Mihin aikaan te menette yleensä saunaan
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Lauantaina klo 17. Saunavuoro.
Miksi ihmeessä näin aikasin?
Tiistaina/Keskiviikkona jos klo 20-21 välillä ja lauantaina samoja aikoja, milloin laittaa saunan päälle.
Silloin kun siltä tuntuu. Useimmiten illalla kun päivällä on usein muita kiireitä.
Mitä merkitystä ajalla on? Menen silloin kun haluan, se voi olla aamulla, päivällä tai illalla. Joskus jopa yöllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noihin ei ihan hirveästi voi kai itse vaikuttaa jos on iso taloyhtiö.
Saako saunaan mennä muulloin kuin keskiviikkona ja lauantaina?
Yleensä 15 minuuttia ennen kuin on lämmin, niin voi siinä vähän totutella
Vierailija kirjoitti:
Saako saunaan mennä muulloin kuin keskiviikkona ja lauantaina?
Me saunotaan joka ilta seiskan jälkeen. Ei oo vielä kukaan tullut kieltämään.
Vähän ennen ja sen jälkeen tulen pois
-aapeli
Sillon ku sähkö on halpaa. Hihihi! Eli kesällä millon nyt huvittaa, melkein päivittäin. Neljän ja seiskan välillä yleensä. Jos oon myöhään töissä ni sit en käy.
Vierailija kirjoitti:
Sillon ku sähkö on halpaa. Hihihi! Eli kesällä millon nyt huvittaa, melkein päivittäin. Neljän ja seiskan välillä yleensä. Jos oon myöhään töissä ni sit en käy.
Meillä oli toissaviikolla ihan tosi halpa sähkö, niin saunottiin aamuin illoin! Myös viime viikolla oli halpaa, mutta loppuviikosta kallistui vähän, niin odotellaan taas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noihin ei ihan hirveästi voi kai itse vaikuttaa jos on iso taloyhtiö.
Ei taida olla nykyään ihan kauheasti saunojia. Jotkut eläkeläiset käyvät 17 aikaan, mutta esimerkiksi meillä on saunavuoro kolme kertaa viikossa klo 21 eikä ole yhtään tunkua.
Milloin mihinkin aikaan. Ei ole mitään tiettyä päivää eikä kellonaikaa. Joskus aamulla,illalla tai päivällä . Joskus jopa yöllä olen käynyt.
Suaattaapi olla silloniin tae vähän myöhemmiin mutta voesin männä sienä välliisäkkiin
Savolainen aatokaappias
Sunnuntaisin n. klo 18-19