Egon kuolema, onko tuskallista?
Te, jotka olette meditoimalla päässeet eroon egosta, oliko prosessi tuskallinen ja mitä vaiheita siihen kuului?
Olen kuullut että näin voisi käydä ja haluaisin tietää mihin varautua. Kiitos kaikille kommenteista.
Kommentit (111)
Oma henkilökohtainen kokemus oli lokakuisena sadepäivänä.
Odottelin bussia ja olin itsesäälissä täysin märkänä. Repussa olisi ollut sadetakki, mutta en käyttänyt sitä ja mulla oli niin kylmä että sormet tärisi. Kukaan ei lohdutanut olin yksin. Edes se itsesäälissä ruikuttava egokaan ei enää lohduttanut, se oli hiljaa.
Rojahdin vapisevin sormin pysäkille kaatosateeseen ja purskahdin itkuun. Ajattelin että pissaan myös housuun, kun ihan sama kaupanpäällisiksi, olen muutenkin märkä. Oli siinä kymmenisen minuuttia itkeskellen pissat housussa ja bussi vihdoin tuli. Tajusin että ego oli kuollut ja nousin pystyyn uudesti syntyneenä ja näyttelin ettei mitään ollut tapahtunut. Bussissa mietin koko matkan miten paljon parempaa ansaitsisin kuin tulla märäksi ja housuun pissatuksi.
Kotona säälin lisää itseäni peilin edessä ja söin varmasti kaksi kiloa irtokarkkia.
Vierailija kirjoitti:
Odottelin bussia ja olin itsesäälissä täysin märkänä. Repussa olisi ollut sadetakki, mutta en käyttänyt sitä ja mulla oli niin kylmä että sormet tärisi. Kukaan ei lohdutanut olin yksin. Edes se itsesäälissä ruikuttava egokaan ei enää lohduttanut, se oli hiljaa.
Rojahdin vapisevin sormin pysäkille kaatosateeseen ja purskahdin itkuun. Ajattelin että pissaan myös housuun, kun ihan sama kaupanpäällisiksi, olen muutenkin märkä. Oli siinä kymmenisen minuuttia itkeskellen pissat housussa ja bussi vihdoin tuli. Tajusin että ego oli kuollut ja nousin pystyyn uudesti syntyneenä ja näyttelin ettei mitään ollut tapahtunut. Bussissa mietin koko matkan miten paljon parempaa ansaitsisin kuin tulla märäksi ja housuun pissatuksi.
Kotona säälin lisää itseäni peilin edessä ja söin varmasti kaksi kiloa irtokarkkia.
ÄO 80- huumoristi, jonka sielu ei ole koskaan saavuttanut ruumista. Tsemii!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:ÄO 80- huumoristi, jonka sielu ei ole koskaan saavuttanut ruumista. Tsemii!
Virallisten mittausten tulos oli 78 pistettä. Olen lievästi kehitysvammainen aktiivinen ihminen. Äänestän ja osallistun yhdistystoimintaan viikoittain ja teen päätöksiä ihmisten puolesta.
Käytännössä itse mensan testin pitäjä ja tuloksen lanseeraaja totesi testin lopputulokseksi, että koska minulla on aspergerin oireyhtymä ja samalla triple adhd, niin ja olen savantti psykologin testien mukaisesti, niin todellinen testin tulos olisi siinä 140 pintaan. Olen siis huippuälykäs, mutta moderni äo-testi ei ota huomioon savanttiuttani.
Käytännössä viralliseti olen lievästi kehitysvammainen nainen. mutta todellisuudessa muita älykäämpi supernero.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:ÄO 80- huumoristi, jonka sielu ei ole koskaan saavuttanut ruumista. Tsemii!
Virallisten mittausten tulos oli 78 pistettä. Olen lievästi kehitysvammainen aktiivinen ihminen. Äänestän ja osallistun yhdistystoimintaan viikoittain ja teen päätöksiä ihmisten puolesta.
Käytännössä itse mensan testin pitäjä ja tuloksen lanseeraaja totesi testin lopputulokseksi, että koska minulla on aspergerin oireyhtymä ja samalla triple adhd, niin ja olen savantti psykologin testien mukaisesti, niin todellinen testin tulos olisi siinä 140 pintaan. Olen siis huippuälykäs, mutta moderni äo-testi ei ota huomioon savanttiuttani.
Käytännössä viralliseti olen lievästi kehitysvammainen nainen. mutta todellisuudessa muita älykäämpi supernero.
Ehei, alkoholisoitunut houmou ylikseltä sinä olet!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi. Olet erehtynyt henkilöstä. En ole ystäväsi. i am lady.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sou? Alkoholistit ja homotkin on ihmisiä siinä missä sinä. Ei ne tee kenestäkään huonompia. Hän on myös sen lisäksi kehitysvammainen ihminen.
Pilkkaatko useinkin ja alennatko muita heidän henkilökohtaisten ominaisuuksien perusteella?
Huomaa että sinullapa on järkyttävän ylisuuri ego. Räjähtänyt niin suuriin mittasuhteisiin että ei voi kuin pyöritellä päätään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi suurin ajatuksen tuote on menneisyys ja tulevaisuus. Kumpikin on todellakin vain ajatuksen tuote. Menneisyyttä ei ole koskaan ollut olemassakaan. Eikä tulevaisuutta ole olemassa, ei ole koskaan ollut.
