Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luottamuksen rikkoutumisen jälkeen

Vierailija
04.08.2025 |

Onko joku ihan aidosti päässyt tällaisesta yli? Yritetty on kaikki, ammattilaisapu ja aika, mutta yhä huomaa, kuinka ajattelee, miten toinen saattoi tehdä niin ja kokee olonsa arvottomaksi. On jo kulunut aikaa, eikä vanhoja kannattaisi kaivella enää. Vaikka ääneen sanoo ok, mielessä on epäilyksen aiheita. 

Huomaa, ettei enää usko siihen, että voisi tulla rakastetuksi sellaisena, mitä on, vaan yrittää muuttua ulkonäöllisesti paremmaksi, ettei tilanne toistuisi. Kelaa mielessään, missä kaikessa muussa on tullut vuosien aikana huijatuksi. Onko tästä ulospääsyä? Onko joku pystynyt sydämestään antamaan anteeksi? Vinkkejä?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis haetko nyt jotain syytä kostaa tai hypätä itse sivuun?

Voit tehdä niin ilman mitään pohtimista tai tekosyytäkin.

Vierailija
2/4 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hae syytä kostaa. Kauan olen yrittänyt tehdä töitä, että voisin päästä yli, mutta ei näytä onnistuvan. Tähän kysyn neuvoja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En hae syytä kostaa. Kauan olen yrittänyt tehdä töitä, että voisin päästä yli, mutta ei näytä onnistuvan. Tähän kysyn neuvoja

Ero.

Vierailija
4/4 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa pohdin ja yritin unohtaa vaikka pyysi anteeksi,  se vaivasi niin pahoin että seksi ym halut vaan loppui. Otin eron ja enää asiasi ei vaivaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan viisi