Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Komentakaa mun lasta jos on aihetta!

Vierailija
03.04.2007 |

Joku kirjoitti, että pojat olivat kivittäneet seinää vasten toisiaan. Eikä kyseinen äiti enää aio puuttua poikien hommiin.

Jumalavita! Minä ainakin komennan muita ja muut saa komentaa omaani. Kuinka monta kertaa lapset keksivätkään jotain ihan päätöntä. Jos kukaan aikuinen näkee oman tyttöni kiusaamassa muita, hyppimässä heikoilla jäillä, v*ttuilemassa aikuisille, soittelemassa ovikelloja tai ihan mitä tahansa muuta todella tyhmää - menkää nyt jumalavita sinne väliin! Annan luvan!

Tyttö on vasta 4 ja vielä tiukassa hihnassa, mutta parin vuoden kuluttua jo varmaan hihna löystyy. Itse olen pienenä syyllistynyt vaikka mihin hirveyksiin, vaikka ihan hyvin on ainakin yritetty kasvattaa. Hukkua olen meinannut kahdesti ja hypännyt olen kolmannesta kerroksesta lumikasaan. Toope!

Koko kylä kasvattaa tai lapset oppivat sen, että kotona on säännöt, mutta maailmalla saa olla kuin ellunkanat, kun kukaan ei puutu! Pikku-tyttönä monella lapsella oli kotona tiukka kuri ja sitten käytiin kaupassa pöllimässä suklaamunia. Auta armias jos siitä olisi jäänyt kiinni!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yrittänyt parhaani, mutta eiköhän meidän pojat (6 v. ja 8 v.)eilen tulleet naapurin kyydillä kyliltä. Olivat keksineet tiputella jonkun " tyhmän pojan" postilaatikkoon kiviä. " Tyhmän pojan" isä toi pojat kotiin. Oli ihan asiallinen.

Kyllä hävetti, mutta hyvä kun pojat jäi kiinni. Enkä pistänyt yhtään pahitteeksi, että olivat keskustelleet asiallisesti automatkalla postilaatikoista.

Vierailija
2/6 |
03.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos siihen on aihetta.

En käy käsiksi tai tee mitään holtitonta, mutta suurin osa lapsista kyllä uskoo varsin hyvin kun napakasti sanoo. Tai siis itse en vielä ole kohdannut lasta joka ei mun puhettani uskoisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei me äidit aina ihan joka paikkaan nähdä.

Talvemmalla näin kaksi ekaluokkalaista kiipeilemässä sillankaiteella. Sillan alla meni ihan reippaasti virtaava joki. Komensin pojat pois sieltä leikkimästä hengellään. En halunnut olla se, joka heidät viimeksi hengissä näki.

Ja jos joku näkisi lapseni tekemässä samoin, toivoisin että heillekin sanottaisiin.

Samoin puutuin myös pihan poikien leikkimieliseen tappeluun. Eihän toisia saa potkia tai lyödä päähän vaikka se kuinka naurattaisi?

Vierailija
4/6 |
03.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluan tuntemattomien komentelevan lastani.

Viimeksi leikkipuistossa lapseni oli kiilaamassa toista lasta pyöräjonossa. Eiköhän siihen sitten ampaise jonkun Niko-Petterin äiti kiljumaan niin, että lapsi purskahti itkuun.

Vierailija
5/6 |
03.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyttömme sai lievän ulkoilutrauman kun naapurin äiti huusi talvella sille luikumäessä. (tyttöni on ekaluokkalainen)

Isommat lapset olivat laskeneet hänen päälleen ja siitä liukuneet alla olevian pienempien päälle... Tyttö oli syytön tapahtuneeseen mutta ainoa joka jäi kuuntelemaan lamaantuneena huutoa. Näin ikkunasta tapahtuneen. Lapsi ei mennyt moneen päivään pihalle, eikä pitänyt samaa takkia, ettei se " vihaava äiti" taas alkaisi huutamaan ;) Niin ja sen huutaneen omalle lapselle ei käynyt kuinkaan, ei edes itkenyt tms...

mutta " hengen vaarallisiin" tilanteisiin voi minusta puuttua.

Vierailija
6/6 |
03.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ainakin täällä meillä päin noi ala-asteikäiset lapset on ihan mahdottomia.

Niitä jos komentaa tuolla pihoilla tai leikkipuistossa niin haistattelua tulee ja pahimmassa tapauksessa omat lapset saattaa joutua kiusaamisen kohteeksi. Olen todella huolestunut tilanteesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kuusi