Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IS: Valkoisten kuolemaa huutava mies käy naisten ja tyttöjen kimppuun Helsingissä - Antikainen: "Tässä näkyy monikulttyurisuuden tulos"

Vierailija
04.08.2025 |

Samuel Muhire, 34, on helsinkiläinen mies, jolla on vuosien rikoshistoria naisiin ja tyttöihin kohdistuvista paho inpitelyistä ja seksuaalisista ahdisteluista. Muhire on tuomittu useista rikoksista yli 30 uhria kohtaan uhrit ovat iältään alaikäisistä yli 80-vuotiaisiin. Mies huutaa englanniksi mm. "Tap an teidät kaikki" ja "Kaikkien valkoisten on ku oltava". Silti viranomaiset vapauttavat hänet kerta toisensa jälkeen. PS:n kansanedustaja Sanna Antikainen nostaa tapauksen esiin osoituksena monikulttuyurisuuden epäonnistumisesta ja vaatii jouk kokarkotuksia, kun taas vasemmistopuolueita syytetään hiljaisuudesta ja omien etujen ajamisesta uhrien kustannuksella.

Jos valkoihoinen suomalaismies huutelisi kadulla "kaikki som alit on tape ttava" ja potkisi kymmeniä maahanm uuttajanaisia, niin kaikki poliitikot paimenesta pressaan huutaisivat "Rasismi!" ja järjestäisivät kynttilämarsseja. Mutta nyt kun tekijä on ei-valkoinen ja uhrit suomalaisia naisia ja tyttöjä - hiljaisuus. Ei pihahdustakaan Li Anderssonilta, Minja Koskelalta tai muilta itseään feministinä pitäviltä. Missä on se kuuluisa naisten oikeuksien puolustus nyt? Muhiren kaltainen tyyppi kävelee vapaana ja toistaa rikoksia viikosta toiseen - ja kaikki nyökyttelee. Tämänkö takia mo nikulttuuria piti rakentaa? Että suomalaiset naiset uhrataan pyhän suvaitsevaisuuden alttarille? Jos järjestelmä sallii tällaisen, järjestelmä on rikkinäinen.

Kommentit (354)

Vierailija
281/354 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen oikeuslaitos on kyllä yksi vitsi!

Vierailija
282/354 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

persu-pedofiileilla taas kiukku päällä, menee naiset pilalle kun joku muu ehtii niitä kouria ensin

Älä trollipaska kehtaa.

persuissa on todistetusti eniten pedofiileja

Ripulitrolli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/354 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä naisten alistajia riittää kantismiehissäkin. Ei ole ihonväristä kiinni. 

Vierailija
284/354 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoitoonhan tuollainen pitäisi laittaa. 

Pois Suomesta.

Vierailija
285/354 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä vittua oikeasti, miten tällainen hyypiö ei ole jo vankilassa?

Onko tässä suurimpana ongelmana nyt monikulttuurisuus vai kenties suomen oikeuslaitos joka ei tuomitse tällaista pahoinpitelijää? Miksi Suomessa saa tehdä rikoksia ilman rangaistusta? Tällainen on omiaan musertamaan tavallisen kansalaisen luottamusta tähän yhteiskuntaan. 

Mutta hei! Täähän vaan kannustaa meitä rikollisuuteen. Myrkytä narsistinen työkaveri. Mitä seuraa? No vähän kohtuutonta pistää vankilaan. Jes! 

Vierailija
286/354 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin jotkut vinkuu, että pitäisi miesten, poliisin tai oikeuslaitoksen tulla AUTTAMAAN kun naiset ei itse pysty ongelmiaan ratkaisemaan.

Mikä siinä on, oletteko jotain holhouksenalaisia mentaliteetiltanne kun ette itse pysty vastuuta elämästänne ottamaan?

Vierailija
287/354 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä incelin luikut jotka täällä ovat ärhäkkäänä räkyttämässä naisista eivät ymmärrä että nämä ultra-black power mustat ja vastaavat käyvät innokkaasti heidänkin kimppuunsa. Nämä näppis-pahikset jostain syystä kuvittelevat että ovat turvassa näiltä murhanhimoisilta ruskeilta varsinkin kun todellinen kantisten alistus alkaa(vielä pitää odottaa, ei ole tarpeeksi aktivisti-muumaita maassa)

Kyllä minä olen turvassa. Asun rintsikkatalossa. Lähimpään asutuskeskukseen, mikä 500:n asukkaan kylä, 4km. Ei tänne kukaan tule. Mustat eivät poistu kehä III:n ulkopuolelle. Se pätee johtajiinsakin kuten vihreiden fatim diarraan ja demarien nazima rasmyariin. 

