Kahta tai useempaa mistä yhtä aikaa?
Mitä tykkäsit? Miltä tuntui saada kahta tai jopa useampaa miestä yhtä aikaa, esimerkiksi yhtä pilluun, toista perseeseen ja kolmatta suuhun?
Mikä siinä tuntui parhaalta? Saitko orgasmin tai useampia? Oliko kertakokeilu vai aiotko jatkaa? Keiden kanssa harrastit tätä mukavan pervoa seksiä?
Ja teknisesti, miten yhtäaikainen suoritus onnistui? Miten sait kaksi kalua alapäähän?
Kommentit (27)
Muutama kokemus 2M 1N. Myös mun anus on no go zone niin toinen on sitten saanut suuta ja/tai käsihoitoa kun toinen on pannut pilluun. Parasta on ollut se, miten riettaalta tilanne on tuntunut, mutta orkkua en ole näissä tilanteissa saanut.
Vierailija kirjoitti:
Muutama kokemus 2M 1N. Myös mun anus on no go zone niin toinen on sitten saanut suuta ja/tai käsihoitoa kun toinen on pannut pilluun. Parasta on ollut se, miten riettaalta tilanne on tuntunut, mutta orkkua en ole näissä tilanteissa saanut.
Samanlaiset fiilikset mulla. Tilanne tuntuu kiihottavalta mutta saadakseni orgasmin, haluan keskittyä yhden miehen aikaansaamiin tuntemuksiin kerrallaan. Sillä tavalla 2M 1N voisi toimia paremmin, että miehet aloittaa yhdessä ja jonkin ajan kuluttua jatkavat loppuun asti erikseen. N 41
Miehet täällä keskenään fantasioi... 😄
Vaikeaa se on. Kamalasta mukaan lähti kaksi nuorta miestä. Innokasta mutta ujoa poikaa. Sanoo niitä ujoiksi,vaikka on antaneet jo monet spermat,melkein kahden viikon välein ,jopa niin että mieheni on sen nähnyt sen tyhjentämiseen . Alkoholilla on asiansa,olin melko humalassa silloin kun se tapahtui.
Oli .niin vapaa päivä ,mies oli selvin päin ,auto kuskina silloin kun se tapahtui .
Lähti laittaan saunaa lampeämään kun ei tapahtunut mitään ja Viipyi siellä,ajatteli että saisi meidät vaatteitta samaan tilaan.
Oli vieraasta miehestä ollut puhetta mun kimpussa. Mutta nää oli kai liian nuoria minulle. Ainakin niin luulin ,.mutta kuinka väärässä olinkaan.
Toinen poika alkoi lähennellä minua kun miess oli pois,se kävi nopeaan,en ehtinyt mitään sanoa kun huohotin ilman pikkuhousuja ,siinä mietin että katrvat on ajamatta . En muuta ajatellut kun että mies katsoo ,poika oli enemmän kun valmis.
Kulli oli kovana pystyssä ,sojotti välissä.
Ihmeen nopeasti se meni pilluun,alkoi armoton paneminen josta en saanut kun paljon spermaa,sitä tuli paljon
Tuntui että hukun siihen kun huomasin että toinen poika tuli päälle ja alkoi armottoman jynkytyksen ja saikin sisään. Tosin olin edellisen siemenistä liukas..
Seuraavaksi jouduin antamaan itseni kokonaan,se oli vaikeaa . Olin paikallani että
toinen sai kullin seinään se teki kipeää mutta annoin kun kerrankin sain. Se alkoi käyttämään,kulli meni pyllyyn ja teki hyvää.
Ja toinen alkoi liikkumaan pillussa,se teki järjetöntä . .Mies ei kun suu auki katsoi kun vaimoa nauttii molempiin reikiin,sinnekin meni spermaa ,se näkyi sermaasa joka valuu norona molemmista reistä.
Kyllähän tossa tupla panossa tuntee toisen miehen kalun. Itse bi henkisenä se vain kiihotaa lisää. Olen myös ollut sormettamassa naista kun häntä pannaan ja ohjannut kalun takaisin sisään jos on lipsahtanu ulos.
Fantasioin usein puolison laukeamista kaluni suussaan samalla, kun hän saa vierasta. Muutama erilainen skenaario on erittäin kiihottavia.
Todellisuudessa varmaan en kestäisi sitä, jos puoliso olisi äänekkäämpi, kuin arkiseksissä tai näyttäisi muuten nauttivan normaalia enemmän.
Toisaalta ymmärrän et tuollainen tilanne voisi olla erityisen kiihottava ja suurempi kulli tekisi hyvää ja tuntisi enemmän. Vaikka omani onkin sopivan kokoinen ja puolison mieleen. Penis kateuskin saattaisi iskeä.
Itseä kiinnostaisi kokeilla myös kahta naista. Puoliso tätä ei sallisi varmasti. Tykkää kyllä fantasioita kahdesta julkista silloin tällöin mutta että jakaisi minut edes fantasia tasolla, on ehdoton tuen off.
Seksi toisen parin kanssa voisi olla paras vaihto-ehtoa, silloin kaikki saisivat kokeilla erilaisia fantasioita ja kokoonpanoja. Siitä voi ainakin fantasioida.
No meillä meni sponttaanisti että tyttöystäväni ratsasti kaverillani ja sit totuttuaan kookkaampaan niin yllättäen pyysi minua laittamaan liukkaria ja tulemaan takaapäin. Olin lähes varma että olin kuullut väärin koska anaali oli ollut muuten ehdoton EI tyttöystävälleni mutta silloin kyllä nautti se ei jäänyt kenellekkään epäselväksi...Kyllä selkeästi tunsin kaverin liikkeet ja peniksen läpi mutta eniten keskityin ihastelemaan miten tyttöystäväni aidosti nautti ja sai suhteemme parhaan organismin siihen mennessä.