Ihmettelen kuinka huonossa hapessa poliitikot olivat festareilla
Ei ihan muutaman oluen tulosta.
Turkulaisilla on nähtävästi varaa kestitä näitä elintasotyyppejä.
Kommentit (37)
Hyvissähän nuo on olleet. Mutta noloa jos vain olutta juotu. Jos pääsee muiden laskuun kittaamaan niin kyllä se pitää vahvempia vetää!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se yksi sannuli itki ja vaati myös saada elää, iloa ja valoa.
Ja kyllähän se pämppäsi myös ja teki tietä samaan käytökseen muillekin.
Onko nykyisen hallituksen edustajien toiminnassa yhtään vastenmielstä tekoa ja tai ikävää asiaa, jota et pitäsi välittömästi Marinin syynä?
Sinkkumies
On kiva ärsyttää sannan perseennuolijoita
Kukas muu täällä Sannasta puhuu, kuin te? Ei kukaan. Perustatte uusia ketjuja koko ajan.
Englannissa olis revitelty oikeen kunnolla mediassa. Suomessa pääsee helpolla. Muistan sen selkkauksen kun boris jonsson nautti teetä ilman maskia pihallaan. Hyvä ettei tullut ero siitä.
Vierailija kirjoitti:
Englannissa olis revitelty oikeen kunnolla mediassa. Suomessa pääsee helpolla. Muistan sen selkkauksen kun boris jonsson nautti teetä ilman maskia pihallaan. Hyvä ettei tullut ero siitä.
Suomessa rikolliset pääsee ministeriksi asti.
Missä on se vanha Suomi, missä rehellisyyttä pidetään arvossa ja kansanedustajilta ja ministereiltä edellytetään nuhteettomuutta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä on se vanha Suomi, missä rehellisyyttä pidetään arvossa ja kansanedustajilta ja ministereiltä edellytetään nuhteettomuutta?
Mielikuvituksessa. Siellä, missä se on aina ollutkin.
Mä en ihmettele. Tämä julkisuudessa palautetta saanut ministeri on varmaan tottumaton juomisen suhteen. Niukka rasvaprosentti, muutama juoma ja loppputulos otsikoissa.
Itse olisin tuossa kunnossa 5-7 annoksella.
Vierailija kirjoitti:
Mä en ihmettele. Tämä julkisuudessa palautetta saanut ministeri on varmaan tottumaton juomisen suhteen. Niukka rasvaprosentti, muutama juoma ja loppputulos otsikoissa.
Itse olisin tuossa kunnossa 5-7 annoksella.
Tämä! Ja varsinkin jos on tottumaton jo alkoholin annoskoossa. 12 cl viiniä on yksi annos, se on puolisen mukia. Nykyään myös isot oluet hämmentävät. Iso tuoppi vahvaa olutta voi olla lähes kaksi annosta.
Minä ihan vilpittömästi oon luullut, että tuommoiset Multala-tuubat liittyy lähinnä teinien kokemattomiin övereihin tai sitten ihan pultsareihin. En ikikuunapäivänä ole ajatellut, että normi keski-ikäinen on tuommoisessa kunnossa ja sitä pidetään jollain tavalla "normaalina" hauskanpitona. Minun kuplassa juodaan ruoka- ja seurustelujuomat, ja jokainen silti edelleen kävelee ja puhuu suhteellisen sujuvasti. Ehkä olen ollut tynnyrissä.
Kun työssään joutuu koko ajan olemaan kyyninen, niin se voi altistaa alkoholismille.
Vierailija kirjoitti:
Ilmankos nämä haluavat viinat marketteihin. Tuntuu maistuvan.
Näin turkulaisena voin kertoa, että näytti aika monille muillekin maistuvan. Montako kertaa olet Multalan nähnyt örveltävän kännissä?Ja montako vuotta on ollut mukana politiikassa...
Vierailija kirjoitti:
Täytyy taas todeta, että valtakunnassa kaikki hyvin, kun kännit ylittää uutiskynnyksen!
Ei vaan känniuutisilla peitetään oikeat ongelmat. Kuten mistä lisää työpaikkoja ihmisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyään palvotaan mammonaa liikaa. Myydään vaikka oma vaimo tai lapset, jotta saadaan lisää millä mällätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyy taas todeta, että valtakunnassa kaikki hyvin, kun kännit ylittää uutiskynnyksen!
Ei vaan känniuutisilla peitetään oikeat ongelmat. Kuten mistä lisää työpaikkoja ihmisille.
Eipä ole yritystukiin uskallettu koskea, kun on luultu, että se vähentää entisestään työpaikkoja, mutta vaikka tukea lisättäisiin, ei työpaikkoja silti synny. Saas nähdä joko niihin käydään käsiksi. Puljut lähtevät Viroon.
Vierailija kirjoitti:
Ilmankos nämä haluavat viinat marketteihin. Tuntuu maistuvan.
Eihän marketeissa ole kuin kuravesiä.
Väkevät ja viinit kiitos ja tervetuloa.
Tuntuu olevan maan tapa ..muistammehan miten eräs nimeltämainitsematon vasemmiston kulttuuriministeri heilui ja juhli kännissä siellä olymbialaisissa...veronmaksajien rahoilla
On kiva ärsyttää sannan perseennuolijoita