äitipuoleksi tälle yllätyslapselle
Viime vuonna mieheni oli työmatkalla Venäjällä ja hänellä oli silloin yhdenillanjuttu erään stripparin kanssa. Nyt tuo nainen tuli luoksemme lapsen kanssa ja minä huomasin olevani tämän yllätyslapsen huoltaja, ainakin jossain määrin.
Kommentit (57)
Vierailija kirjoitti:
Jospa ilmoittaisitte provot asiattomiksi sen sijaan että ruokitte trolloa huomiolla.
Miksi nyt hyvää juttua poistattamaan. Mua kiinnostaa että miten se ap hoiti jatkon.
Vierailija kirjoitti:
Jospa ilmoittaisitte provot asiattomiksi sen sijaan että ruokitte trolloa huomiolla.
Me ei välitetä tarinan sisällöstä, me vaan korjataan virheitä
Vierailija kirjoitti:
Onhan niille hyvä faktaintarkistusta opettaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi nyt hyvää juttua poistattamaan. Mua kiinnostaa että miten se ap hoiti jatkon.
Olen vielä täällä.
AP
Isyystestiin mies ja sitten liuskaan. Ap:n kannattaa käydä sp tauti testeissä, myös hivi tarkistamassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan niille hyvä faktaintarkistusta opettaa.
Onko täällä foorumilla muka vähän feikkejä tarinoita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen vielä täällä.
AP
Ja lapsikin äitinsä kanssa asuu teillä.
Nyt oli jo liian paksua puppua jopa av:lle.
Vierailija kirjoitti:
Venäläinen strippari toi yllätyslapsen Suomeen. Onko tämä romaani ruskean kirjoittama muuten en lue.
Kyllä. Kirjoittaja on ruskeaihoinen, transsukupolinen homo, joka on polyamorisessa suhteessa. Nyt voit lukea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Venäläinen strippari toi yllätyslapsen Suomeen. Onko tämä romaani ruskean kirjoittama muuten en lue.
Kyllä. Kirjoittaja on ruskeaihoinen, transsukupolinen homo, joka on polyamorisessa suhteessa. Nyt voit lukea.
En
Ap
Ap, kerroppa nyt meille lisää.
Kaikki odottavat.
Onhan se kiva, että saadaan tänne lapsia lisää. Suomi nousuun!
Persu pojan paska aloitus. .. tällaisia ne ovat. Eipä ihme että persujen kannatus romahti kolmessa vaaleissa peräkkäin kaksikolmasosaa. 🤣🤣🤣🤣🤣
Onneksi strippaeilla on ollut vain 1 yhden illan suhde niin isä oli helppo tietää.
Vierailija kirjoitti:
Ap, kerroppa nyt meille lisää.
Kaikki odottavat.
Kerrotaan lisää, kun saan lisää tietoa tästä stripparista.
AP
Mutta, jos tämä onkin totta.
Ap.llä vain faktat järkytyksestä sekaisin.
Kukaan meistä ei voi tietää...