Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Purra: "Emme koske sosiaaliturvaan ja sotepalveluihin". Koittaa pelastaa, mitä pelastettavissa on

Vierailija
06.08.2025 |

Persujen kannatus on romahtanut ja kokoomuksesta oikealla oleviin tynkäpersuihin siirtyy tällä hetkellä ainoastaan patamustimpia ääriporvareita kokoomuksesta ja kepusta, siis se noin 1% ultraviolettikatastrofi. 

Nyt Purra on tajunnut asiantilan ja koittaa olla köyhien ja duunarien paras ystävä seuraaviin vaaleihin asti.

Kokoomukselle taas sosiaaliturvan ja julkisten sotepalveluiden leikkurit kelpaisivat edelleen, koska ne eivät koske tyypillistä kokoomuksen kannattajaa. 

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äsken sanoi ,mun rahat ..TV 1 mitä vid dua 🤔

Vierailija
42/45 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan usko Purran vakuutteluja. Puoli vuotta sitten oli ihan toisin ja puolen vuoden päästä on taas toisin.

Hallituksen tavoite on 0,00000000001%:n kasvu, johon päästään 2026 lopulla. Kaikki o nyt siis kiinni siitä, että pystytään kaikin keinoin leikkaamaan, nostamaan veroja ja taksoja.

Kyse on vain ja ainoastaan siitä milloin, kuinka paljon ja mistä kulloinkin. Persuleikki pitää ottaa huvittavana pelinä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Purra puhuu täyttä paskhaa kuten tavallista, mieli muuttuu joka viikko

Vierailija
44/45 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää kaikki on vaan teatteria ja äänestäjien haalimista. Purra on rikkonut kaikki vaalilupaukset ja aina ennen vaaleja luvannut sitä sun tätä, mikä sitten on jäänyt vain lupauksen tasolle. En usko mitään mitä se akka suustaan päästää

Purra ei yksin päätä Suomen asioista.

Vierailija
45/45 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perceleiltä pitäisi poistaa ääni- ja puheoikeus. Yhteiskunta ei kehity koskaan jos apinat saavat äänestää.

Kommenttisi kertoo vihasta demokratiaa ja normaaleja tapoja kohtaan.

Mitä sulle on netissä tehty kuin noin solvaat?

Vai oletko itse aiheuttanut sen ihan itse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän viisi