Telia ei toimita luvattuja lahjakortteja, muilla samaa?
Olin huhtikuussa tehnyt Telian kanssa sopimukset kolmesta liittymästä ja sopimukseen sisältyi kolme lahjakorttia (yksi lahjakortti/liittymä). Lahjakortit luvattiin silloin sopimushetkellä toimittaa heti sen jälkeen kun sopimuksen on pitänyt voimassa yhden laskutuskauden ajan eli yhden kuukauden ajan. Nyt tuli mieleeni (siis 6.8.), että enpä ole koskaan lahjakortteja saanut ja aikaa on kulunut NELJÄ kuukautta. Ei muuta kuin jonottamaan Telian asiakaspalveluun. Kun pääsin läpi ja olin ehtinyt minuutin verran kertoa, että kyselisin luvatuista lahjakorteista kun ei ole vieläkään saapuneet. Ja mitä tekee siinä vaiheessa Telian aspa? Lyö luurin korvaani! Eli onko kyselyjä lahjakorteista tullut niin paljon, että aspa katsoi parhaimmaksi lyödä luurin? Ja ei muuta kuin uusi soitto ja uusi jonotus. Laitoin sitä puhelua sitten jo oman nauhurin nauhoittamaan kun mietin, että jos taas tulee luuri. Nyt kun puhelun alussa sanoin, että minäkin nauhoitan puhelun, koska äsken tuli luuri, tulikin aspalle kiire auttaa ja kysellä "onko sulla sellainen vanhanaikainen nauhuri siellä nauhoittamassa?" Mutta siis nyt kun reilusti nauhoitin puhelun ja sen myös kerroin aspalle, sain palvelua. Hän sanoi selvittävänsä lahjakorttiviivettä ja palata asiaan. Noh, sitä en tiedä palaako.
Mutta:
Onko muilla kokemusta, että Telia ei toimita luvattuja lahjakortteja?
Lyökö Telia muillekin asiakkaille luuria korvaan?
Palveleeko Telia vasta kun asiakas kertoo itsekin nauhoittavansa puhelun asiakaspalvelun laadun varmistamiseksi?
Olen ollut Soneran/Telian asiakkaana varmaan kohta 30-vuotta ja tuntuu, että siellä asiakas on aina vihollinen.