IS: Valkoisten kuolemaa huutava mies käy naisten ja tyttöjen kimppuun Helsingissä - Antikainen: "Tässä näkyy monikulttyurisuuden tulos"
Samuel Muhire, 34, on helsinkiläinen mies, jolla on vuosien rikoshistoria naisiin ja tyttöihin kohdistuvista paho inpitelyistä ja seksuaalisista ahdisteluista. Muhire on tuomittu useista rikoksista yli 30 uhria kohtaan uhrit ovat iältään alaikäisistä yli 80-vuotiaisiin. Mies huutaa englanniksi mm. "Tap an teidät kaikki" ja "Kaikkien valkoisten on ku oltava". Silti viranomaiset vapauttavat hänet kerta toisensa jälkeen. PS:n kansanedustaja Sanna Antikainen nostaa tapauksen esiin osoituksena monikulttuyurisuuden epäonnistumisesta ja vaatii jouk kokarkotuksia, kun taas vasemmistopuolueita syytetään hiljaisuudesta ja omien etujen ajamisesta uhrien kustannuksella.
Jos valkoihoinen suomalaismies huutelisi kadulla "kaikki som alit on tape ttava" ja potkisi kymmeniä maahanm uuttajanaisia, niin kaikki poliitikot paimenesta pressaan huutaisivat "Rasismi!" ja järjestäisivät kynttilämarsseja. Mutta nyt kun tekijä on ei-valkoinen ja uhrit suomalaisia naisia ja tyttöjä - hiljaisuus. Ei pihahdustakaan Li Anderssonilta, Minja Koskelalta tai muilta itseään feministinä pitäviltä. Missä on se kuuluisa naisten oikeuksien puolustus nyt? Muhiren kaltainen tyyppi kävelee vapaana ja toistaa rikoksia viikosta toiseen - ja kaikki nyökyttelee. Tämänkö takia mo nikulttuuria piti rakentaa? Että suomalaiset naiset uhrataan pyhän suvaitsevaisuuden alttarille? Jos järjestelmä sallii tällaisen, järjestelmä on rikkinäinen.
Kommentit (354)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tätä naiset halusivat
tätä naiset äänestivät
Että te jaksatte syyllistää naisia ja yleistää kaikkia koskevaksi. Vaikkaan, että 98% ei halunnut eikä äänestänyt. Ja nyt miehet huutelevat tätä mantraansa puskapiiloistaan, koska eivät itse uskalla tehdä mitään asian hyväksi. Itse olen nähnyt nimenomaan vanhempien naisten puuttuvan ahdistelijoiden käytökseen, mutta en kertaakaan miesten. Te munattomat ameebat ette osaa muuta tehdä kuin levittää naisvihaa nimettömillä nettifoorumeilla.
Syö vıttus. 98% naisistako äänestää jotain muuta kuin sd-vihr-vas-rkp? Miksi minä auttaisin naisia? Etenkään sinua?
Sinulla ei ole elämässäsi yhtään naista, ei äitiä, ei vaimoa, ei tytärtä. Suurimma
Tukeudu sitten omaan mieheesi. Ai sinulla ei ole semmoista kun olet mennyt eroamaan. Ole sitten omillasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täälläkin jotkut vinkuu, että pitäisi miesten, poliisin tai oikeuslaitoksen tulla AUTTAMAAN kun naiset ei itse pysty ongelmiaan ratkaisemaan.
Mikä siinä on, oletteko jotain holhouksenalaisia mentaliteetiltanne kun ette itse pysty vastuuta elämästänne ottamaan?
Milläslailla sinä otat vastuuta elämästäsi sitten, kun joudut rikoksen uhriksi?
Kannan asetta mukanani.
Vierailija kirjoitti:
Missä ne katupartiot on? Paljon huudellaan, mutta vähän toimintaa.
Vihervassari taas näyttää tyhmyyttään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan farssi koko juttu. Täällä rikolliset saavat keppostella mielinmäärin, ja seuraukset ovat pyöreä nolla. Suomi on rikollisten luvattu maa.
Mutta miksi? Mitä on tämän takana? Mikä taho tästä hyötyy?
Älkää häiritkö meitä kun meillä alkaa kohta kampaviinerikokous ja sitten räytyy valmistautua tykypäiviin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täälläkin jotkut vinkuu, että pitäisi miesten, poliisin tai oikeuslaitoksen tulla AUTTAMAAN kun naiset ei itse pysty ongelmiaan ratkaisemaan.
Mikä siinä on, oletteko jotain holhouksenalaisia mentaliteetiltanne kun ette itse pysty vastuuta elämästänne ottamaan?
Milläslailla sinä otat vastuuta elämästäsi sitten, kun joudut rikoksen uhriksi?
Kannan asetta mukanani.
Tämä on Suomen tulevaisuus tällä oikeusjärjestelmällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
yks rasisti väärän värinen -> lehtien etusivut uusiks
sata valkoista rasistia melskaa vauva-palstalla aamusta iltaan -> ei mitään nähtävää täällä
Sinulle siis pienempi paha kasvotusten melskaava r joka lyö, kaataa ja kokeilee hameen alustan. Tämä selvä. Toivottavasti osutte yhteen pian.
eiköhän nää palstapersut oo aikalailla naisia ahdistelleet
Palstapersu..
