Muita pareja jotka eivät viihdy baareissa?
Minä ja mieheni emme vain jaksa käydä baareissa. Kyllä käydään ystävien juhlissa ja järjestetään omia illanistujaisia mutta ärsyttää kun aina jossain vaiheessa ihmiset lähtevät baariin. Ei voi yhtä iltaa viettää samassa paikassa,vaan aina pitää juosta baarista baariin. Ei jaksa! Kun on neljä lasta kotona niin on mukava rentoutua ja ottaa iisisti eikä juosta ja sählätä ympäriinsä.
Kommentit (27)
halua lapsia mukaan! Olen aina aina aina ja tauotta lasten kanssa. Haluan istua rauhassa ja nauttia ja tulla jopa vähän humalaan. En todellakaan aja takaa sitä, että minun pitäisi saada vetää perseet olalle.
Ja kyllä - nautin tanssimisesta! Se on oikeasti ihanaa. Ja eipähän tule juotua liikaa.
Muuta metsään!
Vierailija:
Tyypillinen vuokralla asuja.. Ei ole varaa omaan taloon kun rahat on ryypätty!
Jos meillä on kahdenkeskistä vapaata, niin saatetaan käydä syömässä ja vähän aikaa istutaan ja otetaan ehkä muuta juoma. Riippuu vähän siitäkin millä kulkupelillä ollaan liikenteessä.
Harvoin lähdetään baariin ihan ryypiskelemään kahdestaan, silloin on kyllä useinmiten kavereita mukana, ja sitäkin tulee tehtyä aika harvoin.
Me ollaan vähän niinkuin eletty toi baarikausi ohi. Ehkä sitten joskus taas, kun lapset on vähän isompia tai sitten ei?
Ei yhdessä eikä erikseen. Ei vaan kiinnosta. Etenkään kun emme kumpikaan juo alkoholia, niin jossain vaiheessa sitä on niin eri aaltopituudella niiden humalassa olevien kans, että....
Tyypillinen vuokralla asuja.. Ei ole varaa omaan taloon kun rahat on ryypätty!