Ajattelit sitten pysyä siellä pikku kuplassasi koko loppuelämäsi. No

Naulan kantaan. Paitsi että olen jo erakoitunut. Se häiritsee sinua paljon enemmän kuin minua. 

Sama

Ei suinkaan. Säälittää vain tuollainen kohtalo. Jokaisessa kun on niin paljon potentiaalia parempaan elämään. 

Vierailija
288/354 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

persu-pedofiileilla taas kiukku päällä, menee naiset pilalle kun joku muu ehtii niitä kouria ensin

Oliko tämä naisten kouriminen ainoa asia mikä sulle tuli mieleen? Arvaan, ettet kuitenkaan ole ainakaan persu 

Vierailija
289/354 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

yhtälailla tuollaiset jatkuviin rikoksiin syyllistyvät pitäs saada ihmisten ilmoilta pois

taitaa olla oikeuslaitos vaan vähän kädetön siihen asti, kunnes jonkun oikeasti tappaa/vakavasti pahoinpitelee/rai skaa

Vierailija
290/354 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomen oikeuslaitos on kyllä yksi vitsi!

Toisaalta vapauttavaa kun nyt on sitten tavallaan oikeus tehdä jotain mitä ei laki salli. 

Vierailija
291/354 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täälläkin jotkut vinkuu, että pitäisi miesten, poliisin tai oikeuslaitoksen tulla AUTTAMAAN kun naiset ei itse pysty ongelmiaan ratkaisemaan.

Mikä siinä on, oletteko jotain holhouksenalaisia mentaliteetiltanne kun ette itse pysty vastuuta elämästänne ottamaan?

Äänestämällä siihen saadaan ratkaisu ainakin toivottavasti. 

Vierailija
292/354 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milläslailla sinä otat vastuuta elämästäsi sitten, kun joudut rikoksen uhriksi? 

Vierailija
293/354 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

yhtälailla tuollaiset jatkuviin rikoksiin syyllistyvät pitäs saada ihmisten ilmoilta pois

taitaa olla oikeuslaitos vaan vähän kädetön siihen asti, kunnes jonkun oikeasti tappaa/vakavasti pahoinpitelee/rai skaa

No eihän nämä murhaajatkaan saa juuri mitään. Istuvat muutaman vuoden hotellissa ja ensikertalaisina pääsevät jo ennalta pois. 

Vierailija
294/354 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äänestämällä siihen saadaan ratkaisu ainakin toivottavasti. 

Poliittista peliä kaikki. Silti äänestän. 

Vierailija
295/354 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan farssi koko juttu. Täällä rikolliset saavat keppostella mielinmäärin, ja seuraukset ovat pyöreä nolla. Suomi on rikollisten luvattu maa.

Vierailija
296/354 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole kyllä kuullut tapauksesta, jossa suomalainen mies olisi pahoinpidellyt useamman kymmenen eri naisen ja vielä ollut vapaalla jalalla. Voitko laittaa linkin jos sinulla on sellainen tiedossa? 

Vierailija
297/354 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Milläslailla sinä otat vastuuta elämästäsi sitten, kun joudut rikoksen uhriksi? 

En ainakaan äänestä porukkaa jonka mielestä rangaistus rikoksesta ei ole oikeudenmukaista.

Äänestän porukkaa jonka mielestä rikollisen kuuluu huutaa tuskissaan loppuelämänsä.

Hahahahaha!!!! Ei tule onnistumaan Suomessa!!!!! 

Vierailija
298/354 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täys pellelaitos tuo oikeuslaitos. Täynnä sirkuspellejä. Ei ole todellista tuo, että joku riehuu tuolla lailla, ja pääsee kuin koira veräjästä! 

Vierailija
299/354 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan farssi koko juttu. Täällä rikolliset saavat keppostella mielinmäärin, ja seuraukset ovat pyöreä nolla. Suomi on rikollisten luvattu maa.

Mutta miksi? Mitä on tämän takana? Mikä taho tästä hyötyy? 

Vierailija
300/354 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Minkälainen ihminen mielestäsi on "tolkun mies" "

Sellainen kuin esimerkiksi mieheni, veljeni, poikani ja muut miehet, jotka eivät epäröi puuttua nähdessään epäoikeudenmukaisuutta, ahdistelua tai muuta huonoa käytöstä. Sellainen, joka ei syyttele naisia kaikesta pahasta, mitä tässä maassa juuri nyt tapahtuu. Sellainen, joita näyttää enää olevan harvassa: rehti, rehellinen, oikeudenmukainen ja turvallinen herrasmies.

Näkisipä joskus myös tolkun naisia jotka vetää tarvittaessa vaikka tukasta eloapinan terro ristit pois teitä tukkimasta. Eipä ole näkynyt.

Miesten kunnioitus pitää ansaita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi neljä