Onko sinut uhattu tappaa töissä?
Sanoisin, että n. 10-15 kertaa on näin käynyt.
Nettopalkka 2000 euroa.
Mites muilla?
Ps. en ole vartija
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, mutta kotona on, vieläpä kaksi kertaa. Sitten lähdin pois ja olen elossa vielä näin 11 vuoden jälkeenkin.
Saiko mies tuomion?
Miksi ihmeessä mies saisi tuomion, jos vaimo meinaa miehen tappaa?
Juuri näin! Heti ollaan olettamassa varmuudella mies syylliseksi vaikka nainenkin voi olla väkivaltainen
Sisäänrakennettu oletus. Jota vieläpä aktiivisesti pidetään yllä naisten ja naisten etua ajavien tahojen toimesta. Ei kovin viisasta.
Kyllä, monesti. Olen viranomaishommissa ympäristöalalla
No, ei suoraan NS töissä,,mut tällä palstalla on. Arvaan, et se on se tekosokea miekkonen........voiko kukaan olla OIKEASTI sokea, täysin, JOS kutoo mattoa kangas puilla, katsoo puhelintaan ilman mitään ylimääräisiä härpäkkejä, näkee esim niitä hauskoja kotivideoita YouTubesta.......? Entäs oikeen usko !!!! Ja hänellä o vieläpä silmälasit, ei ollenkaan niitä sokeille ihmisille tarkoitettuja mustia laseja...... Mutta asiaan. Siis tällä palstalla on tää ilmeisestikin jotenkin uhannut selvästi mua ..............en vaan ymmärrä, et MIKS. En ole kiusannut sitä mitenkään, mut se o lyönyt mua ainakin kerran päähän syyttä !!!! Muka sokea ihminen........
Joku äkillisessä tunnetilassa huudahdettu tappouhkaus on yleensä pelkkä huuto ja menee ohi. Yleensä nämä on mt-potilaita, narkkareita tai jotakin muuten vähän päästään pöpejä. Näitä on tullut joitakin vastaan.
Sitten on taas oikeasti sekopäitä, joita ei ole paljon, mutta joita on. Nämä ovat niitä jotka saattavat oikeasti tulla takaisin ja ampua haulikolla siihen paikkaan. En ole onneksi itse tällaiseen törmännyt, mutta työkaveri on joskus menneisyydessä. Mitään ei käynyt, mutta läheltä oli liipannut. Se oli hänelle hyvin traumaattinen kokemus.
Vierailija kirjoitti:
Siriina kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei töissä. Koulussa on. Ja ihan vaan kylillä ollessa. Moneen kertaan.
Unohtui. Pahoinpidelty on kyllä töissä. Ei mitään seuraamuksia kyseiselle henkilölle.
Miksei?
Hyvä kysymys. Kun kerroin asiasta (mm työterveyteen), pyörittelivät vaan silmiään.
Aika outoa toimintaa työterveydeltä.
Pahoinpitelystä pitää tehdä rikosilmo poliisille, tth hoitaa/toteaa vain vammat.
Olin tekemässä töitäni asunnossa jossa oli muutto meneillään,siellä oli känninen äijä joka uhkasi tappaa, jouduin keskeyttämään työni ja lähdin pois. Seuraavana päivänä tuli tieto että äijä oli kuollut eikä tarvitse mennä sinne jatkamaan töitä.
On useasti. Erityisesti päivystyksessä, terveyskeskuksessa ja maksasairauspoliklinikalla työskennellessäni. Useimmiten silloin, kun päivystyksessä tutki aggressiivista narkkaria tai jos terkkarissa kieltäytyi kirjoittamasta huumaavia aineita. Muualla ei niinkään. Psykiatrialla en ole tosin ollut töissä koskaan.
Aika kuumottavaa oli nuorena uran alussa, kun tappouhkaus esitettiin niin, että potilas (jolle en kirjoittanut bentsoja) aikoo olla minua odottamassa parkkihallissa ja minulla meni usein myöhään ylitöissä. Silloin soitin miehen hakemaan minut töistä useamman kerran.
Nykyisessä työpaikassa syöpäsairauksilla kukaan ei ole kertaakaan uhannut tehdä minulle mitään muuta kuin ehkä tuoda villasukat joululahjaksi.
Juuri näin! Heti ollaan olettamassa varmuudella mies syylliseksi vaikka nainenkin voi olla väkivaltainen