Oletko kohdannut koskaan ihmistä, jolla on susta ihan totaalisen
väärä kuva niin väärä, että mykistyt sen mahdottoman tehtävän edessä mikä menisi selittämään hänelle asioiden oikea tila ja vain hymähdät ja poistut paikalta. Siis sellainen pohjaton tajunta kuinka ei vain jaksa vakuuttaa toista 🙂
Kommentit (23)
Ystävättäreni, joka vuosikymmenten ystävyyden jälkeen sanoi, että olen hienopieru, eikä mulle kelpaa enää kyläillä hänen vaatimattomassa kodissaan. En ymmärrä, mistä tuollainen ajatus on kotoisin. Tosin en nykyänn enää halua olla yökylässä kenenkään kotona, vain omassa kotona. Mutta en hänen kotiaan aliarvioi, ei mulla itsellänikään mitään marmoripalatsia ole.
Joidenkin aivot toimii niin että esim otetaan mun puheesta jokin avainsana ja oletetaan sen perusteella elämää suurempia kuvioita.
Yleensä tuollaisilla ihmisillä on alhainen äo.
Jep, minuakin on kuvailtu "individualistiksi" vaikka en koskaan ajattele vain itseäni. Projektiota. Tällaisista henkilöistä kannattaa vaan pysyä kaukana tai kokonaan erossa. Jos hirveästi määrittelee muita tai muiden tekemisiä niin on hieman pihalla muutenkin siitä miten maailma toimii.