Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ERIKOISJOUKOT KAUSI 4 OFFICIAL

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Erikoisjoukot - Iltapulu.fi TV-opas

Vierailija
05.08.2025 |

Neljäs kausi alkaa torstaina 4.9.

https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000011407348.html

Kommentit (1513)

Vierailija
1081/1513 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noora sanoi kysyttäessä Q & A -osiossaan, että oli menkatkin leirin aikana, eli haasteellista monella tavalla.

Vierailija
1082/1513 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomiohakuisuus privaatissa on eri asia kuin ryhmässä yksilön huomionhakuisuus.

Nimenomaan. Varmaan on pyydetty hänet kuviin. Saa huomiota ilman tyrkytystäkin

Alapeukuttakaa niin paljon kun sielu sietää, mutta Hesarin kuukausiliiltteessä on ihan joka numerossa joku "pylly paljaana". Aika moni julkisuudessa tunnettu suomalainen on kyseisessä kuvassa jo esiintynyt ja ihan varmasti siihen pyydetään aina joku kuvattavaksi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1083/1513 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä viiskymppinen voi olla todella kovassa kunnossa. Eikös tuo Knuttikin ole sen ikäinen? Jos ei ole mitään sairautta tai paskonut paikkojaan nuorempana, ei ole mitään estettä olla todella kovassa kunnossa vanhempanakin. Joku entinen huippu-urheilija, moneen kertaan ehkä leikattukin, voisi olla ja on tuolla huonommassa hapessa kuin Kekäläinen. Toki Mikolla varmaankin on ,suhteessa kehonpainoon, luontaisesti hyvä hapenottokyky ja  liikuntaakin harrastanut sillä tavalla järkevästi. Poutala on taas pitänyt kunnostaan huolta uran jälkeenkin.

Loogisuutta puuttuu välillä häiritsevästi. Sykkeitä seurataan, annetaanko siellä kaikki. No, jääuimari ei ilmeisesti ole sykkeiden perusteella (ja aneli jopa lisää juoksumetrejä) ollut vielä kertaakaan todella kovilla. Eli häneltä ei vaaditakaan antamaan kaikkensa?? Jonkun toisen sykkeitä taas vahdataan suurennuslasilla.

Noora on toki kova mimmi, mutta sitä lajia, joka ei helpolla saa puhetta loppumaan - siis pidemmän päälle rasittava.

Vierailija
1084/1513 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kouluttajien käytös on mennyt jotenkin liian pitkälle ja kääntyy itseään vastaan. Mitä nuokaan oikeastaan on muuta kuin itseään täynnä olevia toksisia mulkkuja? 

Vierailija
1085/1513 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nino on kyllä tosi kaunis mies.Varmaan kouluttajat ei diggaa tollasia jotka vie niiltä  naiset.

Vierailija
1086/1513 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

tanskalaiset menee meikäläisten edelle

Vierailija
1087/1513 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se oli kyllä vähän outoa, että jääuimari pyysi saada juosta lisää kun käskettiin jo nukkumaan!?? Mikä järki tuossa? Eikö saanut tarpeeksi motivaatiomonttua vai mikä oli?

Uimarihan selitti, että oli alussa vetänyt niin heikosti, halusi petrata. Harvemmin tuollaista työmoraalia näkee, motivaatiomontulla. Kakkoskaudella Oona veti montulla välillä enemmän kuin muut ja olikin sitten ihan lopussa.

Mun mielestä typerä peliliike. Sellainen "ope, ope, katso olen hyvä!! kehu mua kehu mua!" 

En kyllä ole yhtään samaa mieltä tuosta "Katso olen hyvä" -hommasta. Ennemmin vaikuttaa siltä että ei saanut itsestään kaikkea irti ja oli morkkikset kun tunsi löysäilleensä.

Vierailija
1088/1513 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikä ole.

Vierailija
1089/1513 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alapeukuttakaa niin paljon kun sielu sietää, mutta Hesarin kuukausiliiltteessä on ihan joka numerossa joku "pylly paljaana". Aika moni julkisuudessa tunnettu suomalainen on kyseisessä kuvassa jo esiintynyt ja ihan varmasti siihen pyydetään aina joku kuvattavaksi. 

Ei sinne ole pakko mennä.

Vierailija
1090/1513 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se oli kyllä vähän outoa, että jääuimari pyysi saada juosta lisää kun käskettiin jo nukkumaan!?? Mikä järki tuossa? Eikö saanut tarpeeksi motivaatiomonttua vai mikä oli?

Uimarihan selitti, että oli alussa vetänyt niin heikosti, halusi petrata. Harvemmin tuollaista työmoraalia näkee, motivaatiomontulla. Kakkoskaudella Oona veti montulla välillä enemmän kuin muut ja olikin sitten ihan lopussa.

