Onko miehen etunimellä väliä?
Sukunimille on jo naurettu, mutta entäs etunimi.
Oman miehen etunimi hiukan " hirvitti" aluksi, mutta nyt siihen on jo tottunut ja ihmettelen itsekseni, että mitä vikaa siinä muka oli. Panu :)
Kommentit (8)
Itse olen seurustellut yhden haukutuimman ja " naurettavimman" etunimen omaavan miehen kanssa ja se oli minusta lähinnä suloista :)
Omasta mielestäni miehelläni on ruma etunimi, mutta ei sillä asialla ole mielstäni koskaan ollut mitään merkitystä.
En myönnä valinneeni heitä nimen perusteella :)
Mun mies on Petri, eikä siinä nimessä ole mielestäni mitään ihmeellistä. Mutta joku Sulo, tai Pentti nuorella miehellä naurattaisi :)
aivoilla, jalkojen välissä olevalla osalla ja niiden yhteisvaikutuksella.
mutta edellämainittujen seikkojen perusteella on ihan sama vaikka olisi Sulo.
koska nuoruudessa tunsin pari sen nimistä kundia ja molemmat oli todella vastenmielisiä tapauksia. Yhtään posiviista T:n nimistä miestä en siis ollut tavannut.
No, lasten isä astui elämääni ja sillä oli juuri tuo nimi!!! Kyllä minulla oli vähän vaikeuksia muuttaa suhtautumistani tuohon nimeen...
Tästä T:stä tuli sitten ex ja olen ironisesti ajatellut, että en koskaan oppinut hänen nimestä tykkäämään.
Varsinaisesti nimellä ei kylläkään ollut väliä - olisimme eronneet, vaikka exän nimi olisi ollut Jorma, Erkki, Pentti, Urho, Yrjö tai Kalevi!
Miehen etu- ja sukunimi, silmien väri ja hiusten pituus. Nämä ovat NE tärkeimmät perusteet suhteelle ja etenkin avioliitolle!