Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset, älkää laittako Tinderiin kuvia joissa olette pipo päässä risukossa

Vierailija
17.07.2023 |

Pipo rumentaa kauneintakin naista.

Kiitos ja anteeksi.

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu älkää mielellään laittako. Ei näytä yhtään kummemmalta.

Vierailija
2/42 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minua nyt kiinnostaa miehet joilla on vähän enemmän kapasiteettia kuin sellaisilla joita häiritsee pipo tai risukot. Että hyvin voin laittaa. Niin karsiutuu noin pinnalliset tomppelit pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos semmoinen kuva on rehellisesti henkilön luonnetta kuvaava, niin miksei sitä voisi laittaa. Ulkonäköasiat ei hänelle ole tärkeitä vaan luonto.

Vierailija
4/42 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suski se on

Vierailija
5/42 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikäläisellä on niin huono tukka että pipo vaan kaunistaa ja kun on risukossa näyttää hoikemmalta.

Vierailija
6/42 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai miehillä aurinkolasit päässä ja kuva reilusti alakantista (mahti kovis)

Vierailija
7/42 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin miehenä itse ainakin arvostaisin naista, jolla olisi tuollainen luontosuhde. Toki kuvan pitää olla todellinen, eikä näytelty, mutta niin kai ne muutkin saisi olla.

Voi tietysti olla, että intressini ovat eri, koska en etsi kertakäyttösuhdetta.

Vierailija
8/42 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä, jos pyritään feikkiin vaikutelmaan niin voisi olla tunnisteena sana "cosplay" -sitähän se on!

Vierailija
9/42 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos semmoinen kuva on rehellisesti henkilön luonnetta kuvaava, niin miksei sitä voisi laittaa. Ulkonäköasiat ei hänelle ole tärkeitä vaan luonto.

Aloittaja ei siedä sitä, että naiselle on muut asiat tärkeämpiä kuin miehen silmän miellyttäminen.

Vierailija
10/42 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minua nyt kiinnostaa miehet joilla on vähän enemmän kapasiteettia kuin sellaisilla joita häiritsee pipo tai risukot. Että hyvin voin laittaa. Niin karsiutuu noin pinnalliset tomppelit pois.

Olet kiinnostava, laita Kik?

M79v

Vierailija
11/42 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vielä kumisaappaat jalassa🤮🤮🤮

Vierailija
12/42 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hätää ei niitä pipopäitä yksikään laadukas mies lähesty.

Vierailija
13/42 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi mä olen niin ruma, ettei pipo voi pahentaa tilannetta enää yhtään. Päinvastoin, tulisipa maskiaika takaisin niin voisi peittää melkein koko naaman taas.

Vierailija
14/42 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muista myös maski, heijastinvaljaat, Kuomat äläkä vaan ikinä käy kampaajalla tai meikkaa😁😆

Ei noi asiat sulje pois toisiaan. Täydessä tällingissä jossain risukon keskellä se vasta tyhmältä näyttäisi.

Vierailija
15/42 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla olis huivi, yhdessä kuvassa taas semmonen itikkahuppu.

Ja miehet vaan tykkää ja tykkää.

Vierailija
16/42 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muista myös maski, heijastinvaljaat, Kuomat äläkä vaan ikinä käy kampaajalla tai meikkaa😁😆

Aha, tällä viikollako pitäis taas "huijata meikillä ja vaatteilla"? Päättäkää jo, incelit.

Vierailija
17/42 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidän pipoa talvisin useinkin, eikä se ole miehiä tähän asti häirinnyt. Pidän sitä sekä kaupungissa, että risukossa. Tinderiä mulla ei ole.

Vierailija
18/42 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ollut edes profiilikuvaa kun jo ekat epätoivoiset jämäukot ottivat yhteyttä. Poistin tilini.

Vierailija
19/42 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräilykuvissa lähes aina uudet puhtaat käyttämättömät varusteet. Toki meikkaaminen on huijausta mutta ei nyt ihan kaikessa tarvitse niin valehdella.

Vierailija
20/42 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua piipittäjää, jota kiinnostaa vain ulkonäköni ja sekin pelkässä runkkutarkoituksessa.