Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko kohdannut koskaan ihmistä, jolla on susta ihan totaalisen

Vierailija
03.08.2025 |

väärä kuva niin väärä, että mykistyt sen mahdottoman tehtävän edessä mikä menisi selittämään hänelle asioiden oikea tila ja vain hymähdät ja poistut paikalta. Siis sellainen pohjaton tajunta kuinka ei vain jaksa vakuuttaa toista 🙂

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Ja pahinta on se, että tämä henkilö on "kaverini" ja tuntenut minut liki 30 vuotta. Hänellä ei ole ihmistuntemusta tai tunneälyä. Nykyään muuten välttelen häntä. 

Esim. hän kuvittelee että haluaisin asua maalla ja omakotitalossa. Ehkä siksi että hän itse viihtyy siellä :(

Itse olen täysin kaupunki-ihminen. Lomillakin lähden aina kaupunkilomille, Suomeen tai ulkomaille.

Jep, minuakin on kuvailtu "individualistiksi" vaikka en koskaan ajattele vain itseäni. Projektiota. Tällaisista henkilöistä kannattaa vaan pysyä kaukana tai kokonaan erossa. Jos hirveästi määrittelee muita tai muiden tekemisiä niin on hieman pihalla muutenkin siitä miten maailma toimii.

Vierailija
22/23 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävättäreni, joka vuosikymmenten ystävyyden jälkeen sanoi, että olen hienopieru, eikä mulle kelpaa enää kyläillä hänen vaatimattomassa kodissaan. En ymmärrä, mistä tuollainen ajatus on kotoisin. Tosin en nykyänn enää halua olla yökylässä kenenkään kotona, vain omassa kotona. Mutta en hänen kotiaan aliarvioi, ei mulla itsellänikään mitään marmoripalatsia ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joidenkin aivot toimii niin että esim otetaan mun puheesta jokin avainsana ja oletetaan sen perusteella elämää suurempia kuvioita.

Yleensä tuollaisilla ihmisillä on alhainen äo.