Tubettaja Aapo Olervo
Tietääkö kukaan milloin tuo on sairastunut? Miten on mahdollista että ei pääse kunnon hoitoon?
Kommentit (33)
Aapo alkaa olla huolestuttavassa kunnossa.
Alkaa olla taas pikkuhiljaa hullumpi kuin ennen osastojaksoa.
Osaako joku kertoa että miksi Aapo luulee lääkäreiden haluavan hänen lopettavan urheilun? Ei ole auennut minulle noissa jaksoissa joita olen nähnyt.
Koska Aapolla on skitsofrenia. Hän luulee myös että amerikkalaiset räppärit tekevät kappaleita hänen elämästään.
Aaposta tulisi hyvä kansanedustaja.
Aah vihaseurantaa. Tämä on uutta sairasta paskaa.
Vierailija kirjoitti:
Aah vihaseurantaa. Tämä on uutta sairasta paskaa.
Suoraan ylikseltä :(
Vierailija kirjoitti:
Aaposta tulisi hyvä kansanedustaja.
Puoluejohtaja-ainesta vasemmistoliittoon tai vihreisiin. SDP:seen pääsyyn tarvitaan jo kissanmurhaamisia mutta ei siitä sen enempää.
Vierailija kirjoitti:
Osaako joku kertoa että miksi Aapo luulee lääkäreiden haluavan hänen lopettavan urheilun? Ei ole auennut minulle noissa jaksoissa joita olen nähnyt.
Hänen urheilunsa on pakkomielteistä, minkä lisäksi hänellä on myös vähintään jonkinasteinen syömishäiriö, ei syö tarpeeksi kulutukseen nähden, mikä varmasti vaikuttaa hulluuteen.
Aaposta varmasti pelkästään se, että joku sanoo hänelle että urheilua kannattaisi vähentää on sama kuin käskettäisiin lopettamaan. Ja se on Aapon mielestä juuri tämän Finland Systemin pakotus, kaikista halutaan lihavia alkoholisteja tai narkomaaneja jotka vain istuvat kotona katsomassa jääkiekkoa.
Toi kaveri napsahtaa vielä joku päivä ihan täysin.
Kaveri vaikuttaa juuri sopivalta av-mamman seuralaiseksi.