Mun mielestä typerä peliliike. Sellainen "ope, ope, katso olen hyvä!! kehu mua kehu mua!" 

En kyllä ole yhtään samaa mieltä tuosta "Katso olen hyvä" -hommasta. Ennemmin vaikuttaa siltä että ei saanut itsestään kaikkea irti ja oli morkkikset kun tunsi löysäilleensä.

Pidän jääuimarista, mutta tuo oli typerä temppu. Olisi kiitollinen etteivät sitten panneet juoksemaan koko yötä. Silloin näytetään kun on näyttämisen paikka ja muuten ollaan hiljaa!

Vierailija
1091/1513 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kouluttajien käytös on mennyt jotenkin liian pitkälle ja kääntyy itseään vastaan. Mitä nuokaan oikeastaan on muuta kuin itseään täynnä olevia toksisia mulkkuja? 

Jep. Ehkä alkuun tuo huutaminen ja keljuilu oli jotenkin uutta ja mielenkiintoista, mutta nyt se on jo kääntynyt itseään vastaan ja alkaa herättää vastareaktion, eli kouluttajat alkaa näyttäytyä itsekeskeisiltä pätijöiltä, jotka haukkuvat huvikseen eikä asian vuoksi.

Olisi mielenkiintoista nähdä mitä esim Petäistö tekisi jos joku huutaisi ja haukkuisi tätä kun se vetää henki kurkussa jossakin. Veikkaan että ego ei kestäisi ja lähtisi menemään.

Ja joo, varmaan heitäkin on koulittu kovin ottein, mutta silti tuo jatkuva keljuilu ei ole mistään kotoisin. Lisäksi he ovat ajoittain epäreiluja ja haukkuvat väärää puuta.

Mutta eiköhän tämä ohjelma ole tämän kauden jälkeen tässä.

Vierailija
1092/1513 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kouluttajat päinvastoin ovat liian lepsuja ja kilttejä. Lisäksi osallistujat ovat tietoisia tehtävistä etukäteen, kun samat tehtävät toistuvat kaudesta toiseen.  Senhän huomaa nyt, kun kaikki läpäisevät tehtävät eikä putoamisia oikein tule. Enemmän uusia, haastavampia tehtäviä ja kovempi ote.

Vierailija
1093/1513 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

petäistö vetäis turpaan sellaista huutajaa,katoppa ku se on MIES eikä mikää pumpulihin kusija. ninoko veis muka naiset näiltä karjuilta,EI KOSKAAN! niillä olis naisia niin että rumimpia sais kivittää. ja sitäpaitsi Nino on surkia itkupilli ei tod. mikään mies! PETÄISTÖ ON PARAS JA SEKSIKKÄIN;KOMEIN IHANA ÄÄNINEN MIES: PANISIN!!!

Vierailija
1094/1513 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ei tuollainen ivanauru kouluttajilta (varsinkin Petäistöltä) kuulu asiaan. Ei sillä ole mitään tekemistä koulutuksen kovuuden ja vaativuuden kanssa. 

Vierailija
1095/1513 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nythän olikin pointtina tekopyhyys. Haukkuu muita huomiohakuisuudesta ja hakee itse huomiota.

Vierailija
1096/1513 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elina sanoi instassa jotain että hänen sykevyönsä ei meinannut pysyä paikallaan, valui navan kohdalle. Hän oli kysynyt lääkäriltä tai joltain vastaavalta, että saavatko he dataa hänestä. Oli vastattu, että homma kunnossa.

Vierailija
1097/1513 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks lippis hyvin, näkyyks kello.

Matias

PS voisko Matias kouluttaa Aspenin erikoisjoukkokoiraksi 

Vierailija
1098/1513 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noora sanoi kysyttäessä Q & A -osiossaan, että oli menkatkin leirin aikana, eli haasteellista monella tavalla.

Mua jännitti ja ahdisti niin paljon Nooran puolesta tossa tunnelihommassa, että meinasin unohtaa hengittää. Ahtaan paikan kammo on mulle ylitsepääsemätöntä. 

Hyvä Noora, selvisit!

Vierailija
1099/1513 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoisjoukot - podcast

olipa ilo kuunnella jääuimaria. Jakso 11. Ei tarvinnut räkättää, kikattaa versus selvityjät.

Vierailija
1100/1513 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erikoisjoukot - podcast

olipa ilo kuunnella jääuimaria. Jakso 11. Ei tarvinnut räkättää, kikattaa versus selvityjät.

Hyvä Elina, 

Olisi kiva jos tässä vaihtuisi aika ajoin juontaja pari,  tai olisi vieraita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kuusi