Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Painoindeksini on alle 20. Haluatko kysyä jotain?

Vierailija
04.08.2025 |

Kysymykset tänne, kiitos.

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinun tuntemattomat paino ei kiinosta ketään.😝..

Vierailija
22/55 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi luulet, että kenelläkään olisi sinulta kysyttävää?

Kyllä täältä moukka löytyy roskiin luettelemaan painojaan.....😝😝😝

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöystävän painoindeksi 18,5 olen onnellinen mies.

Vierailija
24/55 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on nykyään BMI 25, vaikka 7 vuotta sitten oli 19. Ihmettelin ensin että kuinka tässä näin on päässyt käymään, mutta sitten laskin, että 6 vuodessa kyllä lihoo tuon verran, jos syö edes 60kcal ylimääräistä päivässä.

Laitoin nyt itselleni 2000kcal/päivä rajan, pitäisi paino pudota hitaasti mutta varmasti

Vierailija
25/55 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko painoindeksisi ollut aina vakaa, vai laskenut elämänmuutoksista?

Olen nyt elämäni suurimmassa painossa (raskauksissa tietysti paino nousi), nuorena olin alipainoinen.

Ap

Ok, kuulostaa terveeltä suunnalta, kunhan jää 24,9 alle, ellet sitten rakenna lihasta, jolloin pieni ylipaino on ok. 

Tuskinpa ikinä pääsen edes tuohon normaalipainon ylärajaan, siihen kuitenkin on matkaa 16 kiloa ja olen ollut tässä samassa painossa viimeiset 15 vuotta.

Ap

Minkä ikäinen olet? Yli kolmikymppiseksi paino pysyy alhaalla vaikka syö kaloreihin katsomatta. Näin 40 vuotiaana kun syö 500 kalorin annoksen niin on turvonnut olo ja paino nousee.

Vierailija
26/55 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nyt elämäni suurimmassa painossa (raskauksissa tietysti paino nousi), nuorena olin alipainoinen.

Ap

Ok, kuulostaa terveeltä suunnalta, kunhan jää 24,9 alle, ellet sitten rakenna lihasta, jolloin pieni ylipaino on ok. 

Tuskinpa ikinä pääsen edes tuohon normaalipainon ylärajaan, siihen kuitenkin on matkaa 16 kiloa ja olen ollut tässä samassa painossa viimeiset 15 vuotta.

Ap

Minkä ikäinen olet? Yli kolmikymppiseksi paino pysyy alhaalla vaikka syö kaloreihin katsomatta. Näin 40 vuotiaana kun syö 500 kalorin annoksen niin on turvonnut olo ja paino nousee.

Olen 44.

Ap

Vierailija
27/55 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olit siis laiha vauva? Se vauva-ajan paino ratkaiseen koko loppuelämän.

Painoin tasan 3 kg. Eikä ratkaise.

Ap

Vierailija
28/55 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko sairas?

En. 

Ap

Vierailija
29/55 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Minkä ikäinen olet? Yli kolmikymppiseksi paino pysyy alhaalla vaikka syö kaloreihin katsomatta. Näin 40 vuotiaana kun syö 500 kalorin annoksen n

Et syö mitään 

Vierailija
30/55 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootko tyytyväinen?

Enpä oikeastaan.

Ap

Vierailija
31/55 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. 

Vierailija
32/55 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Mulla oli painoindeksi 18 lastensaamiseen eli 35-vuotiaaksi asti. Sitten nousi, tuli myös pari perussairautta, jotka vaikuttavat ainernvaihduntaan ja lääkitys, joka lihottaa, sekä vaihdevuodet. Nyt on 21,9. Eli kyllä sinäkin ap varmasti 'pääset' vielä vähän ylemmäs tuosta indeksistä, ei silti tarvitse sairaalloisen lihavaksi tulla. Aika moni niistä tukevista keski-ikäisistä on ollut laiha nuorena.

Vierailija
33/55 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko sairas?

Pieni elämänkokemuksen tuoma tiedonjyvänen teille nuoremmille - sairaudet juurikin lihottavat ihmisiä. Monilla lääkkeillä on sivuvaikutuksena painonnousu. Olen aina luullut, että esim sytostaatit syöpähoidossa laihduttaisivat, mutta niitäkin on erilaisia, se mitä minun syöpääni käytetään lihottaa n 5 kg vuodessa. Tosi ikävää, kun en haluaisi kuollakaan, mutta en myöskään lihoa.

Vierailija
34/55 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä painat noin 50 kg ja pituutesi on noin 164 cm. Menikö oikein?

Vierailija
35/55 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Mulla oli painoindeksi 18 lastensaamiseen eli 35-vuotiaaksi asti. Sitten nousi, tuli myös pari perussairautta, jotka vaikuttavat ainernvaihduntaan ja lääkitys, joka lihottaa, sekä vaihdevuodet. Nyt

Sitä odotellessa sitten :)

Ap

Vierailija
36/55 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä painat noin 50 kg ja pituutesi on noin 164 cm. Menikö oikein?

Ei mennyt.

Ap

Vierailija
37/55 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, ei kysyttävää. 

Vierailija
38/55 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Miksi haluaisit lihoa, jos olet jo normaalipainoinen?

Vierailija
39/55 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkyykö selästäsi missä kohtaa kulli menee kun sinua ottaa takaapäin? Vaikea arvioida miten hoikka olet tuolla indeksillä.

Vierailija
40/55 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootko tyytyväinen?

Enpä oikeastaan.

Ap

Miksi et ole tyytyväinen? Useimmat naiset näyttävät parhaimmillaan, kun heidän painoindeksinsä on normaalin painoindeksin alapäässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yhdeksän