Mikä on paljon puhuttu statusmies?
Täällä törmää keskusteluissa monesti siihen. Mm. lentäjiä ja lääkäreitä ainakin mainittu sellaisiksi. Mikä tekee miehestä sellaisen? Kova palkka ja ammatti mihin vaikeaa päästä vai mikä?
Kommentit (313)
Maailmalla näkee komeita statusmiehiä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lääkäri tai lentäjä olis kivat
Ei se luonnetta takaa, voi olla vaikka kuinka vittumainen
Se totta, mutta ainakaan persoonallisuushäiriöisiä ei ole lentäjissä.
Vierailija kirjoitti:
Missä voi tavata näitä?
No varmaan vähän kaikkialla
Suomessa ei ole status miehiä, makkaraa syövä lättäjalkainen suomalainen punanaama mies on kaikessa muunmaalaisia miehiä jäljessä, tämä on se syy miksi naiset haluavat miehiä Afrikasta heidän korvaajikseen.
Maverick, jota näytteli Tom Cruise.
Statusmies voi olla käsite, minkä eri yhteiskuntaluokkiin kuuluva käsittää omalla tavallaan. Itse näen statusmiehen olevan ammatissa, joka arvostettu ja ei kaikkien ulottuvilla ja myös hyvätuloinen.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa ei ole status miehiä, makkaraa syövä lättäjalkainen suomalainen punanaama mies on kaikessa muunmaalaisia miehiä jäljessä, tämä on se syy miksi naiset haluavat miehiä Afrikasta heidän korvaajikseen.
Noista Statusmiehen just erottaakin
Itse olen statusmiehen vastakohta eli mies, jonka ammattia tai alaa kysytään aina ja sen jälkeen aina hiljennytään.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen statusmiehen vastakohta eli mies, jonka ammattia tai alaa kysytään aina ja sen jälkeen aina hiljennytään.
Hiljennytään mistä syystä?
Mä en muuta vaatisi kuin komean lentäjän, Finnairin mielellään.
Vierailija kirjoitti:
Mä en muuta vaatisi kuin komean lentäjän, Finnairin mielellään.
Hei niin mäkin!