Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinut uhattu tappaa töissä?

Vierailija
06.08.2025 |

Sanoisin, että n. 10-15 kertaa on näin käynyt.

Nettopalkka 2000 euroa. 

Mites muilla?

Ps. en ole vartija

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On monta kertaa, hoitotyössä 

Vierailija
22/50 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Osoitettiin pyssyllä. Myyntityö.

Opetustyössä myös. Mutta uhkaus koski yleisesti opettajia, eikä ollut lopulta tosissaan esitetty. Poliisi löysi uhkaajan kotoa pelaamasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Meillä suhtaudutaan asiakkaisiin niinkuin ihmisiin, eli ei ole esiintynyt mitään tuollaista. Ei ole yhtää valkoroskia asiakkaina eikä työntekijöinä

Vierailija
24/50 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, mutta kotona on, vieläpä kaksi kertaa. Sitten lähdin pois ja olen elossa vielä näin 11 vuoden jälkeenkin.

Saiko mies tuomion?

Ei. Sovitteluun meni. Korvauksia ei ole näkynyt joten enpä taida niitä saadakaan. 

Pahoittelut otsikon ohi vastaamisesta. Teille alapeukuttajille haluaisin sanoa ettei moni kaltaiseni ole täällä vastaamassa.

Vierailija
25/50 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään keskustan myymälöissä lähes joka vuorossa joutuu jonkunnäköiseen voimankäyttötilanteeseen. Ja niissä ne sanalliset tappouhkaukset on kyllä pienin harmi. T: Vartija.

Ja älkää vastatko että "mee opiskeleen parempi duuni". Tykkään kyllä työstäni.

Vierailija
26/50 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten väkivaltaa kohtaa varmaan portsarit, poliisit, vartijat, mielisairaalan hoitajat.. varmaan sossutkin saavat osansa, ainakin verbaalisesti. Toki jossakin vanhustenhoidossa varmaa tulee myös, mutta olisiko se kuitenkin hieman lievempää kun ovat fyysisesti heikompia jo. Toki ei sekään herkkua varmasti ole.

Vierailija
27/50 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, luokanopettajana työskennellessä. On myös käytetty väkivaltaa mua kohtaan.

Vierailija
28/50 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, mutta kotona on, vieläpä kaksi kertaa. Sitten lähdin pois ja olen elossa vielä näin 11 vuoden jälkeenkin.

Saiko mies tuomion?

Miksi ihmeessä mies saisi tuomion, jos vaimo meinaa miehen tappaa?

Vierailija
29/50 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on. Olen yläkoulussa opena.

Vierailija
30/50 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On uhattu kerran oikein yksilöidyllä tavalla, luvattiin olla työpaikan portilla kirveen kanssa vahtaamassa, kun lähden töissä,

Kerättiin työporukan isoimmat miehet, jotka suurieleisesti saattoivat minut työstä parkkitaloon asti. Ei sitä uhkailijaa kyllä näkynyt, enemmän huvitti koko operaatio.

Niitä uhkauksia tuli silloin tällöin, mutta oli sovittu, ettei niistä kerrota esim medialle, koska silloin ne muutkin sekopäät oikein innostuvat vasta matkimaan uhkailijoita.

Vierailija
31/50 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on. Ne tilanteet on selvitetty, koska ovat yleensä tulleet sähköpostilla. Nykyisessä työssä ryöstöyritykset on ongelma ja tekijät usein aineissa. Itse joudun suojautumaan luotiliiveillä, sumutteilla ja toisinaan, onneksi harvoin myös laillisella käsiaseella. Jengit, jotka on kielletty, niiden jäsenet ja toiminta ei ole kadonnut minnekään. Ja omalla paikkakunnalla ei ole pääjengiä edes kielletty vaan toimivat entistä röyhkeämmin kun kilpailijoita ei ryhmänä ole. Mutta mitään eivät meiltä vie, se on periaate, josta ei tingitä. 

Vierailija
32/50 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saiko mies tuomion?

Miksi ihmeessä mies saisi tuomion, jos vaimo meinaa miehen tappaa?

Ei vaimo meinannutkaan miestä tappaa. Ja heikko mies, jos sellaiselle altistuu

Vierailija
33/50 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sote-alalla töissä olevana ihan normisettiä.

Vierailija
34/50 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siriina kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei töissä. Koulussa on. Ja ihan vaan kylillä ollessa. Moneen kertaan.

Unohtui. Pahoinpidelty on kyllä töissä. Ei mitään seuraamuksia kyseiselle henkilölle.

Miksei?

Hyvä kysymys. Kun kerroin asiasta (mm työterveyteen), pyörittelivät vaan silmiään.

Vierailija
35/50 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Potkut on uhattu järjestää useasti ja valituksia tehtailla eduskuntaan saakka. Tappouhkauksia en ole suoraan saanut, mutta pommiuhka on kerran tullut lähelle

Vierailija
36/50 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumepöllyissä/laskuissa olevat potilaat ja hoitotyö, joten kyllä on. Yleensä aiotaan tappaa kaikki eli ei just minua henkilökohtaisesti.

Vierailija
37/50 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vielä, mutta eiköhän sekin päivä vielä kohdalle osu. 

Vierailija
38/50 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On ja monesti,  olen autokauppias.

Varmaan on ollut syytäkin. 

Vierailija
39/50 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On luvattu ampua. Asiakaspalvelutyö, jossa asiakas kuvitteli saavansa henkilökohtaisen kausilipun ilman henkkareita.

Mies, tietenkin. Heikot miehet uhkailee naisia.

40/50 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman kerran, mutta ei oikein voi ottaa tosissaan, ku uhkaajalla ikää muutama vuosi 😅

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi viisi