kanssa olleelle seksi ei ole enää erityistä. Nainen myös ottaa aina uuden kumppanin kanssa enemmän riskejä kuin mies. Se myös kertoo siitä, että nainen haluaa seksiä monien eri miesten kanssa, ja tämä on huono lähtökohta parisuhteelle, sillä aiempi käytös on paras ennuste tulevasta käytöksestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle on aina ollut merkitystä miehen body countilla. Ja nimenomaan niin päin, ettei saa olla liian iso.
Jos miehellä on ollut yli 10 seksikumppania niin ei jatkoon. Ties mitä tautejakin kantaa.
Ja miten sitten sitoutuminen? Kun ollaan saatu nauttia seksuaalivallankumouksen hedelmistä, niin siitä kärsii jokainen, perheet ja naiset. Avioliitto velvollisuuksineen nähdään vain pakkopullana, varsinkin miehet näkee sen sellaisena.
No olen keski-ikäinen mies, mutta nuorena pariutunut. Tulevalla vaimolla oli ollut lukuisia panoja, sekoiluja, ja suhteita, eikä niitä peitellyt. Itsellä oli ollut tähän mennessä yksi. Jo tapaamispäivänä oma bodycount nousi kahteen. Ei minua haitannut hänen menneisyytensä, tietysti rakastuneena huoletti, jos hän haluaakin vielä muita. Turhaan huolehdin. Ja nyt kun asiaa katsoo taaksepäin, niin hyvä, että sain tuollaisen naisen. Olen saanut seksiä aina kun haluan. Käytännössä joka päivä yli 25 vuotta. Jos naista kiinnostaa seksi, niin hän kyllä sitä harrastaa. Jos haluaa siveellisemmän, niin varautuu sitten siihen ettei seksiä välttämättä ole paljoa.
Bodycount edelleen 2, seksikerrat n.10000
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle on aina ollut merkitystä miehen body countilla. Ja nimenomaan niin päin, ettei saa olla liian iso.
Jos miehellä on ollut yli 10 seksikumppania niin ei jatkoon. Ties mitä tautejakin kantaa.
Ja miten sitten sitoutuminen? Kun ollaan saatu nauttia seksuaalivallankumouksen hedelmistä, niin siitä kärsii jokainen, perheet ja naiset. Avioliitto velvollisuuksineen nähdään vain pakkopullana, varsinkin miehet näkee sen sellaisena.
No eiköhän tuo ole naisille vaan hyvä asia. Naiset niitä avioeroja eniten ovat ottaneet, ja ovat mieluummin sinkkuja, kuin miehet.
Olisi muutenkin ehkä aika alkaa "turvaamaan" elantonsa ja hyvinvointinsa suhteen muuhun kuin miehiin. Mies ei sitä todistettavasti ole tarjonnut.
E-pillerit ovat naisten toive, jotta jatkuva lasten tuuttaaminen loppuisi, kun mies halua vaan siittää ja siittää. Lopulta kun naiset saivat työn, toimeentulon ja sosiaaliturvan, purettiin avioliitotkin.
Nyt ollaan tässä pisteessä - osa naisista elää vielä fantasiassa, että miehistä on heille aitoa hyötyä ja iloa, osa painaa tukka putkella omaa elämäänsä. Lapsikaipuiset naiset valitsevat aina vaan useammin itsellisen äitiyden. Monet eivät lisäänny ollenkaan, kun hahmotetaan että ihmisiä on siitoskeskeisyyden vuoksi jo aivan helvetisti liikaa muutenkin. Uhraavat oman ihmisyytensä yhtisen hyvän alttarille. Taivaspaikka auki näille naisille.
Ei pidä paikkaansa.
Avoin reikä. Ympäryksellä ei ole merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
No olen keski-ikäinen mies, mutta nuorena pariutunut. Tulevalla vaimolla oli ollut lukuisia panoja, sekoiluja, ja suhteita, eikä niitä peitellyt. Itsellä oli ollut tähän mennessä yksi. Jo tapaamispäivänä oma bodycount nousi kahteen. Ei minua haitannut hänen menneisyytensä, tietysti rakastuneena huoletti, jos hän haluaakin vielä muita. Turhaan huolehdin. Ja nyt kun asiaa katsoo taaksepäin, niin hyvä, että sain tuollaisen naisen. Olen saanut seksiä aina kun haluan. Käytännössä joka päivä yli 25 vuotta. Jos naista kiinnostaa seksi, niin hän kyllä sitä harrastaa. Jos haluaa siveellisemmän, niin varautuu sitten siihen ettei seksiä välttämättä ole paljoa.
Eihän monen eri miehen alla uikuttaminen välttämättä tarkoita sitä, että nainen haluaisi parisuhteessa paljon seksiä siltä yhdeltä ja samalta ukolta, vaan se tarkoittaa sitä, että nainen haluaa uikuttaa monien eri miesten alla.
Vierailija kirjoitti:
Mun bodycount on 1, kun myös nuorena pariutunut vaimon halusta. Seksikertoja ja molemmille orgasneja n 7000 krt. Seksiä ollut säännöllisesti muutaman päivän välein ja nuorempana monta kertaa viikossa. Vaimolla oli ollut joku poikaystävä ja kokeilu ennen minua. Seksi ollut niin hyvää ja riittävästi etten ole muita naisia kaivannut, enkä tarvinnut todistaakseni miehisyyttäni.
