Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko dildosi isompia kuin miehesi vehje?

Vierailija
05.08.2025 |

Onko, vai onko jopa pienempiä? Jos kyllä, niin onko pienempi olemassa vain siksi että miehesi, tai miehet eivät ahdistuisi? 

Mikä on suosikki kokosi? 

Itselläni on peniksen koko 17 pitkä ja paksumpi kuin paperirulla. Ei mene sisään millään. Eli käsittääkseni ihan ok. Vaimolla on dildoja omaa kokoani 1 hitusen pienempi, 1 saman kokoinen ja muutama iso ja todella, ja 1 aivan järkyttävä vauvan pään paksuinen. En tiedä harjoitteleeko hän sillä synnytystä, vai miksi olemassa. Käytön jälkiä ei ole, eikä se ole ikinä leikeissä mukana. On toki mahdollista että sillä itseään pumppaa minun ollessa muualla, mutta epäilen. Hämmentävä on, painaa kuin jokin arvokisojen kultapokaali. Näkisin tämän tyynellä merellä veneessä kalanuijana. Semmosta

Mitenkäs muilla?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta turha munanmittaus. Rauhoitu.

Vierailija
2/24 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö ihmiset uskoo vuonna 2025 että muutamalla senttimetrillä on merkitystä rakastelussa? 🙄

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vieläkö ihmiset uskoo vuonna 2025 että muutamalla senttimetrillä on merkitystä rakastelussa? 🙄

Tottakai sillä on. Uh ah Pentti, työnnä vielä sentti!

Vierailija
4/24 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, käytän pesäpallomailaa, ei löydy miehiltä sellaista mahti meisseliä, iso kaluiset ovat aina olleet velttomunaisia puoli kovia.

Vierailija
5/24 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vertailuun riittää tulitikku vs. tuorekurkku.

Vierailija
6/24 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai sillä on. Uh ah Pentti, työnnä vielä sentti!

Uh ah Petri työnnä vielä metri.

Vierailija
7/24 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

menepä nyt jo hoitoon, ap

Vierailija
8/24 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo sellainen lyhtytolpan kokoinen. Täyttää kivasti mun toosan.

Vierailija
9/24 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jollain dildolla tekee, eihän sillä ole suuta eikä käsiä!

Vierailija
10/24 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälleen yksi säälittävä munanmittaajan aloitus. Miehistykää.

Vierailija
11/24 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää nyt! Tässähän on mielenkiintoinen ja tärkeä empiirinen tutkimus aluillaan.

Naisten dildovalinnat on kuitenkin monisyinen asia, ja varmasti eroja hankinnoissa piisaa. Syyt kiinnostaa.

Ne ketä aihe ahdistaa, osaa itse ulos ketjusta. :) 

-Ap

Vierailija
12/24 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin vaimon dildoista o no jotain minun kokoa. Ei tykkää isoista. Ja oma vehje on ihan normikokoinen eli 20cm. No ei vaan,en ole mitannut, varmaan ihan normikokoa.

Vierailija
13/24 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin vaimon dildoista o no jotain minun kokoa. Ei tykkää isoista. Ja oma vehje on ihan normikokoinen eli 20cm. No ei vaan,en ole mitannut, varmaan ihan normikokoa.

Normikokoinen Suomessa on noin 14 cm, kuten monesta tutkimuksesta vallan hyvin tiedetään. Joten provo 0/5.

Vierailija
14/24 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei mene sisään millään. Eli käsittääkseni ihan ok."

No eihän se sitten todellakaan ole ok. 

Et sitten osannut edes uskottavaa aloitusta tehdä, vtun daiju. 

Vierailija
15/24 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei dildoa vaan satisfyeri, sillä se tai ne orgasmit irtoaa.

Vierailija
16/24 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On varmasti kun ei pienempää ole kyllä missään nähnyt edes myynnissä

Vierailija
17/24 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimolla se kuuluisa sätisfäijeri, joka paremmin toimii. Yks dildo ja on jonkin verran mun vehjettä pienempi. Tais olla 15cm käyttöpituutta ja joku 11.5cm ympärystä. Mulla vastaavat on 17-18cm ja reipas 13cm. Hyvin riittää molemmat.

Vierailija
18/24 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On varmasti kun ei pienempää ole kyllä missään nähnyt edes myynnissä

Miehelläni on pienin kokemistani, mutta muiden kanssa en ole saanut yhtä usein orgasmeja. Hänen kieli-, huuli ja sormityöskentelynsä antavat minulle paremman tyydytyksen kuin isokullinen ja isoegoinen Casanova. Lopuksi hän antaa minulle spermasatsin ja kehuu pilluni puristelua. Dildoja en omista, mutta mieheni työmatkojen aikana käytän Satisfyer Prota. Se työstää klitoristani melkein yhtä hyvin kuin ukkokultani. 

Vierailija
19/24 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Normikokoinen Suomessa on noin 14 cm, kuten monesta tutkimuksesta vallan hyvin tiedetään. Joten provo 0/5.

No mutta sittenhän voin kehuskella että kaluni on normaalia suurempi. Voi tätä onnen ja ilon päivää.

Vierailija
20/24 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkuaikana hommaamani dildo on sattumalta pienempi kuin nykyisen mieheni vehje. Oli mielissään huomattuaan asian :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä neljä