Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hyi v. miten kylmä

Vierailija
05.08.2025 |

Tänään joutui takin etsimään päälle, mutta onneksi varasin juuri lennot lämpöön.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onnee!

Mä tein aamulla crosstrainerilla tunnin treenin ja illemmasta lenkillä, pikkuhiljaa taas juoksua aloitellaan kesän tauon jälkeen. Ihanaa! Ja nyt puhaltaa ihana tuulen vire kämppään eli nukun hyvin. Huomenna uusiks!

Vierailija
2/25 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

normikesä +15 ja sadetta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taasko kusipää pennulla kylmä.

Vierailija
4/25 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nauttinut päivän viileydestä helteiden jälkeen aivan täysillä. Pihahommiakin jaksoi tehdä ihan eri tavalla kun virkistävä tuuli puhalsi mereltä.

Vierailija
5/25 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kusipää spämmää taas.

Vierailija
6/25 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millon tää kylmyys loppuu ?? Jo melkein päivän kestänyt tää jääkausi . Ei kestä enää . Jääpuikkoja kasvaa jo persiistä eikä ees talvi vielä . Varaan tänää lennot fugeen se on varma.

Vierailija
7/25 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nauttinut päivän viileydestä helteiden jälkeen aivan täysillä. Pihahommiakin jaksoi tehdä ihan eri tavalla kun virkistävä tuuli puhalsi mereltä.

oletkin normaali päinen ihminen toisin kun toi ap pelle.

Vierailija
8/25 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millon tää kylmyys loppuu ?? Jo melkein päivän kestänyt tää jääkausi . Ei kestä enää . Jääpuikkoja kasvaa jo persiistä eikä ees talvi vielä . Varaan tänää lennot fugeen se on varma.

MIkä sinua vaivaa?

Vierailija
9/25 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onnee!

Mä tein aamulla crosstrainerilla tunnin treenin ja illemmasta lenkillä, pikkuhiljaa taas juoksua aloitellaan kesän tauon jälkeen. Ihanaa! Ja nyt puhaltaa ihana tuulen vire kämppään eli nukun hyvin. Huomenna uusiks!

Laihduta, niin voi treenata kesälläkin. -Ap

Vierailija
10/25 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritätkö olla jotenkin hauska.

Vierailija
11/25 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan - jos ei kuuma, niin sitten kylmä tai tuulinen tai tuuleton tai jotain muuta...

Vierailija
12/25 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onnee!

meteorologien mukaan sadejakson jälkeen helteet todennäköisesti alkavat jälleen.

Vierailija
13/25 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana viileys, nöin iltayöstä enää 20 astetta ja sopiva raikas tuulenvire 😊😊😊 Saan lopultakin tuuletettua kodin viileäksi ristivedolla kun taas ilma liikkuu. Monta viikkoa tukala ilma hautonut paikallaan, lämpö yötä päivää 28-32 täällä Oulussa. Voin taas nukkua hyvin ja pitkästä aikaa koko yön. Tämä on huippua! Päivällä yhä 25-28, ikävä kyllä.

Vierailija
14/25 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onnee!

Tuo on kyllä sinulle läskillä tarpeen, vaan ei riitä laihduttamaan, sillä viileällä syöt kuten ennenkin. 

Vierailija
15/25 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onnee!

meteorologien mukaan sadejakson jälkeen helteet todennäköisesti alkavat jälleen.

Eikä ala vitunnnn vajakkipentu vaan syksy buaha haa.

Vierailija
16/25 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onnee!

Et sitten sen verran tajua että taukopäiviä on pidettävä?

Vierailija
17/25 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onnee!

Tuo on kyllä sinulle läskillä tarpeen, vaan ei riitä laihduttamaan, sillä viileällä syöt kuten ennenkin. 

ÖÖÖÖÖÖÖÖÖ mitäs vajakkipennulle kuuluu.

Vierailija
18/25 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta on joulu!

Vierailija
19/25 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö teillä muuta elämää ole? Säälittävää.

Vierailija
20/25 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onnee!

Eikä ala vitunnnn vajakkipentu vaan syksy buaha haa.

Viime vuosina viimeiset helteet ovat olleet syyskuun puolenyön jälkeen.