Etsin vastavuoroista/"kummisetätyyppistä" miestä.
Olen hyvin tienaava, mutta kiireinen äiti, jolla on krooninen sairaus. Kotona on teini-ikäinen tyttö ja koira, joten arki on välillä aika haastavaa.
Olen miettinyt, voisinko löytää miehen, joka olisi vähän niin kuin au pair tai perheen kummisetä auttaisi kotitöissä, toisi kaivattua miesenergiaa meidän elämään ja ehkä vähän myös henkistä tukea.
Missä tällaisia miehiä voisi löytää Suomessa?
Kommentit (58)
Pitääpä katsoa Kummisetä trilogia uudelleen jotta tietää mitä tuo homma pitää sisällään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä se mies saa tästä diilistä?
Naisen, lapesn ja koiran seuraa.
Elävätkö kaikki miehet jossain penispsykoosissa missä vain asiat jotka koskettavat heidän penistään ovat arvokkaita?
Elävätkö kaikki naiset jossain feministisessä psykoosissa missä he saavat kaiken muilta eikä itse tarvitse tarjota mitään muuta kuin paikallaan olo, pelkkä kyky tuottaa lämmin paska riittää?
Eihän ap pyytänytkään muuta kuin paikalla oloa ja yksinkertaista jeesiä yksinkertaisissa asioissa. Aika korkealle miehet itsensä arvottavat jos katsovat tämän satojen eurojen, tonnien arvoiseksi prostituutiopalveluksiin verrannolliseksi. Normaalit ihmiset istuskelevat toistensa seuroissa ihan muute
Kyllä se sairaus on miehissä kun kaivetaan siitin esiin välittömästi kun puhutaan naisen seurasta. Tuotantolaitoksissakin otetaan koirailta pallit pois juuri tästä syystä. Pelkkiä ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
ai palkaton mies kodinoitajaksi?
Feministin unelma
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elävätkö kaikki miehet jossain penispsykoosissa missä vain asiat jotka koskettavat heidän penistään ovat arvokkaita?
Ai mutta täähän on sitten hieno diili joka toimii toisinkin päin! Minä voisinkin ottaa tänne naisen kokkaamaan, siivoamaan ja pyykkäämään iomaiseksi. Vastineeksi tarjoan seuraani, kun katselen vierestä touhuja.
Ehdota ihmeessä jos olet mukava ja todella tarvitset apua. Naiset ovat auttavaisia ja empaattisia. Tuskin kuitenkaan olet mukava ja turvallinen, joten...
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se sairaus on miehissä kun kaivetaan siitin esiin välittömästi kun puhutaan naisen seurasta. Tuotantolaitoksissakin otetaan koirailta pallit pois juuri tästä syystä. Pelkkiä ongelmia.
Mene käsittelemään selkeästi traumaperäistä miesvihaasi terapeutin kanssa.
Voi koira parkaa. Toivottavasti karkaa ja kauas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene käsittelemään selkeästi traumaperäistä miesvihaasi terapeutin kanssa.
Ei terapeutti lopeta tätä silmitöntä seksuaalistä häirintää, ahdistelua, mounttailua, r aiskailua, jne. Mutta kuohinta lopettaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai mutta täähän on sitten hieno diili joka toimii toisinkin päin! Minä voisinkin ottaa tänne naisen kokkaamaan, siivoamaan ja pyykkäämään iomaiseksi. Vastineeksi tarjoan seuraani, kun katselen vierestä touhuja.
Ehdota ihmeessä jos olet mukava ja todella tarvitset apua. Naiset ovat auttavaisia ja empaattisia. Tuskin kuitenkaan olet mukava ja turvallinen, joten...
Totta kai tarvitsen apua, olen ryypännyt neljän seinän sisällä koko kesän ja kämppä on aivan kamalassa kunnossa. Mistä näitä apulaisnaisia saa tilata? Mukava ja turvallinen olen kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Pitääpä katsoa Kummisetä trilogia uudelleen jotta tietää mitä tuo homma pitää sisällään.
Mä tässä mietin, että monenko yhn luona kummisetä kävi siivoamassa, mutta en muista yhtään.
Uudelleen katseluun menee. Pitää olla tarkkana ja tehdä muistiinpanoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ap sanoi vastavuoroinen, eli ehkä hän tarjoaa makaraoonilaatikot lampun asennuksen palkaksi sitten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä tässä mietin, että monenko yhn luona kummisetä kävi siivoamassa, mutta en muista yhtään.
Uudelleen katseluun menee. Pitää olla tarkkana ja tehdä muistiinpanoja.
Kannattaisi varmaan imeä kulttuurisyötettä muualtakin kuin hollyweirdistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta kai tarvitsen apua, olen ryypännyt neljän seinän sisällä koko kesän ja kämppä on aivan kamalas
Mitäs tarjoat vastavuoroiseksi palvelukseksi? Känniörvellys tuskin on kovin korkeall haluttujen asioiden listalla.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs tarjoat vastavuoroiseksi palvelukseksi? Känniörvellys tuskin on kovin korkeall haluttujen asioiden listalla.
Seuraani tietenkin, tässä ketjussahan sanottiin jo että se riittää. En ole enää kännissä, kun katkokävely ja krampit meni niin pahoiksi että on pakko pitåä taukoa.
Mä toivoisin miestä, joka olis vähän niinku au pair, tekis kotitöitä, mut ei asuis meillä heti. Moni au pair on vaan tosi nuori eikä suomalainen.
Sit toisaalta kaipaisin myös vähän semmosta kummisetä-tyylistä tukea, ei tulis siivoomaan tai asumaan meille, mut olis muuten tukena.
Siksi mulla on otsikossa se vinoviiva, haen jotain roolien välistä.
Voin maksaa vähän korvausta joko tunneittain tai kuukausittain, ihan sen mukaan miten usein hän on mukana ja asuuko meillä vai ei.
AP
Vierailija kirjoitti:
mikset vain löydä poikaystävää
Musta se on vaikea.
Ap
Täällähän minä, mutta olisit kysynyt kun tyttö oli vielä nuorempi. Tämäkin tietysti käsitetään heti jotenkin likaisesti mutta se kertoo vain ko. henkilöiden omasta sielunmaisemasta.