IS: Valkoisten kuolemaa huutava mies käy naisten ja tyttöjen kimppuun Helsingissä - Antikainen: "Tässä näkyy monikulttyurisuuden tulos"
Samuel Muhire, 34, on helsinkiläinen mies, jolla on vuosien rikoshistoria naisiin ja tyttöihin kohdistuvista paho inpitelyistä ja seksuaalisista ahdisteluista. Muhire on tuomittu useista rikoksista yli 30 uhria kohtaan uhrit ovat iältään alaikäisistä yli 80-vuotiaisiin. Mies huutaa englanniksi mm. "Tap an teidät kaikki" ja "Kaikkien valkoisten on ku oltava". Silti viranomaiset vapauttavat hänet kerta toisensa jälkeen. PS:n kansanedustaja Sanna Antikainen nostaa tapauksen esiin osoituksena monikulttuyurisuuden epäonnistumisesta ja vaatii jouk kokarkotuksia, kun taas vasemmistopuolueita syytetään hiljaisuudesta ja omien etujen ajamisesta uhrien kustannuksella.
Jos valkoihoinen suomalaismies huutelisi kadulla "kaikki som alit on tape ttava" ja potkisi kymmeniä maahanm uuttajanaisia, niin kaikki poliitikot paimenesta pressaan huutaisivat "Rasismi!" ja järjestäisivät kynttilämarsseja. Mutta nyt kun tekijä on ei-valkoinen ja uhrit suomalaisia naisia ja tyttöjä - hiljaisuus. Ei pihahdustakaan Li Anderssonilta, Minja Koskelalta tai muilta itseään feministinä pitäviltä. Missä on se kuuluisa naisten oikeuksien puolustus nyt? Muhiren kaltainen tyyppi kävelee vapaana ja toistaa rikoksia viikosta toiseen - ja kaikki nyökyttelee. Tämänkö takia mo nikulttuuria piti rakentaa? Että suomalaiset naiset uhrataan pyhän suvaitsevaisuuden alttarille? Jos järjestelmä sallii tällaisen, järjestelmä on rikkinäinen.
Kommentit (354)
Vierailija kirjoitti:
Muuttovyöryistä kiitos PS:
Ensin 2015-2016 ekalla hallituskaudellanne, sitten 2023 syksyllä tokalla kaudellanne.
Persut teette itse ihan samaa, mistä tulijoita syytätte. Korjatkaa oma käytöksenne ensin.
Ennätysvähän turvapaikanhakijoita,vastaanottokeskuksia suljetaan,mistä saat tukea väitteellesi ennätysmäärästä tulijoita.
Vierailija kirjoitti:
Tätähän vasemmistolaiset halusi.
Miksi nyt itkette?
Vasemmisto? Kokoomushan tätä halusi ja haluaa kaikista eniten!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti hakkaa mahdollisimman monta naista sairaalakuntoon. Ehkä sit suomiakat alkavat kunnioittamaan ja olemaan kiitollisia suomalaisista miehistä. Ja ehkä äänestävät Sinimustaa, kun ovat tulleet muslimin hakkaamaksi. M28
Ja tällaisia kommentteja täällä peukutetaan? Olet todella tyhmä! Ei ihme, ettei sulle ole naista löytynyt.
Mä oon vapaaehtoisesti sinkku vela. Haluatko yrittää haukkua minua uudestaan? Vai myönnätkö tappiosi? M28
On ihan hyvä ratkaisu sinulta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuollaisia ei heitetä maasta ulos?
Miksi seksirikollisia ulkomaalaisia ei heitetä ulos? Ilmeisesti kansa ei osaa ihmetellä näitä asioita tarpeeksi kovaan ääneen kun näihin kysymyksiin ei saada milloinkaan mitään järkevää vastausta.
Vastaus: kansainväliset sopimukset.
Kansainväliset sopimukset on ylin auktoriteetti Suomessa.
Bah! Jokainen maa päättää itsenäisesti ketä maassa saa olla ja ketä ei. Mikään kansainvälinen sopimus ei sitä estä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti hakkaa mahdollisimman monta naista sairaalakuntoon. Ehkä sit suomiakat alkavat kunnioittamaan ja olemaan kiitollisia suomalaisista miehistä. Ja ehkä äänestävät Sinimustaa, kun ovat tulleet muslimin hakkaamaksi. M28
Ja tällaisia kommentteja täällä peukutetaan? Olet todella tyhmä! Ei ihme, ettei sulle ole naista löytynyt.
