Kommentit (1513)
Matiaksen tubevideo kulisseista oli hyvä. Niitä lisää kiitos :)
Pääkouluttaja Lehtonen sanoi ettei pidä huomionhakuisista ihmisistä, no ööö mitä sitten on se hänen oma instakeimailunsa ja julkisuus? Siitähän siitä ei yleensä pidetä mitä itsessä näkee.
Noora ja Sonja oli nyt kovat.
Ymmärrän kouluttajien ärtymyksen Ninoon. Hän kun näyttää sellaiselta pehmeältä spanielilta eikä karskilta sotilaalta. Mutta ärtymystä lisää sekin, että pehmeästä ulkomuodostaan huolimatta Nino pärjää kuitenkin fysiikassa ihan hyvin eikä ole luovuttanut. Häntä ei siis pääse avoimesti halveksimaankaan.Tässä on myös kouluttajien puolesta väärää tulkintaa, joka johtuu paljolti ihan vaan luonteiden erilaisuudesta. Mutta ei Nino millään tavalla ole omakaan suosikkini.
Paljon kehuttu jääuimari sai nyt ärsyyntymään. Oli jo komennettu takaisin nukkumaan, kun rupesi anelemaan lisää juoksukierroksia koska "päivällä oli mennyt niin huonosti". Ei tuollaista hikipinkoilua ja ylenmääräistä itsensä ruoskintaa, siinä ei ole mitään järkeä.
Kovin suoritus oli kuitenkin Robbella. Isolle kaverille tuo oli kovempi koettelemus kuin yhdellekään muulle osallistujalle.Sonja on taas yksi näistä kaunottarista jotka yllättää, kuten jo aikaisemmin uumoilinkin, tod. neljän joukossa. Joka kaudella on ollut yksi tällainen "missi" joka on osoittautunut hämmästyttävän sisukkaaksi - ja sekös monia ärsyttää.
Elina johti montulla selkeästi ja järkevästi. Noin se pitää hoitaa.
Hienoa, että Sonja on löytänyt sisäisen voimansa.
Vierailija kirjoitti:
Se oli kyllä vähän outoa, että jääuimari pyysi saada juosta lisää kun käskettiin jo nukkumaan!?? Mikä järki tuossa? Eikö saanut tarpeeksi motivaatiomonttua vai mikä oli?
Uimarihan selitti, että oli alussa vetänyt niin heikosti, halusi petrata. Harvemmin tuollaista työmoraalia näkee, motivaatiomontulla. Kakkoskaudella Oona veti montulla välillä enemmän kuin muut ja olikin sitten ihan lopussa.
Vierailija kirjoitti:
Pääkouluttaja Lehtonen sanoi ettei pidä huomionhakuisista ihmisistä, no ööö mitä sitten on se hänen oma instakeimailunsa ja julkisuus? Siitähän siitä ei yleensä pidetä mitä itsessä näkee.
Ja juuri äskenhän Janne poseerasi Hesarissa pylly paljaana alasti. Turha avautua huomiohakuisuudesta:D
Nyt on kyllä maailman noloimmat erikoisjoukkokokelaat kyseessä:)
....koitetaan ymmärtää....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se oli kyllä vähän outoa, että jääuimari pyysi saada juosta lisää kun käskettiin jo nukkumaan!?? Mikä järki tuossa? Eikö saanut tarpeeksi motivaatiomonttua vai mikä oli?
Uimarihan selitti, että oli alussa vetänyt niin heikosti, halusi petrata. Harvemmin tuollaista työmoraalia näkee, motivaatiomontulla. Kakkoskaudella Oona veti montulla välillä enemmän kuin muut ja olikin sitten ihan lopussa.
Mun mielestä typerä peliliike. Sellainen "ope, ope, katso olen hyvä!! kehu mua kehu mua!"
Huomiohakuisuus privaatissa on eri asia kuin ryhmässä yksilön huomionhakuisuus.
Puoli seiskassa Robert oli ihan tavallinen symppis palomies.
Vierailija kirjoitti:
Puoli seiskassa Robert oli ihan tavallinen symppis palomies.
Tarkoitat varmaan Robinia.
Tietojemme mukaan Robin on niistä neljästä ainoa, joka ei ole pettänyt vaimoaan.
En sanoisi privaatiksi toiminnaksi niitä Jannen julkisia ulostuloja mediassa ja somessa. Ihan laillista, mutta välillä kannattaa harkita puheitaan.
Jääuimarin pyynnöstä juosta lisää aiheutti myötähäpeää. Olisivatkin laittaneet sen sitten juoksemaan kunnolla. Jos pääsee lepäämään, niin sinne noissa oloissa mennään käskystä samantien mukisematta.
Nino Lemmylle kertoi, että Elina oli päässyt just ns zoneen, että nyt tosiaan irtois. Sanohan se Elina samaa niissä spiikeissäkin, mutta se käyttää jotain ihme kieltä. Tai mun pitää välillä laittaa paussi päälle, että sisäistän hänen puhumansa. Puhuu itsestään myös toisinaan kolmannessa muodossa.
Petäistön iltapalavideo instassa oli hauska. Hänen huumoriaan ei kaikki ymmärrä. ;)
Robbe, Sonja, Noora ja Niko ovat omat suosikit sillä tavoin, että pääsisivät kaikki läpi👍👍👍👍Niko Salo ei pidä itsestään ääntä ja on podcastissa Ninon kanssa hyvin miellyttävä henkilö. Sellainen rauhallinen, symppis. Nino on koko ajan varuillaan, kuin tarkkailisi itseään jatkuvasti. Elinan liika pingotus meni turhan pitkälle.... Onneksi eivät pistäneet oikeasti juoksemaan, että ois sit saanu juosta pyörtymiseen asti
Vierailija kirjoitti:
Huomiohakuisuus privaatissa on eri asia kuin ryhmässä yksilön huomionhakuisuus.
Nimenomaan. Varmaan on pyydetty hänet kuviin. Saa huomiota ilman tyrkytystäkin
Vielä vähän aikaa ja joutuvat panttivangeiksi. Mua aina jännittää, kenen pää kestää ja kuka sössii viime metreillä. Ja keitä siellä nyt ylipäätään on jäljellä.
Mulle Kekäläinen on muodostunut jonkin sortin suosikiksi. Aiemmin tyyppi on ärsyttäny sen vähän mitä joskus puoli seiskassa nähnyt (ilman mitään järkevää syytä). Mutta nyt ne sen kämmäilyt, kouluttajien naureskelut ja hänen kirjoitukset miten pahalta se tuntu. Näen hänet nyt inhimillisenä ja sympaattisena. Ja onhan hän aivan hirmusessa kunnossa tuon ikäseksi. Mitähän liikuntaa se sitten harrastaa, kun kurssikaverit kyseli niin kierteli, eikä vastannu suoraan.
Selittelyä selittelyä.