Etsin vastavuoroista/"kummisetätyyppistä" miestä.
Olen hyvin tienaava, mutta kiireinen äiti, jolla on krooninen sairaus. Kotona on teini-ikäinen tyttö ja koira, joten arki on välillä aika haastavaa.
Olen miettinyt, voisinko löytää miehen, joka olisi vähän niin kuin au pair tai perheen kummisetä auttaisi kotitöissä, toisi kaivattua miesenergiaa meidän elämään ja ehkä vähän myös henkistä tukea.
Missä tällaisia miehiä voisi löytää Suomessa?
Kommentit (58)
Tuntuisi vähän liian riskiltä ottaa vieras mies heti asumaan meille.
Haluaisin ensin tutustua rauhassa julkisilla paikoilla sekä minä, mun tytär että koira.
AP
Vierailija kirjoitti:
Tukivanhempi?
Kuulostaa aika sopivalta. Voisitko kertoa lisää?
AP
Tarjoat varmastikin hyvää seksiä, ruokaa ja rahaa vastineeksi? Vai millainen kompensaatiomalli tässä on?
Vierailija kirjoitti:
Kuuluko seksi pakettiin?
Äidin vai teinitytön kanssa?
Kummisetätyylinen mies voi tehdä "tarjouksen josta et voi kieltäytyä"
Kenen kummisetä auttaa kotitöissä, vahtii lapsia ym?
Tämähän on vielä paskempi diili kuin olla avioliitossa voimaantuneen ja feministisen suomalaisnaisen kanssa. Samat kotityövelvollisuudet ja apupojan rooli mutta ei mitään oikeuksia. Kai seksiä sentään enemmän kuin avioliitossa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuuluko seksi pakettiin?
Kumpi vaan sattuu olemaan paikalla
Vierailija kirjoitti:
Tarjoat varmastikin hyvää seksiä, ruokaa ja rahaa vastineeksi? Vai millainen kompensaatiomalli tässä on?
Otsikossa on sana "vastavuoroinen".
Siitä voi lukukykyinen päätellä että auta tänään toista kotitöissä niin hän auttaa sinua vastavuoroisesti joku toinen kerta.
Sanni16kerava
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuuluko seksi pakettiin?
On siellä koirakin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otsikossa on sana "vastavuoroinen".
Siitä voi lukukykyinen päätellä että auta tänään toista kotitöissä niin hän auttaa sinua vastavuoroisesti joku toinen kerta.
Sanni16kerava
Mene roskiin
Avaatko ap tätä seksipuolta vielä ja muuta kompensaatiota kiitos
Ei palkkaa
Ei seksiä
Ei etuja
Ei oikeuksia
Vain kotitöitä ja apumieshommia. Wow, mahtava diili!
Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.
Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.
Millainen tuntipalkka ja saako seksiä rajattomasti?
Kuuluko seksi pakettiin?