No eihän siinä sitten mitään, jos muutama mummo saa turpaansa joltain mustalta rassistilta, kun kerran palstalla persu on
Trollonloo ja 0/5, en edes naurahtanut tälle provolle
"Mikä puolue todellisuudessa tilaa Suomeen yhtään ketään saati rikollisia?"
Kysymys on väärin aseteltu. Oikea kysymys on, mikä puolue on täysin kädetön kun ne vaan lappaa tänne rajan yli?
Ainakin kaikki perinteiset puolueet kokoomusta myöten.
K A I K K I M I E H E T O N S I K O J A
Vierailija kirjoitti:
K A I K K I M I E H E T O N S I K O J A
Poikalapsihullu taas paikalla 😆
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihme öyhötystä taas täällä. Kuinkahan monta valkoista pahoinpitelijä-juoppoukkoa on vrt yksi ulkomaalainen. Todennäköisesti tälläkin sotatraumoja ym. eli ei voida pitää edes vastuussa teoistaan.
Milloin te lopetatte öyhöttämisen? Suomi on monikulttuurinen maa ja ihan selvästi muutosprosessissa. Parin vuosikymmenen päästä suurin osa isompien kaupunkien asukkaista on "ulkomaalaistaustaisia" - mikä siis hyvä asia.
Oletan että et ole Mensan jäsen.
Sotatraumoja? Sodistamne on jo 80 vuotta, joten ei ole sodassa olleita. Ja muiden sodista ei meidän tarvitse välittää.
Vierailija kirjoitti:
Täys pellelaitos tuo oikeuslaitos. Täynnä sirkuspellejä. Ei ole todellista tuo, että joku riehuu tuolla lailla, ja pääsee kuin koira veräjästä!
Asiat on laitettu tärkeysjärjestykseen. Syyttäjän mielestä Päivi Räsäsen puheet ovat suurempi turvallisuusuhka. Muut resurssit on keskitetty Anneli Auerin puhelunauhoitteen kuunteluun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tätä naiset halusivat
tätä naiset äänestivät
Että te jaksatte syyllistää naisia ja yleistää kaikkia koskevaksi. Vaikkaan, että 98% ei halunnut eikä äänestänyt. Ja nyt miehet huutelevat tätä mantraansa puskapiiloistaan, koska eivät itse uskalla tehdä mitään asian hyväksi. Itse olen nähnyt nimenomaan vanhempien naisten puuttuvan ahdistelijoiden käytökseen, mutta en kertaakaan miesten. Te munattomat ameebat ette osaa muuta tehdä kuin levittää naisvihaa nimettömillä nettifoorumeilla.
Eivät tietenkään halunneet mutta koska eivät kyenneet ajattemaan loogista päättelyketjua loppuun saakka tätä saivat. Mikä kumma estää loogisen ajattelun käytön naisten aivoissa?
Minähän sanoin, että lopeta yl
Helvetin pimeimmät paikat on varattu välinpitämättömille.
todella rasistista uutisoida tätä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä suomalainenkin.
Toitottanut valkoisten ja naisten kuolemaa? Seinähulluhan tuo on miksi ei pidetä kiinni:
Ja ajattele, tässäkin ketjussa jotkut naiset vielä puolustaa tuota seinähullua, taitavat itse olla myös seinähulluja, yhdistävä tekijä?
Vierailija kirjoitti:
Onneks toi siirtyi Oulusta Helsinkiin. Oli tosi pelottava tyyppi. Ikävä tietty helsinkiläisille, mutta luulen, että vaihtaa kohta paikkakuntaa.
Sopii hyvin helsinkiin, omiensa joukkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta yhtään, naisten itse aiheuttamat ongelmat! Äänestäkää kaiken maailman su va kkeja valtaan, niin saatte sitä mitä äänestitte!
Onneksi persujen kannatus on jo alle 10 %. Kansa on nähnyt millaisia persut oikein ovat.
Miksi täällä puhutaan jostain puolueista?
Uhrit ovat suomalaisia naisia ja tyttöjä ja heidän pahoipitelyt jatkuvat, eikö tälle tulisi tehdä jotain, eikä keskittyä mitä kukakin puolue tekee tai sanoo, sitä on nyt tehty 20 vuotta, eikä se ole johtanut mihinkään.
Nyt tarvitaan suomen naisten oikeuksia turvallisuuteen ja jonkun on äkkiä tehtävä tälle jotain, puolueet eivät sitä tee.
Vierailija kirjoitti:
Miksi vähemmistöä ei suojella enemmistön ja vahvemman väkivallalta?
Suomalaiset naiset ovat sellainen vähemmistö ja katoava luonnonvara, että kannattaisi suojella.
Ei vain suomalaiset naiset vaan ihan kaikki suomalaiset.
Vierailija kirjoitti:
Hoitoonhan tuollainen pitäisi laittaa.
Ja sen hoitopaikan nimi voisi olla vaikkapa turkkilainen vankila.
Vierailija kirjoitti:
Mitä te valitatte persut? Todennäköisesti mies on tullut Suomeen kun olitte hallituksessa ja nyt tällä hetkellä olette hallituksessa. Miksi ette siis karkoita?!
Antakaa kivityspäätös niin lupaan heittää ensimmäisen kiven.
Kyllä näitä raiskareita on. Eivät päädy uutisiin.