Asun maan tasalla ja en uskalla nukkua yöllä ikkunat auki. Yöllä olisi otollisin hetki tuulettaa :(
Miten te maan tasalla asuvat uskallatte nukkua ikkunat auki??
Kommentit (54)
Maaseudulla, ei naapureitakaan lähellä.
Ikkunat ja ovet auki yöllä helteellä.
Jos tänne joku eksyy, koirat opettavat miten pääsee takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Virittele siihen piikkilankaa.
Saa syytteen pahoinpitelystä, kun tumma poika tulee kylään ikkunan kautta. Tuomari uskoo häntä, kun sanoo että heillä päin on tapana tulla ikkunan kautta. Ja tottahan se onkin.
Meillä on valvontakamerat, kyllä ne huomaa jos on rikollisella asialla liikkeellä. Video menee suoraan pilveen.
Rosvot ja rotat yms. tulee sisälle jos ei ole hyttyssuojia ja rautaverkkoa ikkunassa.
Teini vahtikoirana. Teini nukkuu klo 8-18, valveilla 18-06. Kaikki valot päällä, tekee ruokaa. Jos olisin murtovaras, pelkäisin vihaista teiniä.
Itse herään n. 8-9. Kukaan ei tuon tunnin aikana tule sisään, ihmisiä on jo liikkeellä ja valoisaa.
Olisit nyt kertonut mitä pelkäät idiootti. En voi auttaa kun en tiedä. Turha paskaketju poistoon. Idiootti AP hoitoon.
Miten tuollainen asia ei tullut sinulle Ap mieleen asuntoa valitessa? Ihan sama, onko vuokra- vai omistusluukku. Jos itse väen vänkään juuri tuon asunnon olet valinnut, itse sinun pitää etsiä konstit rosvojen estämiseen tai uskaltaa nukkua ikkunat auki.
Itse olen asunut koko elämäni ensimmäisessä kerroksessa, koska viihdyn lähellä maata. Aina olen uskaltanut pitää ikkunoita auki.
Mutta jos asuu jossain narkkareiden keskellä, silloin tietysti voi olla eri asia.
Eihän siitä ikkunasta mahu ketään
Lähiöihin tuli valkoisia pieniä kuorma autoja joista kiipesivät parvekkeiden kautta varkaisiin venäjän kieli. Myös kukkalaatikkoja varastivat. Jopa kukkia. Älypuhelin varrella ja kuvaavat naapurin parvekkeelta ollaanko kotona. Identiteetti varkaita jotka väärentää käyttää hyväksi joten ovet kiinni paperit kortit piilossa.
Joku vakooja ortodoksikirkosta vapareista voi tulla vaikka näyttelijän kuvaajan hahmossa kytikselle. Urkintaa. Vaikka lahkouskonnolla . Asuntoihin. Näpistys.
Vierailija kirjoitti:
Miten voi olla niin vaikeata ansoittaa asuntoa?
Ikkunan alle kaivetaan kunnon louhikko mihin vainoaja putoaa yrittäessään paeta ikkunasta. Näin minä tein yhtenä kesänä.
Pitäkää siellä omakotitaloissa vain säpit auki kunnolla, niin pikkuhousu- ja sukkavarkaat pääsee teillekin vaihteluksi. Ovat jo kyllästyneet keskustan läheisyyden liian kuumiin asuntoihin.
Putsaavat myös nenäliinat turhaan kuljeksimasta. Varastavat, anteeksi lainaavat, myös ruokaa määrittelemättömän pitkäksi ajaksi.
Mulla oli ikkunoissa "lukitus" eli jos sen jättää raolleen sen voi ikkunakahvalla lukita siihen asentoon. Jos joku päättäisi tulla sisään meteli olisi melkoinen ja murrettava ikkunat auki. Isokokoinen ei edes mahtuisi niistä. Läpivedon sai onneksi niinkin.
hanki itsellesi pimeän marketin revolveri, joka kainalossa voit koisia rauhassa. jos poliisit saapuvat kolkuttelemaan aserikoksesta, voit luokitella nekin tunkeilijoiksi ja painaa liipaisinta.
Silmän valkuaiset ja haju paljastavat, että mokkapoijat on liikkeellä. 👺
Hanki Dobermann Pincher, se rauhoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Viritä pommi ikkunalle tai nuku ase tyynyn alla. Toisen kotiin jos tunkeutuu, ei ole mitään väliä kuinka pahasti tunkeutujalle käy. Kannattaa tietysti hävittää sitten ruumis ettei duunit mene ja silleen.
Ootko sinkku? 🤤
Vierailija kirjoitti:
Viritä pommi ikkunalle tai nuku ase tyynyn alla. Toisen kotiin jos tunkeutuu, ei ole mitään väliä kuinka pahasti tunkeutujalle käy. Kannattaa tietysti hävittää sitten ruumis ettei duunit mene ja silleen.
Amerikassa tuon voisi vaan ampua
Philips hue liiketunnistimet.