Ajatelkaa miten paljon ihmiset kärsivät menneisyydestä vaikka se on kuvitelmaa. Tai siitä mikä on tulevaisuudessa, vaikka sekin on kuvitelmaa eikä totta.
Toisaalta tiede no todistanut että menneisyys on totta. Siitä on videomateriaalia nauhalla ja ennen sitä historiankirjoittajat kirjoitti ylös tapahtumat.
Viljelyoppi ja ennustaminen ennusti vuodenajat ja svastika oli kymmeniätuhansia vuosia suuri hitti. Neljä vuodenaikaa oli ennustettavissa nykyisen vuodenajan tuntomerkkien perusteella.
Mutta se ei ollut silloin menneisyyttä. Se oli nykyhetki ja se videomateriaali otettiin nykyhetkessä (silloin). Heti kun siitä tuli menneisyyttä se lakkasi olemasta olemassa. Se videomateriaali on yhä olemassa. Mutta se on olemassa vain nykyhetkessä, aivan kuten muistotkin ihmisen päässä ovat olemassa vian nykyhetkessä ja niitä voi muistella vain käyttämällä nykyhetken sen muisteluun. Mitään muuta ei ole koskaan ollut olemassa kuin nykyhetki. Menneisyys on pelkkä mielen konsepti, ajatus. Sitä ei ole oikeasti olemassa.
Se että tietyt asiat toistavat itseään ja voimme ennustaa että suurella todennäköisyydellä auringon taas nousevan aamulla ei tarkoita että tulevaisuus olisi mitenkään todellinen olemassa oleva asia. Sekin on vain mielen kuvitelma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytännössä viralliseti olen lievästi kehitysvammainen nainen. mutta tode
Trollin tunnistaa helposti, jos ei ole ihan urvelo. Ketjussa oli ihan hyvää keskustelua ennen kuin yliksen katkera houmou tuli ketjuun vitsikkäästi housuun kusemisillaan ja karkin syönnillä. Valoja siis päälle sinullekin.
Vierailija kirjoitti:
Just toi teatraalisuus kertoo kuinka tarinassa itseasiassa Ego egoilee tappamalla itse itsensä mielikuvissa kuin lapsi leikkien ja mässäilee itsesäälissä kuinka rakas oikein itselleen olikaan. Ego siis vain paisui kuten vatsakin paisui kaikista irtokarkeista. Olitko kovassa kännissä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi suurin ajatuksen tuote on menneisyys ja tulevaisuus. Kumpikin on todellakin vain ajatuksen tuote. Menneisyyttä ei ole koskaan ollut olemassakaan. Eikä tulevaisuutta ole olemassa, ei ole koskaan ollut.
Ajatelkaa miten paljon ihmiset kärsivät menneisyydestä vaikka se on kuvitelmaa. Tai siitä mikä on tulevaisuudessa, vaikka sekin on kuvitelmaa eikä totta.
Toisaalta tiede no todistanut että menneisyys on totta. Siitä on videomateriaalia nauhalla ja ennen sitä historiankirjoittajat kirjoitti ylös tapahtumat.
Viljelyoppi ja ennustaminen ennusti vuodenajat ja svastika oli kymmeniätuhansia vuosia suuri hitti. Neljä vuodenaikaa oli ennustettavissa nykyisen vuodenajan tuntomerkkien perusteella.
Mutta se ei ollut silloin menneisyyttä. Se oli nykyhetki ja se videomateriaali otettiin nykyhetkessä (silloi
Totta aika ei ole jana. Kun jouduin aikoinaan videokuvattavaksi ja olin äärimmäisen keskittyneessä tilassa. Usein tässä tilassa saatan pitää useiden tuntien monologeja ja kävelen neuroottisena paikasta toiseen kun esitelmöin vieraille tai ystävilleni jotain puutarhassamme tai auditoriossa.
Suggeroin itseni ennen vieraiden tuloa. Virittäydyn mielikuvin ja käyn tilaneita läpi mielessäni miten se tulee menemään. Jo ennen sitä iltaa sain kuulla että tuttava haluaisi videokuvata minua sinä iltana. Näin jo mielessäni mielikuvaharjoitusta tehdessä, että jossain nyt tällä hetkellä, jotkut ihmiset katsovat sitä videokuvaa minusta puhumassa Jungista ja Taosta.
Näin nämä ihmiset toiselta puolelta näyttöä. Kaksi katsojaa ei ollut suomalaisia. Sitten mielikuva katkesi ja jatkoin mielikuvaharjoitusta luonnollisesti.
Myöhemmin kun ystävä kuvasi monologiani ja kulautin lasin sherryä lärviini, niin kilahti. Tapaus toistui ja näin selvästi että minua tarkkaillaan. Videolla olen hieman poissaoleva ja tarkkaileva, koska näen videota seuraavat ihmiset internetin syövereistä.
Tämä ei muuten ole ainoa kerta kun kolmassilmä avautuu minulle ja totuus ajasta paljastaa itseyden. Se video on jo vuotanut nettiin.
Tämä. Jonkinlainen sielun pimeä yö - jos operoitaisiin kristillisin termein. Eikä yksi ns kierros tällaista yötä todellakaan välttämättä riitä.