Mä oon vapaaehtoisesti sinkku vela. Haluatko yrittää haukkua minua uudestaan? Vai myönnätkö tappiosi? M28
On ihan hyvä ratkaisu sinulta.
Ja sekös sinua vituttaa, kun et voi haukkua inceliksi. Menes nyt siitä muualle. M28
Vierailija kirjoitti:
Ihme öyhötystä taas täällä. Kuinkahan monta valkoista pahoinpitelijä-juoppoukkoa on vrt yksi ulkomaalainen. Todennäköisesti tälläkin sotatraumoja ym. eli ei voida pitää edes vastuussa teoistaan.
Milloin te lopetatte öyhöttämisen? Suomi on monikulttuurinen maa ja ihan selvästi muutosprosessissa. Parin vuosikymmenen päästä suurin osa isompien kaupunkien asukkaista on "ulkomaalaistaustaisia" - mikä siis hyvä asia.
Tottakai on vastuussa teoistaan.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä suomalainenkin.
Toitottanut valkoisten ja naisten kuolemaa? Seinähulluhan tuo on miksi ei pidetä kiinni:
Ja mistäpä luit? Varmaan joku palkattu näyttelijä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi nyt itkette?
Vasemmisto? Kokoomushan tätä halusi ja haluaa kaikista eniten!
Se haluaa työvoimaa. Vihervassut haluaa kuka vaan on tulossa, ja onhan niitä. Näin ainakin puheet menee.
Vierailija kirjoitti:
Miksi nyt itkette?
Mä luulen, että tässä on persut palkannut jonkun huuteleen kaduille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta yhtään, naisten itse aiheuttamat ongelmat! Äänestäkää kaiken maailman su va kkeja valtaan, niin saatte sitä mitä äänestitte!
Mitäs ne miehet sitten äänestävät vai jättävätkö kokonaan äänestämättä?
No minä äänesti Antti Häkkästä.
Antakaapa osoitteita missä tämä ääliö hyökkää naisten kimppuun niin lähden houkutuslinnuksi tiiliskivikassin kanssa.
On se kumma kun silloin alussa kun oli sata yläpeukkua, oli samaan aikaan vain pari alapeukkua. Nyt ylä- ja alapeukut ovat melkein tasan, 253-221.
Pistää kyllä miettimään onko jollakin joku bottinetti ja mitä agendaa ollaan ajamassa.
Luulisi ettei kovin suuri joukko ihmisiä olisi jonkun raiskaajahakkaajan puolella.
Ap
34 vuotias hullu mies ahdistelee mummoja, AP ja hänen sieluntoverinsa näkevät tässä "monikulttuurisuuden seuraukset" ja vaativat valtakunnan tason huomiota ukkelin touhuihin. Li Anderssoninkin pitäisi kommentoida Euroopan parlamentista käsin Samuelin sekoiluja. Jep. Lienee selvää, että jonkinlaiseen pakkohoitoon kaveri tulisi saada, voi olla että Suomen laissa on tässä kohtaa aukko ja kyseisenkaltaista tapausta on vaikea ratkaista. Se siitä.
Vierailija kirjoitti:
Ihmetyttää, miksi hän sitten asuu täällä? Häipyisi.
Tämä on ketjun paras kommentti. Lyhyesti ja ytimekkäästi sanottu.
Minkä v#tun takia tämmönen jäteläjä on vielä maassa? Suatana että on munatonta porukkaa.
Onneks toi siirtyi Oulusta Helsinkiin. Oli tosi pelottava tyyppi. Ikävä tietty helsinkiläisille, mutta luulen, että vaihtaa kohta paikkakuntaa.
Hmm, miksi hän asuu valkoisten kanssa? Menisi sinne, mistä on lähtöisin, niin ei tarvi valkoisia katsella.
Tässä vissiin odotetaan, että tappaa jonkun.
Vastaus: kansainväliset sopimukset.
Kansainväliset sopimukset on ylin auktoriteetti Suomessa.