Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jutteletko töissä omia asioitasi ?

Vierailija
06.08.2025 |

Jutteletko töissä omia asioitasi muille ?

Itse en.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kerron kaikki yksityiskohdat elämästäni jne.

Vierailija
2/6 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttelen jotain työkavereille kyllä. En mitään supersensitiivisiä juttuja mutta sellaisia yleisiä kuulumisia, mitä tehtiin lomalla ym.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No päällisin puolin kyllä- kuten harrastuksista, kaupassa käynnistä, opinnoiista, kodin sisustamisesta, ohi mennen lapsista jne- mikä nyt sattuu olemaan kahvihuoneessa puheen aiheena.

Omia tai kenenkään läheisen henkilökohtaisista asioista EN puhu (terveys, perhesuhteet, parisuhde ym arat aiheet)

On vähän hölmöä jos ei voisi ns mitään sanoa kuten omaa tai perheenjäsenen harrastusta tai ammattialaa...

Vierailija
4/6 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, sehän riippuu ihan kenen kanssa. On henkilöitä joiden kanssa en juttele ja sitten on sellaisia, jotka on kavereita/ystäviä, joiden kanssa osan kanssa saatan käydä oluellakin. Heidän kanssa saatan jutella ihan niin yksityisiä asioita kuin kenen tahansa muunkin ystävän.

Vierailija
5/6 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, vaikka haluaisinkin. Uudella työpaikalla vaan tuntuu olevan sellainen ilmapiiri ettei kukaan puhu toisilleen muuta kuin työasioita. Joskus olen jonkun lauseen tai kaksi erehtynyt mainitsemaan omasta elämästä (tyyliin olen menossa viikonloppuna teatteriin, ei mitään oikeasti henkilökohtaista) ja työkaveri vaikutti heti vaivaantuneelta. Musta olisi todella paljon mukavampaa jos voisi joskus rupatella niitä näitä, mutta eipä taida onnistua tässä firmassa.

Vierailija
6/6 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Edellisessä työpaikassa ei kukaan tiennyt musta mitään. Ei ikää, perhesuhteita, koulutusta, asuinpaikkaa tms.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kuusi