Onko Multala ensimmäinen jalat alta kännin julkisesti ottanut ministeri??
Katainen "kompastui" kukkaruukkuun ja Presidentti Ahtisaari löi päänsä mutta nämä tapahtui piilossa.
Kommentit (244)
Minä en enää muista, kuinka se ministeri Koikkalainen aikanaan koikkelehti, mutta muistisikohan joku?
Vierailija kirjoitti:
Ai kamala. Festareilla juotu alkoholijuomia?! 😂
Ministeri oli kuitenkin työmatkalla ja virka-ajalla
Vierailija kirjoitti:
Voi näitähän on historiassa vaikka millä mitalla, mutta kun ne ovat olleet miesministereitä ja aika on ollut erilainen vaikkapa kasarilla tai sitä ennen, niin eihän niitä kukaan enä muista eikä niistä ole kohuja noussut.
Onhan niistä vanhoistakin oussuta, mutta silloin ei ollut nettiä. yhden nettikohun muistan Arhinmäen aiheuttaneen, kun oli kaatokännissä jossain futiskisassa "edustamassa". Toinen arhinäen kohu oli se, kun hän jäi kiinni töhrimästä kaupungin omaisuutta graffiteilla.
En muista sen konoomuksen naisministerin nimeä, hänestä oli kuva selällään jossain bileissä, ketarat kohti kattoa. Blondi polkkatukka ja oli silloi keski-ikäinen.
Jos oli vapaa-ajallaan, ei kännissä ole mitään väärää. Jos oli työajalla, niin vieroitukseen.
Vierailija kirjoitti:
En muista sen konoomuksen naisministerin nimeä, hänestä oli kuva selällään jossain bileissä, ketarat kohti kattoa. Blondi polkkatukka ja oli silloi keski-ikäinen.
Nyt muistan: Paula Risikko.
Vierailija kirjoitti:
Voi näitähän on historiassa vaikka millä mitalla, mutta kun ne ovat olleet miesministereitä ja aika on ollut erilainen vaikkapa kasarilla tai sitä ennen, niin eihän niitä kukaan enä muista eikä niistä ole kohuja noussut.
Kyllä minä ainakin muistan mm Ahti Karjalaisen toilailut
Itse vetäisin pataan, jos joku Orpo tai Multala tulisi kännissä sössöttämään. Siellä takkutukkamuija ja kravattipelle kuralätäkössä naamallaan. Öss söss sössön, sössötisöö.
Paavo Arhinmäki sammui olympiakisojen juhlinnassa niin että lätkämiesten piti kantaa hänet hotellihuoneeseen. Noista ajoista Paavo on läskistynyt ja siirtynyt eliittiin missä kansalaisella ei ole enää arvoa. Kaupunginjohtajan voi juopotella veronmaksajan piikkiin ja mitään ei tarvitse saada aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Sanna Marin?
No oli vapaalla. Tuli otettua vähän enemmän. Kerrankos sitä aikuinen ihminen juhlii vähän liikaa. Mutta turha piilotella. Senkun vaan myöntää että juu humalassa olin ja se siitä.
Ahti Karjalainen oli kova ottamaan häppää.
No voi kamala taas. Keski-ikäinen veti kännit festareilla. Suurin osa festareilla vetää kännit. Niin minäkin tein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä ainakin muistan mm Ahti Karjalaisen toilailut
Ja eipä niitä tällä lailla julkisuudessa reposteltu, hys hys vaan, ihan tankerona.
Niin. Onko Seiskan toimittajilla jo tietoa promilleista?
Vierailija kirjoitti:
Paavo Arhinmäki veti kännit yksissä olympialaisissa ja jääkiekkoilijat huolehtivat hänet hotelliin. Kauempana historiassa Ahti Karjalainen oli julkijuoppo, mutta kännitoikkarointeja ei silloin mediassa raportoitu tarkkaan. Tiedettiin kyllä. Naispoliitikkoja en muista.
Eikä se Kekkonenkaan ihan selvin päin joka paikassa esiintynyt. Ollut jopa sellaisia kertoja, että Karjalainen on edustanut yksin, kun Kekkonen ei ollut enää kävelykuntoinen joidenkin illallisten jälkeen.
Saarikkoa talutettiin Ruisrokista 2023 oksentamaan. Helle yllätti 😁
Ai kamala. Festareilla juotu alkoholijuomia?! 😂