Nautitaan viileydestä ja normaali kesä ilmoista.
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo. Villasukat ja talvikamppeet päällä. On ihaaana kesä
Kato autisti pentu tuli jauhamaan paskaa.
kyllä normaali ihminen tarkenee +20 lämmössä oikeen hyvin.
Höpö höpö. Eikä tarkene normaalipainoinen (BMI 25) ilman toppaamatta vaatteita päälle. 25-26 asteessa voi olla pelkillä shortseilla koko päivän.
Sinulla on fysiologinen ongelma, tai tänne "ei-sopeutuneet" geenit. Suosittelen ensin alkuun mittauttamaan kilpirauhasarvon, hemoglobiinin ja ferritiinin. Jälkimmäiseen ei ole korjausta. Muualle muuttoa lukuunottama
Olen erittäin hyväkuntoinen terve aikuinen liikun aktiivisesti 7-10 tuntia viikossa, uin, juoksen ja pelaan sulkapalloa. Olen kuintekin jo sen ikäinen että näitä asioita on syytä seurata laajan työterveyden palveluiden toimesta kerran vuodesa. Kaikki mitatut arvot, myös tyroksiini on ja on ollut yli 10 vuotta koko ajan ohjearvoissa. Olen sairastanut todella paljon vähemmän vuosittain, en edes nuhakuumeita lähekään joka vuosi.
On todennäköisempää, että jos voit olla 20 aseessa shortseilla pidemmän aikaa vain istuskellen työtä koneella tehden ja että et tunne vilua, että sinulla on kilpirauhanen on liian aktiivinen ja kehosi käy kuumana. Siksi kehosi jäähdytys ei toimi kunnolla ja sinun on tukala olla 25-26 asteessa ilman fyysistä rasitetta. Tai sitten olet niin ylipainoinen, kuten niin moni suomalainen on nykyisin.
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa kun pääsi pitkästä aikaa kävelylenkille luontoon - mikä viilentävä tuuli, mikä raikkaus!
Miksi et ole mennyt ulos? Oletko joku tyhmä
Vierailija kirjoitti:
Olen ihan erilainen ihminen kun nyt on viileämpää. Ihan kuin olisi uudestisyntynyt.
Totta! Joka paikkaa alkaa kolottaa, vatuttaa ja masentaa.
Eipä tuolla ulkona näy akkoja mitään tekemässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi helteet palaavat jo ensi viikolla.
Siihen mennessä ei ehdi edes asunnot viilentyä. Nautinto ja trooppiset yöt jatkuu! 🌞🌞🌞😎😍
Puhut kusipää pelkkää paskaa.tykkäätkö nukkua kuumassa kämpässä???? tai yrittää.
On ihan omasta itsestäsi kiinni se kuinka kuumaa tai kylmää sun asunnossasi on. Koeta nyt kusipää jo vihdoin ymmärtää, että netissä mölyäminen ei siihen auta, vaan sun on itse jotain tehtävä asian eteen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ihan erilainen ihminen kun nyt on viileämpää. Ihan kuin olisi uudestisyntynyt.
Totta! Joka paikkaa alkaa kolottaa, vatuttaa ja masentaa.
Eipä tuolla ulkona näy akkoja mitään tekemässä.
Yllättäen helteellä oli joka paikka täynnä ihmisiä ulkoilemassa ja nauttimassa kesästä. Jostain syystä sateessa ei aktiivisuus näy muualla kuin tällä palstalla. Ah ihanaa ulkoilla kirjoittaa joku molopää aamusta iltaan, todellisuudessa se ei nenäänsä laita ulos oli siellä sitten mikä keli tahansa. Mutta koska se ei voi edes asuntoansa tuulettaa alkaa sillä sateessa vähitellen asunto pakolla viilenemään, mutta soijanhaju ei sillä kyllä mihinkään katoa
Mistä perunakuopasta sinä olet maan pinnalle ponnahtanut, ehkä on koulut kokonaan käymättä.