Saako S-kauppoihin viedä koiran?
Viimeinenkin K-kauppa lähistöllä päätti sallia koirat.
Joten täytyy vaihtaa S-kauppaan.
Jostain muistan kuulleeni, että koirat eivät olisi sallittuja.
Kuuklettemalla en tietoa löytynyt, joten päätin kysellä täältä. 🤭
Kommentit (195)
Ainakin jokaisessa HOK-Elannon kaupassa on kiellettyä tuoda muut kuin opaskoirat ja jos joku yrittää ohjaamme ulos ja tarvittaessa soitamme vartijan jos ei yhteistyö onnistu. Myöskään tuulikaappiin ei saa jättää. Muista osuuskaupoista en tiedä.
T. Myyjä
Minulle tämä koirien yli-inhimillistäminen näyttäytyy aikuispissisten nukkeleikkinä.
Vierailija kirjoitti:
Pitäähän se mamin ihana lutunen kultamussu olla kaikkialla mukana. Voi hellanlettas.
Kakruista voi olla enemmän häiriötä vaan en kieltäisi niitäkään. Molemmat kärryyn. Mitäs kiusaatte niitä kaupan ulkopuolella. Se on toisen omaisuuden vahingoittamista.
Vierailija kirjoitti:
Minulle tämä koirien yli-inhimillistäminen näyttäytyy aikuispissisten nukkeleikkinä.
Et tajua ettei ne ole nukkeja? Taidat inhimillistää itseäsi liikaa.
Koiranvihaajat taas tärisee innoissaan😁
Täällä moni sanoo, etteivät koirat edes pidä kauppaan tai kauppakeskukseen menemisestä. Oma koirani rakastaa missä tahansa kaupassa käyntiä, eli siellä ei tarvitse olla ruokaa, koiran herkkuja tai muuta erityisen kiinnostavaa. Jos jostain syystä kävelemme kaupan edestä ovien ohi, se yrittää vetää kauppaan sisälle tai jäädä ovien eteen istumaan.
Vierailija kirjoitti:
Sitten menee se kauppa boikottiin. Kukaan tervejärkinen ei vie eläviä eläimiä ruokakauppaan.
Opas koiran saa viedä ruokakauppaan, silloin kun se on tehtävässään eli opastaa näkövammaista omistajaansa .
Kaupan henkilökunnalla on hyvinkin tarkat hygienia säännöt, laki, siis tuoretiskillä työskentelevillä ainakin. Ei saa käyttää korvakoruja, ei sormuksia, hius päähine pitää olla ym. En ole yhtään eläin vastainen mutta miten koirat on hygieenisempia, tai helteellä ilman paitaa kulkevat hikiset mies oletetut ruokakaupassa.
Milloin se koiravero otetaan taas käyttöön...eikä mikään pikkusumma, vaan sellainen raha vuodessa, että nuo rakit
alkaisivat vähetä pikkuhiljaa. Olen kurkkuani myöten täynnä noita koiranomistajia ja heidän rakkejaan.
Ei hetken rauhaa ole kadullakaan kävellä, kun koiranrakki paskoo vieressä tai haukkuu, murisee tai koheltaa vieressä,
kuseskelusta puhumattakaan.
Viekää ne maalle asumaan, älkääkä tuoko niitä kaupunkien keskustoihin, jos niitä on pakko olla.
Voi per...le, että ottaa päähän nuo rakit.
Olisi kyllä kiva kuulla perustelut tähän koirat kauppaan ilmiöön.
Miksi ne koirat pärjää kotona tai muualla silloin kun omistaja käy virastoasioilla, lääkärissä tai työhaastattelussa tai paikassa mihin koiraa ei voi viedä.
Mutta sitten ne ei pärjääkään kun pitäisi kaupassa käydä.🤔
Koirat piristävät mukavasti päivää, jos näitä ystävällisiä eläimiä näkee kaupoilla.
Omaan ei pääse kuin avustajakoirat. En periaatteessa käy paikoissa minne koirat ovat tervetulleita.
Minä otan koiran mukaan kauppaan kesäkeleillä, jos käyn koiraharrastuksessa kaupungissa 40-50 km päässä ja on tarvetta käydä kaupassa. Lähikaupassa en juurikaan käy huonon valikoiman takia. Säästän ajomatkoissa, kun käyn kaupassa samalla reissulla.
en viittiny ostaa K supermarketista sushia kun näytti siltä että niissä on koiran karvoja!!
Vierailija kirjoitti:
Hotelliperijätär miljonääri Paris Hilton taisi aloittaa koirien pukeutumisleikit, teki niistä aikuisten pikkuvauvoja.
Koiran voi myös fleshlight kaupan kameroille, niin uskoo että ei agro koira.
Mitä muuta voi todeta kuin, että S-ryhmän kauppa välittää asiakkaista ja hygieniasta. 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koirat kauppoihin.okei. Saan sitten tuoda mun lemmikkipossun,papukaijian ja kuusitoista kissaa sekoilemaan sinne myös!
Miten vajaa pitää olla, ettei ymmärrä kauppiaan/ ketjujohdon päättävän säännöt? Voit omassa murjussasi pitää vaikka kokonaista eläintarhaa, jos vuokranantajasi ei ole sitä kieltänyt, mutta julkisilla paikoilla sinulla tai elikoillasi ei ole mitään oikeutta sekoilla.
Ja moni K-kauppias on todennut, että koiran voi tuoda kauppaan koirakärryssä 😇
Hyvä! Minulla on bernhardinkoira. Otan sen mukaan seuraavalla kauppareissulla.
Olisikin hupaisa näky kun istuu kärryssä jos siihen mahtuu, ovat söpöjä.
K-kaupassa on ostoskärry, joka on pehmustettu koiralle. Muutoin ei saa viedä. Mikä siinä risoo, kukaan ei halua että koira pihalta varastetaan. Minulla ei ole koiraa, en ole koiraihminen enkä koiravihaaja, tuo on mielestäni loistava idea.