Vierailija kirjoitti:
"Olen saanut seksiä aina kun haluan. Käytännössä joka päivä yli 25 vuotta."
Myös kuukautisten aikana?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä johtuu siitä, että naiset eivät välitä millaisia bakteerijälkiä muut miehet heidän vaginaan ja mikrobiomiin jättää, mutta miehet välittää siitä millaisen mikrobiomin he naisilta saavat.
Miksi niin moni mies ei sitten halua käyttää kondomia yhden yön jutuissakaan?
Sulla on siis kokemusta enemmänkin jotta pystyt esittämään tämän väitteen?
Sanoisin että kyse on sinun piireistäsi josta miehet ovat sinut löyhtäneet.
Tilastodatasta näitä katsotaan. Ei siihen kenenkään piirit liity millään tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Olen saanut seksiä aina kun haluan. Käytännössä joka päivä yli 25 vuotta."
Myös kuukautisten aikana?
Kyllä. Meitä ei ole haitannut, silloin kun ne vielä tulivat. Vaimolla ei ole hetkeen niitä ollut johtuen kierukasta. Olen ehdottanut, että laitettaisiin minulta piuhat poikki, mutta vaimo ei halua. Tykkää tilanteesta, kun ei ole niitä menkkoja.
Ehkä kirjoitin väärin, olisi pitänyt kirjoittaa keskimäärin kerran päivässä. On tottakai ollut päiviä, jolloin ei olla pystytty. Synnytysten jälkeen, tai jonkun sairastumisen vuoksi on jäänyt välillä harrastamatta. Mutta usein on saatettu naida pari kolmekin kertaa päivässä. Nyt lapset ovat muuttaneet pois, ja kaksi kertaa päivään on melkein yleisempää, kuin kerran päivässä. Mitään tarkkoja laskelmia ei tietenkään ole, mutta aika lähellä se on 365/vuosi.
Eihän monen eri miehen alla uikuttaminen välttämättä tarkoita sitä, että nainen haluaisi parisuhteessa paljon seksiä siltä yhdeltä ja samalta ukolta, vaan se tarkoittaa sitä, että nainen haluaa uikuttaa monien eri miesten alla.
No ei välttämättä tarkoitakaan, vaikka meillä tarkoittikin. Mutta jos ei sinkkuna halua seksiä, niin ei se seksi kovin korkealla prioriteettilistalla ole. Tuskin parisuhteessakaan. Joo varmaan miehet kyllä haluaisivat siveellisen sinkkunaisen, joka sitten parisuhteessa on hurja kyltymätön seksipeto vuodesta toiseen. Toivokaa vaan, aika harvassa ovat.
Vierailija kirjoitti:
Jeps. Miehellä on niin paska itsetunto ja koska koko parisuhde pyörii SEN ympärillä, niin kaikki romahtaa jos miehen pipuli lerpsahtaa.
Itseä ei kiinnosta tippaakaan, kunhan on pysynyt terveenä. Parisuhde ei voi nojata seksiin vaan se on 99,9999% ihan kaikkea muuta. Se miten seksi eli parittelu toteutetaan voi olla ihmisen elinkaaren aikana jopa 1kpl puolen minuutin toimitus, ja senkin voi hoitaa vaikka kupin ja ruiskun kautta, jos on suoritusvaikeuksia rakkaudessa.
tuo on vain mielipiteesi. meillä se on nimeenomaan se liima seuraavdks tulee hieronta ja koskettelun vasta sen jälkeen ruuantekeminen pyykkäystä siivous ja muut hyvät teot vaikka pyöränkorjaus...
Vierailija kirjoitti:
No ei välttämättä tarkoitakaan, vaikka meillä tarkoittikin. Mutta jos ei sinkkuna halua seksiä, niin ei se seksi kovin korkealla prioriteettilistalla ole. Tuskin parisuhteessakaan. Joo varmaan miehet kyllä haluaisivat siveellisen sinkkunaisen, joka sitten parisuhteessa on hurja kyltymätön seksipeto vuodesta toiseen. Toivokaa vaan, aika harvassa ovat.
Ei tuo pidä ollenkaan paikkaansa. Seksihalut voivat olla hyvinkin korkeat, ja parhaiten tämä käy ilmi masturbointikertojen lukumäärästä, ei seksikumppaneiden lukumäärästä. Masturboidessa kun ei voi saada tauteja eikä raskautua tai joutua seksuaaliväkivallan uhriksi. Uuden miehen kanssa panemiseen liittyy naisella aina jonkinlainen riski, ja iso määrä seksikumppaneita parisuhteen ulkopuolella kertookin lähinnä naisen holtittomuudesta, ei seksihaluista.
Mutta mutta sittenhän on pihtari, jos ei anna. Et muuten sattunut tietämään, että nainen on se portinvartija seksissä, joka arvioi miehessä laadun. Näin biologia toimii: nainen arvioi miehessä kyvykkyyden pitää huolta naisesta ja mahdollisista jälkeläisistä, eivätkä siksi ota mitään persaukista miestä. Miehille taas kelpaa kuka vaan nainen seksiin. Avioliittoinstituution luomisesta on olemassa konservatiivinen näkemys, jonka mukaan promiskuiteettiin taipuvainen mies olisi tarkoitus saada sitoutumaan ja huolehtimaan naisen kanssa tehdyistä jälkeläisistä.